کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 27, 1400

لاغری با سیر سیاه و سبوس برنج

قطعا تا الان درمورد محصولات لاغری دکتر بیز شنیده اید، و حالا میخواهید بدانید که ایا لاغری با سیر سیاه و سبوس برنج امکان پذیر است؟

لاغری و کاهش وزن در حال حاضر دغدغه بسیاری از افراد است چرا که طبق امار رسمی تعداد کسانی که دچار چاقی و اضافه وزن میشوند هروز در حال افزایش است.

از این رو بعضی از افراد به سمت دارو ها و قرص های لاغری میروند که اصلا کار درستی نیست و فقط تنها چیزی که نسیب آنها میشود عوارض خطرناک است.

بهترین روش لاغری و کاهش وزن ورزش و تغذیه و در کنار آن گیاهان و مواد غذایی که باعث شود سوخت و ساز بدن شما بالا برود، و از همه مهم تر کاهش وزن برای شما داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل در مورد لاغری با سیر سیاه و سبوس برنج صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

سیر سیاه دکتر بیز در ایران فقط و فقط توسط کمپانی معتبر و معروف دکتر بیز تولید میشود و سعی کنید به هیچ عنوان سیر سیاه را در عطاری ها و غیره خرید نکنید چرا که محصولات فیک و تقبلی در بازار زیاد است، سیر سیاه را از دکتر بیز باید تهیه کنید که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است.

سیر سیاه در اصل همان سیر سفید است و طی یک فرایند پیچیده تبدیل به سیر سیاه میشود و خواص آن دو چندان میشود و همچنین تغییرات بسیار خوبی در رنگ و بو و همچنین طعم آن ایجاد میشود.

سیر سیاه همانطور که از اسم آن پیداست کاملا سفید است، و در خلاف سیر سفید بوی بدی ندارد و همچنین طعم بدی هم اصلا ندارد! طعم سیر سیاه کاملا ترش و ملس است و از خوردن آن لذت میبرید.

سیر سیاه دکتر بیز خواص بسیار خوبی برای سلامتی و افزایش سیستم ایمنی بدن دارد و از جمله لاغری که بسیار مفید است.

نحوه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

نحوه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
نحوه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری بسیار مهم است که چه زمانی مصرف میکنید برای لاغری! سیر سیاه دکتر بیز را برای لاغری باید روزانه 2 حبه مصرف کنید.

یک حبه را هر روز صبح ناشتا مصرف کنید و یک حبه دیگر نیم ساعت قبل از شام باید مصرف کنید، سعی کنید سر ساعت مصرف کنید و هر روز مداوم مصرف کنید تا ماهانه بین 4 تا 7 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.

در ادامه بیشتر در مورد لاغری با سیر سیاه و سبوس برنج صحبت میکنیم.

سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

سبوس برنج دکتر بیز که تهیه شده از لایه دوم برنج یعنی همان سبوس آن است، تمامی خواص برنج در لایه دوم (سبوس) آن قرار دارد. سبوس برنج دکتر بیز خواص بسیار مهم و مفیدی برای بدن دارد که لازم است هرکسی حتما حتما از خواص آن استفاده کند.

سبوس برنج دکتر بیز برای یبوست، ریزش مو، و همچنین لاغری بسیار خواص مهمی دارد.

سبوس برنج دکتر بیز در کنار سیر سیاه دکتر بیز به کم شدن اشتها شما و لاغری شکم و پهلو بسیار کمک میکند که پیشنهاد میکنیم در کنار هم استفاده کنید تا بهترین نتایج را برای شما داشته باشد.

نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری
نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

لاغری با سیر سیاه و سبوس برنج ممکن است و اصلا غیر ممکن نیست چرا که بسیاری از افراد با مصرف این محصولات و کنترل کردن تغذیه توانسته اند به لاغری و تناسب اندام برسند!

اما باید به نحوه مصرف و همچنین مصرف به موقع و سر ساعت توجه ویژه ای کنید.

طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری بسیار مهم است، سبوس برنج دکتر بیز را برای لاغری بهتر است با ماست کم چرب ترکیب کنید!

سبوس برنج دکتر بیز را با هرچیزی میتوانید ترکیب کنید و میل کنید و این بستگی به ذائقه غذایی شما دارد. اما برای لاغری مهم است که با ماست کم چرب ترکیب شود و روزانه 2 بار مصرف شود.

روزانه 2 ساشه سبوس برنج دکتر بیز مصرف کنید، هر روز ظهر در کنار ناهار میتوانید یک ظرف ماست حاوی سبوس برنج دکتر بیز میل کنید و همچنین در کنار وعده شام، یک ظرف ماست که با سبوس برنج دکتر بیز ترکیب شده است را میل کنید.

 

حالا که با نحوه مصرف این محصولات اشنا شده اید برای لاغری باید بدانید که لاغری با سیر سیاه و سبوس برنج اصلا یک رویا نیست، تمامی محصولات دکتر بیز اصلا نیاز به تبلیغ ندارد چرا که خود مردم تبلیغات آن را برعهده گرفته اند! محصولات دکتر بیز همگی گیاهی و طبیعی و همچنین بدون عوارض است.

اگر برای لاغری و کاهش وزن تصمیم گرفته اید همین الان شروع کنید و کافی است 40 روز اراده کنید، در ادامه توضیحاتی به شما میدهیم که در یک دوره لاغری 40 روزه بتوانید بین 7 تا 15 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای لاغری

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای لاغری
قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای لاغری

اسم قهوه سوپریم دکتر بیز را حتما شنیده اید، باید بدانید که قهوه سوپریم گانودرما برای سوخت و ساز بدن بسیار مفید است و همچنین برای لاغری بسیار مهم است که قهوه سوپریم هم استفاده شود.

قهوه سوپریم گانودرما را در پکیج لاغری خود قرار دهید و شاهد کاهش اشتها و لاغری شکم و رانها باشید. ترکیبات قهوه سوپریم شامل: جنسینگ، خرنوب، قارچ گانودرما لوسیدوم و قهوه عربیکا است که بسیار خواص خوبی برای لاغری دارد.

نحوه مصرف قهوه سوپریخم گانودرما برای لاغری چگونه است؟

نحوه مصرف قهوه سوپریم بدین صورت است که پس از مصرف سیر سیاه (ناشتا) 15 دقیقه بعد یک ساشه قهوه سوپریم مصرف کنید و بعد از آن میتوانید صبحانه میل کنید.

و بعد از آن در تایم عصر بین ساعت 4 تا 7 شب یک ساشه دیگر مصرف کنید.

همچنین در انتها باید بگوییم که در این مسیر ما کنار شما هستیم و میتوانید برای هرگونه سوال در مورد لاغری با سیر سیاه و سبوس برنج و یا دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید. 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان