کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
فروردین 8, 1401

سیر سیاه اصفهان

سیر سیاه در اصفهان از کجا میتونیم پیدا کنیم؟ سیر سیاه اصفهان قیمت چقدر هست؟

سیر سیاه و خواص آن نه تنها تا اصفهان، بلکه در سراسر دنیا اوازش فواید و خواص آن برای بدن پیچیده است و سالهاست که یک محصول بین المللی شده است.

با شنیدن نام سیر سیاه بعضی ها فکر میکنند که منظور همان سیر ترشی است! جواب کاملا خیر است. سیر سیاه در اصل همان سیر سفید است که طی یک فرایند خاص تبدیل به سیر سیاه میشود و خواص آن دو چندان میشود.

در ادامه کامل تر درباره سیر سیاه صحبت میکنیم.

سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه چیست؟

قطعا با سیر سفید اشنایی دارید و حداقل یک بار سیر سفید را مصرف کرده اید، معمولا سیر سفید بوی خوبی ندارد و طعم تندی دارد. سیر سیاه بدون بو است و طعم ملس و ترش دارد!

نحوه تخمیر شدن سیر سفید به سیر سیاه اینگونه است که ابتدا سیر سفید را در دستگاه های مخصوص به مدت 90 روز ( 3 ماه ) نگهداری میکنند و در طول این مدت بین دمای 60 تا 90 درجه سانتی گراد نگه داری میکنند.

سیر سیاه در طول این مدت خواص بیشتری پیدا میکند و بر طبق ازمایشات و تحقیقات انجام شده سیر سیاه خواص بسیار خوبی برای سلامتی بدن از جمله:

  • زود انزالی
  • زگیل تناسلی
  • لاغری
  • گوارش
  • دیابت
  • یبوست

و بسیاری از موارد دیگر خواص بسیار خوبی را دارد.

سیر تازه تقریباً 63٪ آب ، 28٪ کربوهیدرات (فروکتان ها) ، 2.3٪ ترکیبات گوگردی ، 2٪ پروتئین (آلییناز) ، 1.2٪ اسید آمینه آزاد (آرژنین) و 1.5 درصد فیبر دارد.

سیر سیاه نسبت به سیر خام تازه آن، آلیسین کمتری دارد، اما آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید غلظت بیشتری دارد.

سیر سیاه به طور قابل توجهی فعالیت بیولوژیکی بسیار بالاتری از سیر تازه دارد و اسیدهای آمینه، پلی فنول ها و فلاونوئیدها در آن افزایش می یابد.

سیر سیاه ترکیب بیشتری به نام آلیل سیتئین (S-Allylcysteine) دارد. آلیل سیتئین به بدن در جذب آلیسین کمک می کند.(منبع)

سیر سیاه حاوی چیست؟

  • ویتامین سی
  • ویتامین های B1 ، B2 ، B3 ، B6
  • فولات
  • کلسیم
  • منگنز
  • منیزیم
  • فسفر
  • روی (زینک)
  • آهن

چجوری سیر سیاه تهیه کنیم در اصفهان؟

چجوری سیر سیاه تهیه کنیم در اصفهان؟
چجوری سیر سیاه تهیه کنیم در اصفهان؟

سیر سیاه را باید از کمپانی دکتر بیز خرید کنید، تمامی فرایند گفته شده در تهیه سیر سیاه توسط کمپانی دکتر بیز تهیه میشود و معمولا سیر سیاه در بازار، به خصوص در عطاری ها فاقد هرگونه مجوز سازمان غذا و دارو و از جمله سیب سلامت است.

برای تهیه سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان میتوانید از نمایندگی های دکتر بیز خرید کنید، البته حتما توجه داشته باشید که از واسطه های بی نام و نشان خرید نکنید چرا که با قیمت های بسیار بالا به شما میفروشند.

برای خرید سیر سیاه دکتر بیز میتوانید از همین بخش اقدام به خرید کنید:

 

 

اگر نیاز به مشاوره دارید، پشتیبانی سایت به صورت رایگان در خدمت شماست، تمامی سوالات خودتان را درباره سیر سیاه دکتر بیز و همچنین خرید سیر سیاه دکتر بیز میتوانید با ما در تماس باشید : 09334438475

قیمت سیر سیاه در اصفهان

قیمت سیر سیاه دکتر بیز و محصولات دکتر بیز یکسان است و بر روی بسته بندی درج شده است، قیمت در حال حاضر سیر سیاه دکتر بیز بر روی بسته بندی 195 هزار تومان است که با تخفیف رسمی شرکت میتوانید با قیمت مناسب تری از سایت خرید کنید.

خرید سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان

برای خرید سیر سیاه دکتر بیز همانطور که گفتیم میتوانید از سایت سفارش دهید، اما اگر در خرید انلاین مشکلی داشتید، میتوانید در واتس آپ ثبت سفارش کنید. شماره واتس آپ خرید سیر سیاه در اصفهان : 09334438475

پس از ثبت سفارش بسته شما طی 2 الی 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

سیر سیاه دکتر بیز سالم است؟

سیر سیاه دکتر بیز سالم است؟
سیر سیاه دکتر بیز سالم است؟

با توجه به فرآیند تخمیر و پیری، دانشمندان میگویند که مزایای سلامتی ذاتی سیر به سادگی تقویت شده و از حالت اولیه خود بهبود می‌یابد. با این حال، داشنمندان هشدار می دهد که بیمارانی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند، ممکن است بخواهند هنگام استفاده از سیر سیاه در رژیم غذایی خود محتاط باشند.

اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، سیر خون را کمی بیشتر رقیق می کند. اما اگر به آن حساسیت ندارید و هیچ نوع اختلال انعقادی خون ندارید، اینها تنها مواردی هستند که دانشمندان به عنوان مضرات احتمالی یافته‌اند.

فواید سیر سیاه برای سلامتی بسیار گسترده است.

سیر سیاه حاوی آنتی اکسیدان های بیشتری است

آنتی اکسیدان ها موادی هستند که از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد (مولکول هایی که در بسیاری از شرایط مانند بیماری قلبی یا سرطان نقش دارند) محافظت می کنند. (منبع)

سیر سیاه در نتیجه فرآیند تخمیر دو تا سه برابر بیشتر از سیر خام آنتی اکسیدان دارد.دانشمندان می گویند: ( وقتی به آنتی اکسیدان ها نگاه می کنیم، این به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو کمک می کند. “حتی برخی مطالعات وجود دارد که نشان می دهد این ماده دارای خواص ضد سرطانی است و می تواند از کبد شما در برابر آسیب محافظت کند.)

در نتیجه باید گفت که سیر سیاه خواص بسیار خوبی برای بدن دارد و اگر قصد خرید سیر سیاه در اصفهان را دارید میتوانید با ما در تماس باشید: 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان