کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 25, 1399

خواص عسل طبیعی

امروز در این مقاله میخوایم درباره خواص عسل طبیعی براتون صحبت کنیم… با ما همراه باشید تا با خواص عسل طبیعی دکتر بیز اشنا شوید.

به علاوه خواص آنتیباکتریالی عسل برای کاهش آکنه، جای زخم و علائم پیری مفید است. شما میتوانید از عسل به جای ماسکهای آلفا هیدروکسید که مقادیر بسیار زیادی اسید دارند، استفاده کنید. اگر جای خراش یا زخم دارید فقط کمی عسل را روی آن بمالید تا زخم را نسبت به برخی باکتریهای خطرناک مثل استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) ضدعفونی کند. سپس آن را با پارچه نازکی صاف کنید و مقداری عسل یا چند حبه قند به آن اضافه کنید و دوباره روی آتش ملایم قرار دهید تا قوام بیاید و آن را از روی آتش بردارید. در نهایت صورتتان را با آب سرد شستشو دهید. اجازه بدهید به مدت ۱۵ دقیقه بماند و سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید. موقع استفاده از سیر به عنوان درمانی برای دمل روی صورت یا بدن، بهتر است هر دو درمان داخلی و خارجی را با هم انجام دهید.

حتما بخوانید: افزایش ایمنی بدن با قهوه سوپریم

عسل طبیعی
عسل طبیعی

عسل برای پوستهای حساس هم بیخطر است. عسل غنی از ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است که فواید زیبایی فوقالعادهای دارند به این دلیل که پوست را تغذیه میکنند. با وجود این، توصیه میشود برای بهرهمندی از حداکثر فواید آن، از عسل خام و تصفیه نشده استفاده کنید. اگر پوست بر اثر خارش قرمز شود، ممکن است عفونت باکتریایی ایجاد شود.یک درمان خانگی شگفتانگیز برای چنین مشکلی استفاده از مخلوط عَسَل، دارچین، و آبلیمو است.فقط یک قاشق چایخوری عَسَل را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید و نصف آب یک لیمو را به آن بیفزایید.هر روز این مخلوط را هم بزنید و بنوشید. با صابون و آب سرد محل نیش زنبور را بشویید. عسل یک درمان طبیعی برای کسانی است که از اگزما رنج میبرند و ممکن است بتواند بیماریشان را تسکین دهد.اگزما یک مشکل پوستی است که شامل التهاب لایهی خارجی پوست میشود. اما ترکیب این دو ماده ی فوق العاده در یک محصول چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ عسل طبیعی به عنوان یک ماده غذایی اساساً از قندهای ساده فروکتوز و گلوکز تشکیل شده و کالری لازم بدن را به سرعت تأمین و در نهایت انرژی مورد نیاز برای افراد سالم و بیمار را فراهم می کند، که در حقیقت راهی سریع برای دستیابی به انرژی بدون نیاز به صرف زمان طولانی یا فعالیت هضم پیچیده است.

هم چنین با حفظ آب موجود بر روی فولیکول های مو آسیب های محیطی از جمله آلودگی های محیطی را به حداقل خود میرساند. لیموناد تند را از آب بهاری معدنی، آب لیمو تازه، شربت افرا، و کمی فلفل برای سم زدایی بدن خود بنوشید. 5- آب لیمو به بدن شما کمک می کند سموم و مواد زائد را از بین ببرید. این درمان کمک می کند تا باکتری ها از بین بروند و با التهاب مبارزه می کند. آناهید افزود: غیر از این موارد، مصرف عسل نتیجه بسیار مهم دیگری هم دارد و آن تقویت دستگاه عصبی است. در گرم مزاجان هم تشنگی ایجاد می نماید و براي تب هاي کهنه، زخم هاي ریه، درد معده، قطره قطره ادرار کردن، درخشانی رنگ چهره و تحلیل ورم ها و خرد کردن سنگ کلیه مفید است. فرادید| اگر تجربه نیش زنبور را داشته باشید، حتما می دانید که بسیار دردناک و آزاردهنده است. در صورتی که این تصور نیز غلط است چرا که بهراحتی خودمان میتوانیم با زنبورداران خوب و باسابقه کشورمان صحبت کنیم و نادرست بودن چنین تصوری را متوجه شویم؛ بسیاری از زنبورداران و تولیدکنندگان عسل کشورمان، مثلاً عسل چهلگیاه خالص تولیدی خود در سر کندو را بهقیمتهای بسیار پایینتری از تصورات ما به خریداران عمده بازار میفروشند؛ بهطور نمونه، عسل خالص بهاره چهلگیاه توسط زنبوردار به خریداران عمده بهقیمت حدود 15 تا 20 هزار تومان به فروش میرسد و عسل خالص تابستانه نیز با قیمتی حدود 40 تا 45 هزار تومان بهفروش میرسد!

عسل طبیعی

این عسل مادهی خاصی دارد که آن را از هر نوع عسل دیگری قویتر میکند.هیچ کس دقیقا نمیداند این ماده چیست، بنابراین فقط آن را فاکتور خاص مانوکا (یواماف) مینامند. این ماده به افزایش انرژی روزانه بسیار کمک می کند. فراموش نکنید که این ماده یک افزایش دهنده طبیعی انرژی است. این دوره هنگام استفاده از عسل کنار کوتاهتر (۸ روز) و با دیگر انواع عسلها طولانیتر (۱۳٫۲۵ روز) بود. خیلی از ما هنگام خرید عسل به دنبال این هستیم که بهترین فروشگاه عسل را برای خرید انتخاب کنیم تا مطمئن شویم که عسل خام و کاملا طبیعی به دستمان میرسد. از این رو افرادی که از طعم تلخ قهوه چندان خوششان نمی آید می توانند برای بهره مندی از فواید مصرف قهوه این محصول را انتخاب کنند. حال که با بخشی از فواید عسل طبیعی آویشن آشنا شدید، در نظر داشته باشید عسل گرفته شده از این گیاه چه قدرت ها و خاصیت هایی دارد.

خرید عسل طبیعی دکتر بیز

عسل طبیعی یکی از محصولات شگفت انگیز و با ارزش شرکت بیز میباشد که همین الان میتوانید مشاهده و با تخفیف ویژه خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان