کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 14, 1400

سبوس برنج دكتر بيز برای لاغری

در اين مقاله تلاش ميكنيم كه از خواص سبوس برنج دكتر بيز براي لاغري بگوييم .اميدوارم از خواندن اين مطلب لذت ببريد. سبوس برنج از مزایای و خواص بسیار عالی برخوردار است که در ادامه از خواص و فواید، ارزش غذایی، طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری و عوارض مصرف زیاد سبوس برنج آگاه می شوید.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

سبوس برنج چیست؟

به پوسته خارجی و یا سلول های خارجی چسبیده به بخش نشاسته ای برنج می گویند.

خواص بسیاری برای انسان دارد.سبوس برنج لايه هاي سخت خارجي دانه غلات است كه شامل الورن تركيبي و نيز پوسته است .همچنین برنجی که سبوس روی ان برداشته نشده باشد را برنج قهوه ای می گویند.معمولا در نان و موارد دارویی استفاده میشود و حاوی مواد انتی اکسیدان و فیبر و انواع مختلفی از ویتامین ها است.

فواید سبوس برنج چیست؟

يكي از فوايد سبوس برنج كه بسيار مهم است تاثير اين ماده بر روي سلامتي بدن و جسم است .داراي انواع ويتامين B  است .برنج در اصل داراي دو پوسته سفت و محكم است .پوسته اول ان پس از برداشت كنده ميشود .پوسته دوم كه كه سبوس اصلي است در مراحل بعدي جدا ميشود.

كه به ان برنج قهوه اي ميگويند . سبوس برنج یک منبع غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبرها، و آنتی اکسیدان ها بوده و خواص و فواید سلامتی متعددی دارد.

طبع سبوس برنج به چه صورت است؟

همانطور كه گفته شد شامل أنواع مختلفي از انتي اكسيدان ها است.اهن، منيزيم ، فسفر ، پتاسيم و اسيد هاي چرب ضروري ميباشد .اين به اين معني است كه طبع اين ماده معتدل است . شايد شنيده باشيد كه از اين ماده در جهت لاغري استفاده ميشود . همچنين براي حذف چربي هاي اشباع شده در بدن بسيار تاثير گذار است.

خواص سبوس برنج چيست؟

امروزه در جامعه بسياري از افراد مشكلاتي مانند چاقي مفرط ،ديابت ، فشار خون بالا ، اعتياد به الكل و … دارند .خوشبختانه با مصرف سبوس برنج لاغري دكتر بيز ميتوان از چربي هاي إضافي خلاص شد و به وزن ايده ال خود رسيد . همچنين براي جلوگيري از بيماري ها قلبي-عروقي و افزايش انرژي ، بهبود عملكرد ورزشي و ساير موارد از اين ماده استفاده كرد .

به طور خلاصه از خواص سبوس برنج  دكتر بيز براي لاغري نبايد غافل شد.

سبوس برنج لاغري دكتر بيز چيست؟

همانطور كه ميدانيد سبوس هاي بازاري فراوري نشده اند و به پايداري لازم نرسيده اند . اين به اين معناست عمر انها ٢٤ ساعت شبانه روز مي باشد و پس از ان تبديل به پوشال برنج ميشوند .

اما سبوس هاي برنج دكتر بيزبراي لاغري  با دستگاه هاي خاص و متد پيشرفته فراوري شده اند و به پايداري رسيده اند .

طبق تحقيقات أخير متوجه شده اند كه تنها دو كارخانه براي توليد اين محصول وجود دارد اولي در امريكا و دومي در ايران است . كه با نام رسمي دكتر بيز به فروش ميرسد.

بهترين روش مصرف سبوس برنج لاغري دكتر بيز :

به مقدار يك قاشق غذاخوري سبوس برنج را به مدت ١٠ دقيقه قبل از صبحانه درون يك ليوان بريزيد . ميتوانيد با شير ، قهوه ،نسكافه و يا با اب مخلوط كرده و ميل كنيد . جالب است بدانيد اين كار سبب شور و نشاط در بدن شما ميشود .

در زمان ناهار و شام ميتوانيد از اين محصول استفاده كنيد. براي مثال ميتوانيد ان را هنگام ناهار با ماست ميل كنيد .اين كار سبب ميشود اشتهاي كاذبي نداشته باشيد . يا در هنگام شام با كمي اب مخلوط كنيد و مصرف كنيد تا خوابي راحت داشته باشيد . در اين صورت شاهد چربي سوزي و لاغري اندام خود خواهيد بود .

هنگام پايين امدن وزن ممكن است اب زيادي بدن از دست بدهد . پس بهتر است زماني كه از اين محصول استفاده ميكنيد در روز به طور ميانگين ٣/٤ ليوان اب  و يا مايعات مختلف ميل كنيد . كه مبادا بدنتان به كم ابي شديد  دچار شود .

سخن پاياني :

سعي كنيد سبوس برنج را هميشه در وعده هاي غذايي خود قرار دهيد . جدا از داشتن تمام ويتامين ها و انتي اكسيدان ها و تاثير بر روي اندام و سلامت مناسب است براي درمان مشكلاتي مانند ديابت ، اضافه وزن ، ريزش مو يا يبوست.

همچنين خواص سبوس برنج از خود برنج ميباشد.

همین الان میتوانید سبوس برنج دکتر بیز را خریداری کنید و هر گونه سوالی داشتید میتوانید با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان