کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
بهمن 22, 1400

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد

امروزه دغدغه بسیاری از افراد قد کوتا است، به خصوص این سوال که چرا قد من کوتاه است و رشد نمیکد بیشتر از زبان مردان شنیده میشود.

و این سوالات موقعی تلخ میشود که در سن بلوغ نوجوانی یعنی بین 18 تا 23 سالگی هستند.

اما چاره کار چیست؟ دارو های شیمایی که تاثیری نداشت! این که قد کوتاه برای بعضی از افراد ارثی میباشد که جواب نشد!

هر مردی حق دارد قد مناسب دلخواه خود را داشته باشد، قد بلند و خوب موجب افزایش اعتماد به نفس فرد در جامعه میباشد که در طول زندگی خیلی به او کمک میکندو همچنین برعکس.

قد کوتاه موجب کاهش اعتماد به نفس در اجتماع میشود و همین نقطه ضعف بسیار بزرگی در مردان است.

قهوه برای افزایش قد تاثیر داره؟

شاید تا به حال این جمله را شنیده اید که نوشیدن قهوه به دلیل داشتن کافئین برای افزایش قد مضر میباشد.

قهوه های تلخ شامل اسپرسو، عربیکا قهوه گلد و …. شامب کافئین زیادی میباشد که به گفته میشود نوشیدن قهوه کافئین دار موجب جلوگیری از افزایش قد میباشد که هنوز سند و مدرکی برای این گفته ها نیست!

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد میتواند بسیار تاثیر داشته باشد، قهوه موکا دکتر بیز دارای کافئین بسیار کمتری است و اصلا طعم تلخی ندارد و بسیار خوشمزه است.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز دارای پودر قارچ گانودرما شکر و کافی میت است، با نوشیدن قهوه موکا گانودرما میتوانید به افزایش سیستم ایمنی بدن خود و همچنین افزایش قد خود کمک کنید.

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد جواب میده؟

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد واقعا تاثیر داره، این تبلیغ نیست! یک حقیقت در دنیای امروز است.

امروزه که ثابت شده گانودرما خواص بسیار زیادی دارد و کمپانی دکتر بیز گانودرما رو تبدیل به 4 نوع قهوه بسیار خوشمزه و لذیذ کرده است.

قهوه موکا گانودرما برای افزایش قد میتونه خیلی بهتون کمک کنه، ولی فراموش نکنید که اگر ورزش هم در کنار مصرف این قهوه داشته باشید خیلی بیشتر تاثیر خوبی دارد.

پس یعنی مصرف قهوه موکا دکتر بیز برای قد من تاثیر خوبی داره؟

برای جواب این سوال باید گفت بله! قهوه موکا گانودرما با خواص شگفت انگیزی که دارد خیلی خوب میتونه در افزایش قد شما تاثیر مثبتی داشته باشد و نحوه مصرف آن هم بسیار مهم است، فراموش نکنید که مصرف مداوم قهوه موکا گانودرما خیلی مهم است که تاثیر خود را نشان بدهد پس اگر شروع به مصرف کردید بعد از یک ماه یا دوماه نا امید نشوید.

نحوه مصرف قهوه موکا گانودرما برای افزایش قد چجوری هست؟

قهوه های گانودرما دقیقا مثل ویتامین ها هستند، همانگونه که ویتامین را ناشتا مصرف میکنید قهوه موکا دکتر بیز را هم باید یک ساشه ناشتا مصرف کنید تا تاثیر خوبی داشته باشد.

قهوه موکا گانودرما را بهتر است روزانه دو ساشه مصرف کنید تا بهتر و زودتر نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.

یک ساشه هر روز صبح ناشتا و یک ساشه هم تایم عصر مصرف کنید

از قهوه گانودرما نترسید!

قهوه گانودرما دکتر بیز عوارضی ندارد و به شایعات گوش ندهید، هرچیزی اگر بیش از حد مجاز استفاده شود مضر است حتی ویتامین!

قهوه گانودرما در کل به سیستم ایمنی بدن شما کمک میکند و قهوه فوری موکا گانودرما تاثیر خوبی در افزایش قد شما دارد.

چرا قهوه موکا را قهوه فوری میگویند؟

قهوه های گانودرما دکتر بیز در سریع ترین زمان ممکن آماده میل کردن میشوند. به این دلیل که داخل بسته های قهوه گانودرما 20 ساشه وجود دارد که داخل هر ساشه 20 گرم از آن قهوه وجود دارد که کاملا استاندارد و دوز بندی شده است.

فقط باید منتظر بمانید آب جوش بی آید، بعد از آن میتوانید داخل یک لیوان آب جوش را بریزید و یک ساشه قهوه موکا گانودرما را باز کرده و داخل آن بریزید.

کسی هم با این قهوه نتیجه گرفته است؟

قبل از پرسیدن این سوال به این فکر کنید که اگر قهوه های گانودرما دکتر بیز تاثیری نداشت چرا این همه در گوگل و شبکه های اجتماعی و در بین دوستان و آشنایان ترند شده است؟ چرا سر زبان ها افتاده است؟ اگر تقلبی بود و نتجیه این نداشت چرا سالهاست که عرضه و تقاضا دارد و هر روز تقاضا برای این قهوه جذاب گانودرما بیشتر میشود؟

قهوه موکا گانودرما برای کودکان ضرر ندارد؟

قهوه موکا گانودرما برای کودکان زیر 10 سال ضرری ندارد، فقط بای توجه داشته باشید که در ماه اول روزانه یک ساشه قهوه موکا گانودرما مصرف کنند و از ماه دوم روزانه دو ساشه مصرف کنند.

برای خرید قهوه موکا گانودرما و مشاوره رایگان میتوانیدبا ما تما بگیرید یا واتس آپ پیام بدید عزیزان: 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان