کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 11, 1400

قهوه گانودرما سوپریم جنسینگ

قهوه گانودرما سوپریم تشکیل شده از قهوه عربیکا، خرنوب و جنسینگ است که همین ترکیبات قهوه سوپریم را خاص تر و پرطرفدار تر کرده است چرا که سرشار از خواص است.

قهوه گانودرما سوپریم جنسینگ یا همان قهوه سوپریم گانودرما که میشناسیم سرشاز از خواص برای دیابت، زگیل تناسلی، کبد چرب، لاغری، تبخال و خیلی از بیماری های دیگه که پایه و اساس ان سیستم ایمنی بدن است!

قهوه گانودرما سوپریم سیستم ایمنی شما را تقویت میکند تا بدن شما در برابر هرگونه بیماری ضعف نداشته باشد.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

جنسینگ قهوه سوپریم

قهوه سوپریم گانودرما جنسینگ دارد! قرن ها است که از جنسینگ در طب سنتی چین استفاده می شود. این گیاه کوتاه با رشد آهسته و کند و ریشه های گوشتی بسته به مدت زمان رشد به 3 دسته تقسیم می شود:

تازه، سفید یا قرمز؛ جنسینگ تازه قبل از سال چهارم برداشت می شود درحالیکه جنسینگ سفید بین سال 4تا 6 برداشت می شود و جنسینگ قرمز بعد از 6 سال یا بیشتر برداشت می شود.

جنسینگ یک نوع گیاه بسیار کمیاب و گرانبها است و اصل آن را به راحتی نمیتوانید پیدا کنید و مصرف کنید!

قهوه سوپریم گانودرما جنسینگ هم در ترکیبات خود دارد! جنسینگ این قهوه به مقدار و دوز استاندارد تنظیم شده است و با خیال راحت میتوانید مصرف کنید.

مقدار دوز جنسینگ سوپریم

منظور از مقدار جنسینگ قهوه همان مقدار گرم جنسینگ است که باید حتما به اندازه کافی باشد چرا که بیشتر از ان مقدار میتواند خطرناک باشد.

جنسینگ

جنسینگ برای عملکرد مغز بسیار مفید است! به همین خاطر هست که قهوه سوپریم گانودرما برای همه پیشنهاد میشود و الزامی است.

جنسینگ بسیار عالی برای حافظه، و رفتار خوب است.

جنسینگ قهوه سوپریم گانودرما برای نعوظ و زود انزالی بسیار عالی عمل میکند و تاثیر مستقیم دارد، کسانی که دچار زود انزالی شده اند میتواند از قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنند.

جهت هرگونه مشاوره قبل خرید میتوانید با ما در تماس باشید: 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان