کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 30, 1399

چی بخوریم برای درمان کبد چرب؟

یکی از سوال های مهم این این است که برای کبد چرب چی بخوریم؟ اره خب باید بدونیم در روز مره چی بخوریم چی نخوریم که دچار کبد چرب نشیم حداقل پیشگیری کنیم! و در اخر محصول شگفت انگیزی که این روزا خیلی زیاد شده در بین مردم رو بهتون معرفی میکنیم تا بتونین کبد چرب و هم پشگیری کنید و هم درمان کنید. تا انتها با من همراه باشید.

کبد یکی از بزرگترین اندام های حیاتی بدن است که در هر دقیقه مقدار بسیار زیادی خون را تصفیه کرده و سموم آن را از مواد غذایی مفید جدا می کند. شناخت علت اصلی بیماری در گرید 2 و رفع علت آن به کنترل و درمان این گرید نیز کمک می کند. یک قاشق چای خوری ریشه گیاه قاصدک را در آب گرم حل کنید و میتوانید برای خوشمزهتر شدن به آن یک قاشق عسل اضافه کنید. عرقیجات شاتره، کاسنی، کیالک، بومادران، گزنه، کرفس، خارخاسک، خارشتر، گل ختمی را با مقداری عسل و سرکه مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از غذا و 2 ساعت بعد از هر وعده غذایی میل کنید.روزانه سه لیوان از این شربت شگفت انگیز نوش جان کنید و اثرات آن را ببینید. پژوهشها حاکی از آن است که این ۲ مکمل طبیعی به تقویت عملکرد سالم کبِد کمک میکنند. اگر چه اثر درمان های دارویی مورد آزمایش قرار نگرقته است ولی یک مطالعه توسط فاستر و همکاران او انجام شده نشان داد که آتورواستاتین 20 میلی گرم، همراه با ویتامین های C و E در کاهش خطر ابتلا به استئاتوز کبدی در افراد سالم با NAFLD پس از 4 سال از درمان فعال موثر است مصرف روزانه 800 واحد ویتامین E در افراد غیر دیابتی با کبد چرب غیر الکلی ثابت شده با بیوپسی، سبب بهبود بافت شناسی کبد در افراد بزرگسال سالم می شود بنابراین باید آن را به عنوان یک دارو درمانی خط اول برای این جمعیت از بیماران در نظر گرفت.

عسل و سرکه
عسل و سرکه

برای کبد چرب چی بخوریم

از مزایای خاکشیر علاوه بر درمان کبد چرب میتوان به خواص آن برای پوست، مو، کاهش دهنده التهاب، خواص ضد باکتری، برطرف کننده یبوست، عامل لاغری، درمان سنگ کلیه، نقرس و همچنین رفع بوی بد دهان اشاره کرد. کبد چرب وقتی اتفاق می افتد که چربی حداقل 10% از کبد را فرا گرفته باشد. روزانه حداقل 30 دقیقه پیاده روی کنید. مصرف آب کافی و سبزیجات را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. اگر علائم کبد چرب را دارید و مبتلا به کبد چرب هستید، از برخی مواد غذایی باید پرهیز کنید و یا به میزان کمی مصرف کنید. اما پیش از آنکه از هرگونه داروی گیاهی یا شیمیایی استفاده کنید، باید بدانید که سبک زندگی شما، تاثیری مستقیمی بر درمان کبد چرب الکلی دارد. گیاهی است که در اروپا برای درمان بیماریهای کبدی استفاده می شود و معتقدند که باعث افزایش تولید آنزیم های آنتی اکسیدانت شده که به کبد برای شکستن و دفع مواد سمی کمک می کند.

حتما بخوانید: هرچیزی که در مورد سبوس برنج باید بدانید

درمان کبد چرب الکلی، پاسخ بهتری به روش های گیاهی و سنتی داده است. زیرا بیشتر افراد دیابتی که مبتلا به کبد چرب شده اند سطح قند خون را به خوبی تنظیم نمی کردند. کبد چرب می تواند در سنین مختلف اتفاق بیفتد اما بیشتر بیماران بین سنین 60-40سالگی مبتلا به این بیماری می شوند. تصویر برداری ها مثل سونوگرافی، سی تی اسکن و MRI هم میتواند برای تشخیص کبد چرب استفاده شود، اما این روش ها امکان افتراق بین این که کبد چرب همراه با التهاب یا آسیب کبد است یا خیر را ندارد. همچنین گانودرما به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی ، مانع از ایجاد التهاب در کبد که باعث از بین رفتن سلولهای کبدی می باشد، می شود. اگر نوشیدن الکل باعث ایجاد کبد چرب باشد بعد از قطع مصرف معمولا طی 6 هفته بهبودی حاصل می شود اما اگر مصرف الکل ادامه یاید یا اگر مصرف آن قطع نشود ممکن است آسیب بیشتر کبد و در نهایت سیروز گردد. به علت اینکه کبد چرب اغلب علایم بالینی ایجاد نمی کند این بیماری بیشتر در طی آزمایشات روتین که فرد انجام می دهد یا هنگام بررسی بیماریهای دیگر تشخیص داده می شود. با توجه به آماری که برای شما ذکر کردیم درگذشته شاهد این بودیم که افرادی که دارای کهولت سن هستند مبتلا به بیماری دیابت می شوند ، اما امروزه طی تحقیقات به عملآمده شاهد این هستیم که اکثر کودکان و افرادی که سن و سال کمی دارند از بیماری دیابت رنج میبرند .

حتما بخوانید: افزایش ایمنی بدن با قهوه سوپریم

در درمان این بیماری خیلی نگران نباشید و عجله نکنید و نگذارید بدن بیش از حد گرسنگی بکشد. استفاده بیش از حد از داروهای شیمیایی و مواد غذایی فرآوری شده میتواند به کمک کردن و بیشتر شدن سموم بدن کمک کند و عوارضی را برای انسان ها به جای بگذارد. همچنین این قارچ به بدن کمک می کند تا با انواع فشارهای فیزیکی مانند تروما، بیخوابی، تب، مسمومیت، استرس روانی، عفونت، یا تشعشعات خود را تطبیق دهد. قارچ گانودرما یکی از کامل ترین مواد غذایی در جهان است که ارزش تغذیه ای و درمانی بسیاری دارد. کبد یکی از اعضای مهم و ضروری برای سلامت بدن است. مخلوط میوه های طبیعی مانند توت فرنگی، انواع توت بخصوص شاه توت، آلو سیاه و تمشک همه باعث افزایش سلامت کبد می شوند. در صورتی که در مراحل اولیه بیماری کبد چرب الکلی را شناسایی نموده و الکل را ترک نمایید، به احتمال زیاد کبد شما با قابلیت بازسازی که دارد، سلامت خود را مجددا به دست خواهد آورد.

پیشگیری و درمان با قهو های گانودرما

قهوه های گانودرما حاوی پودر قارچ گانودرما و جینسینگ است و در طعم های مختلف عرضه میشود:

قهوه موکا،قهوه لاته،قهوه سوپریم توسط شرکت دکتر بیز تولید میشود. برای اطمینان بیشتر میتوانید مجوز های این شرکت را در اینجا ببنید و بعد تصمیم به خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان