کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 9, 1400

خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب

امروز میخواهیم شما را برای خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب از 0 تا 100 راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را کنید.

کبد چرب یک نوع بیماری است که دلیل اصلی آن هنوز ناشناخته است ولی درصد بالای افرادی که درگیر کبد چرب شده اند، اضافه وزن دارند.

بالا بودن وزن و چاقی معظلی است که خیلی از افراد را درگیر کرده و میتوان گفت کبد چرب یکی از عوارض های چاقی است!

چربی خون هم تاثیر زیادی برای مبتلا شدن به کبد چرب دارد پس اگر چربی خون دارید و جواب ازمایش هایتان نگران کننده است بهتر است خیلی زودتر دوره درمان را شروع کنید چرا که پیشگیری خیلی بهتر از درمان است.

قهوه گانودرما و کبد چرب

همانطور که میدانید کبد چرب یک نوع بیماری گوارشی است که امروزه خیلی از افراد را در جامعه به خاطر چاقی و اضافه وزن، و هم بخاطر تغذیه نامناسب امروزی ( فست فود ) به کبد چرب مبتلا میشوند.

اول از هرچیزی باید بدانیم که مصرف داروممکن است عوارض داشته باشد بعدا برای بدن شما چرا که مواد شیمایی است و ممکن است اصلا هم کبد شما درمان نشود و رو به بهبودی نرود.

اما قهوه گانودرما که ترکیب شده از گیاهان دارویی بسیار قوی است، برای کبد چرب بسیار تاثیر گذار است و امروزه خیلی از پزشک ها برای بیماران کبد چرب قهوه گانودرما تجویز میکنند.

قهوه های گانودرما در حال حاضر در 3 طعم مختلف : قهوه سوپریم دکتر بیز، قهوه موکا دکتر بیز و قهوه لاته دکتر بیز تولید و عرضه میشود.

این محصول به دلیل کیفیت بالا انحصاری کمپانی دکتر بیز است و فقط توسط این کمپانی تولید و عرضه میشود.

و هر کدام از این قهوه های گانودرما خواص بسیار شگفت انگیزی برای بدن دارد که در ادامه کامل توضیح میدهیم.

خرید کدام قهوه گانودرما برای کبد چرب بهتر است؟

برای بیماری های گوارشی مثل کبد چرب باید یک دوره حداقل 8 ماهه را طی کنید، در این دوره باید در 3 ماه اول قهوه لاته گانودرما دکتر بیز را مصرف کنید، و بعد از گذشت 3 ماه باید قهوه سوپریم گانودرما را جایگزین قهوه لاته کنید.

قهوه لاته گانودرما خواص بسیار زیادی برای بیماری های گوارشی به خصوص کبد چرب داردف پیشنهاد میکنیم از ابتدا حتما ازمایش بدهید و با شروع دوره درمان با قهوه گانودرما مداوم سر تایم ازمایش بدهید و جواب ازمایشات را نگه داری کنید تا روند پیشرفت را مشاهده کنید.

ترکیبات قهوه لاته گانودرما دکتر بیز:

  • قهوه عربیکا
  • خامه غیر لبنی
  • پودر گانودرما لوسیدوم
  • شکر

برای خرید قهوه لاته گانودرما برای کبد چرب میتوانید از همین بخش اقدام کنید:

و ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز:

  • قارچ گانودرما
  • قهوه عربیکا
  • گیاه به نام جینسینگ
  • گیاه خرنوب

برای خرید قهوه سوپریم گانودرما برای کبد چرب میتوانید از همین بخش اقدام کنید:پ

طریقه مصرف گانودرما برای کبد چرب

بعد از خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب بهترین نکته طریقه مصرف قهوه گانودرما برای کبد چرب است که باید توجه داشته باشید.

مصرف قهوه گانودرما برای کبد چرب به این صورت است که باید روزانه 2 ساشه مصرف کنید.

ساشه اول: هر روز صبح بعد از صبحانه باشد ( نیم ساعت بعد از صبحانه )

ساشه دوم: هر روز عصر ساعت 6 تا 8 شب ( فاصله زمانی حداقل یک ساعته با نهار و شام )

به نحوه مصرف قهوه گانودرما برای کبد چرب حتما توجه داشته باشید و ساعت مصرف را فراموش نکنید.

محصولات دکتر بیز برای کبد چرب

دکتر بیز تولید کننده محصولات درمانی است، و برای کبد چرب باید در کنار قهوه گانودرما دمنوش مصفی خون دکتر بیز و سبوس برنج دکتر بیز هم مصرف کنید.

اگر شما هم قصد خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب را دارید بهتر است این موارد را هم بدانید:

دمنوش مصفی خون دکتر بیز خواص بسیار زیادی برای بدن و گوارش انسان دارد به خصوص کبد چرب، در هر بسته از این دمنوش مصفی خون 120 عدد تی بگ وجود دارد و داخل هر تی بگ گیاهان درمانی بسیار مقوی وجود دارد.

همانطور که گفتیم دمنوش مصفی خون دکتر بیز هم مثال قهوه گانودرما تماما گیاهی است و خواص بسیار معجزه کننده ای برای کبد چرب دارد.

اگر هرگونه سوال و یا مشاوره درباره خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید عزیزان: 09334438475

ترکیبات دمنوش مصفی خون دکتر بیز:

  • کاسنی،
  • شاه تره،
  • قاصدک،
  • علف لیمو،
  • به لیمو،
  • چای سبز،
  • گل همیشه بهار،
  • پر سیاوش،
  • خار مریم،
  • برگ مود،
  • و شیرین بیان.

قطعا اگر برای کبد چرب به پزشک و یا عطاری ها مراجعه کرده اید پیشنهاد مصرف یکی از این موارد بالا را به شما داده اند، تمامی این گیاهان به صورت یکجا در دمنوش مصفی خون دکتر بیز است و هیچ گونه مواد شیمایی ندارد.

سبوس برنج دکتر بیز برای کبد چرب

سبوس برنج دکتر بیز تشکیل شده از لایه دوم برنج سفید است و میتوان گفت تمام خواص برنج در لایه دوم آن یعنی سبوس برنج وجود دارد.

اگر قصد خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب را دارید باید بدانید که در سبد خرید خود حتما باید سبوس برنج دکتر بیز هم حضور داشته باشد!

سبوس برنج دکتر بیز برای بیماری های مثل کبد چرب، یبوست، ریزش مو و حتی لاغری بسیار تاثیر گذار است و میتوانید از خواص آن استفاده کنید.

در انتها باید بگوییم که ما در این مقاله سعی کردیم شما را برای خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب به صورت کامل و جامع راهنمایی کنیم تا با محصولات دکتر بیز برای کبد چرب به خوبی اشنا شوید و بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

اگر هرگونه سوال و یا مشاوره درباره خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید عزیزان: 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان