کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
فروردین 9, 1401

چه موقع سبوس برنج بخوریم؟

بهترین زمان مصرف سبوس برنج چه موقع است؟ یا بهتر است بگوییم چه موقع سبوس برنج بخوریم؟

سبوس برنج دکتر بیز یکی از بهترین محصولات دکتر بیز است که شامل خواص و فواید بسیاری برای بدن است. سبوس برنج شاید برای بعضی ها نا اشنا باشد، ولی نگران نباشید در این پست از گانودرما بیز توضیحات مختصری راجب سبوس برنج دکتر بیز به شما خواهیم داد.

سبوس برنج چیست؟

سبوس برنج چیست؟
سبوس برنج چیست؟

سبوس برنج به لایه دوم برنج سفید گفته میشود که اکثر خواص برنج در سبوس آن است، سبوس برنج دارای خواص بسیار خوبی برای گوارش بدن از جمله درمان یبوست، دیابت، ریزش مو و لاغری است.

سبوس برنج، لایه های سخت خارجی دانه غلات است که شامل الورن ترکیبی و نیز پوسته است. این یک بخش ضروری از کل غلات است که به عنوان محصول جانبی تولید غلات تصفیه شده تولید می شود. وقتی برن از غلات بیرون رانده می شود، بخشی از ارزش غذایی خود را از دست می دهد. برن دارای محتوای بالای فیبر رژیمی، اسیدهای چرب ضروری و دیگر مقادیر حیاتی پروتیین، نشاسته، مواد معدنی غذایی و ویتامین است. بودن منبع بزرگی از اسید فیتیک که ضد مغذی است، از جذب مواد مغذی جلوگیری می کند. آن طیف وسیعی از فواید سلامتی با حضور ویتامین E، آنتی اکسیدان ها، ویتامین B و اسیدهای چرب ضروری را ارائه می دهد.

همچنین، یک منبع عالی از فیتوسترولها است که به کنترل قند خون، متابولیسم کلسترول و سلامت پروستات کمک می کند. طبیعتاً عاری از گلوتن، لاکتوز و هیپوالرژیک است که آن را برای طعم های مختلف قابل تحمل می باشد.(منبع)

نحوه مصرف سبوس برنج چگونه است؟

نحوه مصرف سبوس برنج چگونه است؟
نحوه مصرف سبوس برنج چگونه است؟

نحوه سبوس برنج محدود به یک الی دو مورد نمیشود! سبوس برنج را میتوانید با هرچیزی ترکیب کنید و میل کنید و این بستگی به ذائغه غذایی شما دارد. و البته بسیار مهم است که سبوس برنج را برای چه موردی استفاده میکنید! به عنوان مصال نحوه مصرف سبوس برنج برای چاقی و نحوه مصرف سبوس برنج برای ریزش مو بسیار فرق میکند.

و همچنین این که چه موقع سبوس برنج بخوریم هم بسیار مهم است که توضیح میدهیم.

چه موقع بهتر است سبوس برنج بخوریم؟

چه موقع بهتر است سبوس برنج بخوریم؟
چه موقع بهتر است سبوس برنج بخوریم؟

بهترین زمان مصرف سبوس برنج دکتر بیز در کنار وعده غذایی شما است، برای لاغری و یا دیابت و یبوست پیشنهاد میشود سبوس برنج دکتر بیز را داخل برنج، خورشت، و یا یک ظرف ماست کم چرب بریزید و میل کنید. بهترین زمان مصرف سبوس برنج دکتر بیز همین موقع است.

پیشنهاد میشود برای کسانی که میخواهند سبوس برنج دکتر بیز را برای لاغری مصرف کنند، در کنار ناهار و شام خود سبوس برنج دکتر بیز را داخل یک ظرف ماست کم چرب بریزند و میل کنند. این بهترین روش مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری است.

و البته سبوس برنج دکتر بیز را میتوانید قبل از صبحانه هم مصرف کنید که تاثیر بیشتری بر کاهش وزن شما بزارد، پیشنهاد میکنیم 15 دقیقه قبل از صبحانه 1 قاشق غذا خوری سبوس برنج دکتر بیز را به یک لیوان شیر اضافه کنید و میل کنید.(منبع)

از کجا سبوس برنج دکتر بیز تهیه کنیم؟

برای تهیه سبوس برنج دکتر بیز نیاز نیست راه دوری بروید! شما میتوانید سبوس برنج دکتر بیز را با قیمت بسیار مناسب و تخفیف ویژه همین الان از همین بخش خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

و در انتها باید بگوییم که امیدواریم در این پست به شما کمک کرده باشیم که بدانید چه موقع سبوس برنج دکتر بیز را بخورید و از خواص آن لذت ببرید.

و برای هر گونه مشاوره و یا سوال در خصوص سبوس برنج دکتر بیز میتوانید با ما در تماس باشید: 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان