کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
فروردین 14, 1400

قهوه لاته دکتر بیز با عصاره قارچ گانودرما

قهوه گانودرما لاته، همواره مفید بوده و هست قهوه لاته همچون موکا و سوپریم خواص بسیار زیادی داشته، برای اطلاع از قیمت قهوه لاته و خواص ان با ما همراه باشید

قهوه گانودرما چیست و چه مزیت هایی دارد

به طور سنتی در کشورهای مختلف برای درمان انواع بیماری ها از قارچ گانودرما استفاده می کنند. قارچ گانودرما در کنار درخت هایی هم چون درخت بادام قابل رشد است این نوع قارچ که از ابتدا در کشورهای شرقی آسیا مورد استفاده قرار گرفته است الان به عنوان قارچی دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

قهوه لاته بیز
قهوه لاته بیز

البته ذکر این نکته لازم است که این نوع قارچ در هر محیطی قابل رشد نیست و تنها 4 کشور است که توانسته این نوع قارچ را در تولید انبوه تولید کنند که ایران نیز یکی از کشورها می باشد. این قارچ که به قدرت معنوی شهرت دارد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و می تواند بهترین سم زدایی و همچنین پاکسازی را در بدن انجام دهد. گانودرما به درمان بیماری های شایع و متفاوتی نظیر ام اس، صرع، یرقان، تب و ورم مفاصل کمک بسیار شایانی کرده و احتمال ابتلا به این گونه از بیماری ها را به شدت کاهش می دهد. مردمان شرق آسیا در طب سنتی از قارچ گانودرما برای درمان بیخوابی، تنگی نفس و آسم، بیماریهای کبد و کلیه، تقویت حافظه و … قهوه گانودرما در کنار داشتن تمامی خواص گفته شده مربوط به گانودرما، تاثیر بسزایی در لاغری دارد.

قهوه گانودرما چگونه تولید میشود؟

برای تهیه این قهوه باید مراحل مختلفی طی شود. مطالعات مختلفی که انجام شده است نشان می دهد که طیف گسترده ای از اقدامات دارویی را توسط این نوع قارچ انجام می شود که شامل:

  • سلامتی سیستم ایمنی
  • ضد سرطان
  • آنتی اکسیدان
  • ضد دیابت
  • مشکلات کبدی
  • محافظت کننده عصبی
  • محافظت کننده سیستم ایمنی بدن
  • ضد میکروب
  • ضد التهاب ضد حساسیت و آنتی اکسیدانی

قوی بوده و هم چنین ترکیبات شیمیایی درون این نوع قرص ها یا کپسول ها وجود ندارد.

قهوه لاته
قهوه لاته

در این نوع قهوه به علت ترکیب شدن شیر به مخلوط قهوه باعث می شود کاهش کافئین در بدن می شود به علاوه اضافه شدن گانودرما به این محصول باعث شده این قهوه خواص بسیار زیادی را در بدن داشته باشد.

قهوه گانودرما از ترکیب قارچ لوسیدوم و قهوه تولید می شود و برای شیرین شدن آن نیز شیرین کننده هایی مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید قهوه گانودرما، فروشگاه آسوکالا در خدمت شما عزیزان است.

حتما بخوانید: جینسینگ و خواص سحرآمیز آن را بشناسید

قارچ گانودرما محصول بسیار انرژی بخش بوده و خواص بینظیر در پیشگیری بیماریهای بدخیم شایع در کشور دارد.

دانههای قهوه که در کافه لاته دکتربیز استفاده شده، از غنیترین و مقویترین دانههای قهوه بوده که عطر و طعمی خاص و غلیظ را به این محصول میبخشند.

کافه لاته گانودرما، ترکیبی است از با کیفیت ترین دانههای قهوه و قارچ گانودرما.

قهوه لاته گانودرما
قهوه لاته گانودرما

قهوه گانودرما کافه لاته نیز محصول فرآوری شده قارچ گانودرما می باشد که با قهوه و شیر ترکیب شده است تا طعم متفاوتی داشته باشد.

باکیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا در ترکیب با گانودرما همراه با خامه و شکر (در صورت تمایل) شما را به یک لاته خامه ای دعوت می کند و می تواند انرژی شما را برای یک روز پر فعالیت تامین نمایند.

این قهوه به دلیل خواص بسیار منحصر به فردی که دارد، برای تمام افراد مناسب است و می توان آن را به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد.

حتما بخوانید: خواص عسل طبیعی

پس آنکه مخلوط را به خوبی با یکدیگر مخلوط کردیم، قهوه گانودرما آماده می شود و می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

برای برخی از افراد جای سوال می باشد که قهوه لاته گانودرما چیست؟ برای آشنایی بهتر علاقمندان به قهوه باید به این نکته پرداخت که قهوه لاته گانودرما چیست و چه خواصی دارد.

برای آشنایی با قهوه گانودرما لاته و خرید قهوه لاته گانودرما در ادامه این متن با ما همراه باشید.

تحقیقات انجام شده پیرامون این قهوه حاکی از آن است که مکمل های عصاره این قارچ برای کاهش علائم بیماری های قلبی، فشار خون بالا، کلسترول بالا و گرفتگی شریان بسیار مفید است.

قهوه لاته و جینسینگ
قهوه لاته و جینسینگ

قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب و معقول بوده و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد که افراد می توانند با توجه به مقدار بودجه خود این محصول را خریداری کنند از جمله بهترین فواید قهوه گانودرما لاته می توان به کاهش وزن و از بین بردن بافت های اضافی اشاره نمود.

برای تهیه قهوه لاته مقداری شیر داغ را به اسپرسو اضافه کرده و و روی آن را با کف حاصل از شیر می پوشانند. سپس مخلوط حاصل شده را به مدت ۴ دقیقه رها کرده و پس از طی این زمان آن را روی حرارت متوسط قرار خواهیم داد. 

قهوه لاته

گانودرما لاته با طعمی فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند.

در واقع به شیرقهوه در زبان ایتالیایی قهوه لاته گفته میشود که خوردن آن باعث تجربه طعمی لذیذ و خامه ای از قهوه میشود.

حتما بخوانید: قهوه گانودرما بخور، لاغر شو!+ خرید گانودرما

مصرف شیر گرم باعث کاهش استرس میشود. مصرف متعادل قهوه (روزانه 4-3 فنجان معادل 400-300 ميلی گرم كافئين) برای افراد سالم و بيماران مبتلا به پرفشاری خون، نارسايی قلبی، بی نظمی ضربان قلب و ديابت بی ضرر و مفيد است.

قهوه لاته و کاکائو

وجود کاکائو در کنار مزایای بیشمار قارچ گانودرما در قهوه موکا گانودرما خواص فراوانی را حاصل نموده است که از مهمترین این خاصیت ها می تواند به موارد زیر اشاره کرد.

علاوه بر این گانودرما از انعقاد خون جلوگیری کرده و ماده آدنوزین که به طور طبیعی در آن وجود دارد، موجب نبض منظم تر و هرچه بهتر قلب می شود.

کسانی که فشار خون دارند و هم دیابت، نباید از این محصول استفاده کنند ما به آنها توصیه میکنیم از گانودرما موکا استفاده کند تا هم فشار خونشان تنظیم شود و هم قند خونشان گانودرما لاته انرژی متوسطی می دهد و سیستم ایمنی بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بیماریها ایمن می کند و به خاطر برطرف کردن ورم معده و ورم روده در همان یک ماه اول یک سایز که هم کم می کند .

قارچ گانودرما
قارچ گانودرما

جریان خون با قهوه لاته

تری ترپنوئیدها از تجمع پلاکت ها و سنتز کلسترول جلوگیری می کنند و در نتیجه باعث بهبود جریان خون در بدن می شوند. قهوه لاته یا کافه لاته گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست.

و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. به وجود می آیند، نمی توانند در برابر قارچ گانودرما از خود محافظت کرده و دوام آورند و سریعا از بین خواهند رفت.

چربی سوز فوق العاده ای می باشد و به واسطه داشتن فیبر برای کسانی که یبوست دارند بسیار مفید است و مشکل گوارش را از بین میبرد و کسانی که دیابت دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و دیابت شان را تنظیم کنند . برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهشِ قندِ مضرِ بدن ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید .

قارچ گانودرما

این محصول یک نوشیدنی منحصر بفرد می باشد که کاکائو در کنار پودر قارچ گانودرما قرار گرفته است از آنجایی که قارچ گانودرما پوسته سفت و سختی داشته و طعم تلخ و تندی دارد پس استفاده کردن این قارچ به صورت خام غیر ممکن است اما هنگامی که با یک طعم دلچسب مانند شیر کاکائو مخلوط شود بدون شک این قابلیت را دارد تا تمام خواص خود را به بهترین شکل ممکن در قهوه لاته گانودرما جای داده و به مصرف کننده القاء دهد.

نسبت میزان قهوه به شیر در این نوشیدنی اهمیت دارد که از قانون یک به سه پیروی می کند و دیگر تفاوت اساسی آن با کاپوچینو علاوه بر اسپرسو میزان کف رویی می باشد.

حتما بخوانید: افزایش ایمنی بدن با قهوه سوپریم

قارچ گانودرما خواص بی نظیری در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از انواع بیماری ها از جمله سرطان دارد. این فروشگاه به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده محصولات گانودرما سعی کرده تا تمامی طعم های قهوه گانودرما تولید شده در شرکت دکتر بیز را به شما ارائه داده و طعم مطلوب یک قهوه لاته گانودرما مرغوب را به شما بچشاند. حال کمپانی بیز با اضافه کردن قارچ گانودرما لوسیدیوم سعی در تولید محصولی خوراکی درمانی کرده است که علاوه بر سلامت روحی و لذت نوشیدن سلامت جسمی شما را نیز تامین نماید.

قارچ گانودرما
قارچ گانودرما

البته این قهوه شیرین با توجه به ذائقه های مختلف در طعم های متنوعی تولید شده و اغلب مصرف کنندگان، قهوه لاته گانودرما با طعم خامه را دوست دارند. لازم به ذکر است که این پروتئین ها و پلی ساکارید های گفته شده با آزادسازی انسولین، موجب درمان و یا پیشگیری از بیماری شایع دیابت نیز می شوند.

هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)

قیمت قهوه لاته گانودرما را زیر ۲۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد به صورتی که در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است؛

حتما بخوانید: درمان بیماری پیسی+ خرید گانودرما

قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز

قیمت اصلی که توسط نمایندگان مستقیم این شرکت عرضه می شود و روی جلد آن نیز درج گردیده است همان 330 هزار تومان است که با تخفیف رسمی شرکت دکتر بیز با قیمت 200 هزار تومان عرضه می گردد.

اگر میخواهید خواص قهوه گانودرما لاته را در بدن خود ببنید نباید به طور پراکنده از این محصول استفاده کنید بلکه باید به طور مداوم به مدت حداقل دو دوره و به صورت منظم استفاده کرده تا شاهد تغییرات آن در بدن خود شوید.بعد از باز شدن هر بسته از پودر قهوه لاته گانودرما باید در مدت حداقل ۲ روز بسته را مصرف کنید.

خواص قهوه لاته گانودرما

در حال حاضر خرید و مصرف قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما بسیار افزایش یافته است که این امر نشان دهنده محبوبیت این محصول در میان خریداران و مصرف کنندگان می باشد.

قارچ گانودرما لاته
قارچ گانودرما لاته

برخی از عرضه کنندگان و فروشندگان این محصول سعی بر کسب سود بیشتر داشته و آن را در قیمت بسیار گرانتر از ارزش واقعی به فروش می رسانند که این موضوع بسیار غیر اخلاقی می باشد.

این محصول یک نوشیدنی منحصر بفرد می باشد که کاکائو در کنار پودر قارچ گانودرما قرار گرفته است از آنجایی که قارچ گانودرما پوسته سفت و سختی داشته و طعم تلخ و تندی دارد پس استفاده کردن این قارچ به صورت خام غیر ممکن است اما هنگامی که با یک طعم دلچسب مانند شیر کاکائو مخلوط شود بدون شک این قابلیت را دارد تا تمام خواص خود را به بهترین شکل ممکن در قهوه لاته گانودرما جای داده و به مصرف کننده القاء دهد.

حتما بخوانید: درمان کبد چرب در 60 روز با گانودرما

از آنجایی که قهوه گانودرما لاته امروزه به یکی از محبوب ترین نوع نوشیدنی ها تبدیل شده است، از این رو شرکت های بسیاری با قیمت های متفاوت آن را عرضه می کنند. قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز (روی جلد) ۳۳۳۰ هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۲۸۹ هزار تومان تقدیم شما می شود.

ترکیبات قهوه لاته گانودرما

کافه لاته (caffè e latte)، یکی از ترکیبات خوش طعم قهوه است که برای تهیه آن قهوه اسپرسو با شیر جوشانده می شود و روی آن را با کف شیر می پوشانند. قهوه فوری لاته دکتر بیز از شگفت انگیزترین و بهترین نوشیدنی هایی می باشد که در سال های اخیر با توجه به کیفیت ترکیبات و فواید درمانی بسیار، مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

قهوه لاته فوری دکتر بیز
قهوه لاته فوری دکتر بیز

اگر به دنبال خواص قهوه فوری لاته دکتر بیز هستید بهتر است بدانید این محصول برای درمان هر گونه جوش صورت و آکنه موثر است با داشتن اسیدهای آمینه فراوان این قابلیت را دارد تا پاک سازی بدن را انجام داده.

و هر گونه سم را از بدن دفع کند از جمله مهمترین خواص قهوه لاته گانودرما تقویت کردن سیستم ایمنی بدن می باشد این محصول می تواند جوان سازی پوست را انجام داده و در ساخت کلاژن پوست کمک بسزایی را داشته باشد، قهوه لاته گانودرما دکتر بیز به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن می تواند باعث شود تا رشد ناخن و مو در بدن افزایش یافته و همچنین تقویت شود موثرترین خواص قهوه ی لاته گانودرما درمان ریزش مو به حساب می آید.

می توان گفت قهوه فوری لاته دکتر بیز از قدیمی ترین نوشیدنی هایی می باشد که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان مورد مصرف واقع شده است که با نظارت متخصصان صنایع غذایی در کیفیت بسیار مناسبی تولید و به فروش می رسد.

قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب و معقول بوده و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد که افراد می توانند با توجه به مقدار بودجه خود این محصول را خریداری کنند از جمله بهترین فواید قهوه گانودرما لاته می توان به کاهش وزن و از بین بردن بافت های اضافی اشاره نمود.

برای برخی از افراد جای سوال می باشد که قهوه لاته گانودرما چیست؟ افراد می توانند در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه از این محصول برای پذیرایی استفاده کنند که بی شک نوشیدن قهوه گانودرما لاته برای افرادی که تا به حال فرصت نوشیدن آن را نداشته اند تجربه ای بی نظیر و بسیار عالی خواهد بود.

حتما بخوانید: خواص درمانی قهوه گانودرما

کافه لاته با قارچ گانودرما یکی از این محصولات پرطرفدار است. کافه لاته گانودرما بیز از ترکیب شیر و در برخی از گونه ها خامه های غلیظ و قهوه تهیه گردیده و یک طعم دلنشین و بسیار گوارا خواهد داشت.

این فروشگاه به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده محصولات گانودرما سعی کرده تا تمامی طعم های قهوه گانودرما تولید شده در شرکت دکتر بیز را به شما ارائه داده و طعم مطلوب یک قهوه لاته گانودرما مرغوب را به شما بچشاند.

قهوه ی گانودرما لاته نام یک قهوه خاص گیاهی و دارویی می باشد که از قارچ تهیه می شود و به همین علت به آن قارچ دارویی نیز می گویند.

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

تهیه و مصرف آسان و راحت قهوه لاته گانودرما برای لاغری از جمله مهمترین ویژگی های این محصول بوده و افراد می توانند بدون اتلاف وقت حتی در سر کار نیز با خرید بسته های این محصول آن را در فنجان آب جوش قرار داده و پس از به هم زدن قهوه طعم لذیذ و بی نظیر قهوه فوری لاته گانودرما را بچشند.

قهوه لاته دکتر بیز
قهوه لاته دکتر بیز

در پاسخ به این سوال باید گفت اینکه قهوه لاته گانودرما برای لاغری و یا هر نوع قهوه لاته قارچ گانودرمای دیگری را بسته ذائقه مصرف کننده می توان هر به صورت گرم یعنی با حل کردن یک ساشه از قهوه فوری لاته گانودرما در آب جوش استفاده کنید و یا به صورت سرد یعنی انداختن میزان مناسبی یخ درون فنجان قهوه از قبل آماده شده میل کنید. کافه لاته گانودرما یکی از محصولات پرطرفدار و بسیار خوشمزه تولید شده توسط شرکت دکتر بیز است که از ترکیب قهوه لاته و عصاره قارچ گانودرما فرموله گردیده و به بازار عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • مطلب خوبی بود ممنون

  • سلام برای دوره لاغری بهتره کدوم قهوه رو مصرف کنم؟

  • دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

    مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

    کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    واتساپ
    تماس صوتی
    پشتیبانی در کوتاه ترین زمان