کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
فروردین 6, 1400

بهترین روش درمان آسم در سال 1400

گانودرما همواره خواص بسیار زیادی دارد که میتوانید در وبلاگ گانودرما بیز بخوانید، در این مقاله

گانودرما و آسم را بررسی میکنیم

بیماری آسم چیست؟

که در واقع نوعی واکنش آلرژیک است که منجر به انقباض دستگاه تنفسی می شود. این مسئله باعث انسداد در مسیر هوا شده و اکسیژن نمی تواند وارد شش ها و دی اکسید کربن از آنها خارج شود. در موارد حادتر، التهاب دستگاه تنفس هم اضافه می شود که با خلط شدید همراه است. داروها و اسپری های استروئید فقط می توانند این شرایط را کنترل کنند.

بطورکلی، حمله آسم ناشی از آلرژن هایی مانند آلاینده ها و غبار هواست. این شرایط باعث واکنش شدید سیستم ایمنی بدن می شود. تحت شرایط عادی، سیستم ایمنی فعالانه نسبت به باکتری ها یا ویروسهای مضری که وارد بدن می شوند واکنش نشان می دهند.

بااینحال، آلاینده ها و گردوغبار هوا میکروب محسوب نمی شوند. اگر سیستم ایمنی درست کار نکند به این آلرژن ها هم حمله می کند و این وضعیت منجر به واکنش آلرژی یا حمله آسم می شود.

در مکانیسم دفاعی بدن انسان پروتئینی به نام ایمونوگلوبین E یا IgE وجود دارد که مانند یک رادار برای ردیابی ذرات ناسازگار عمل می کند. زمانی که دشمن وارد بدن می شود، رادار IgE سیگنالی ارسال کرده و به دیگر سلول های ایمنی فرمان حمله می دهد. اگر IgE بیش از اندازه حساس شود حتی در صورت ردیابی آلاینده ها یا گرد و غبار هم به سلول های نجات فوری سیگنال می دهد.

زمانی که این حمله بی دلیل آغاز می شود سلول های سازگار موجود در بدن هم نابود می شوند.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

چرا باید مبتلا به آسم شویم؟

بیماری آسم به دلایل مختلفی از جمله :

  • گرد و خاک
  • آلودگی هوا
  • مواد شیمیایی موجود در هوا
  • تغیرات آب و هوایی
  • گرد افشانی گیاهان
  • استرس
  • آلرژی به برخی غذاها
  • عادات ماهیانه در خانم ها

و .. می تواند اتفاق بیفتد . این گیاه دارویی که به پادشاه گیاهان نیز مشهور می باشد سرشار از مواد غذایی همچون آنتی اکسیدان، پلی ساکارید، کلسیم، آدنوزین، پروتئین، آلکالوئید ها، پتاسیم، فسفر، استرول های گیاهی، ویتامین های مختلف همچون A,B,C,D,E، بتاگلوکان و تری ترپن ها هستند.

گیاه شگفت انگیز گانودرما به عنوان قارچی سرشار از آنتی اکسیدان در پاک سازی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی ایفا می نماید .

گیاه گانودرما میتواند اینتر فرون آلفا و اینتر فرون گاما را تقویت کند و به همین خاطر این گیاه در بهبود آسم موثر است. در تحقیقات انجام شده بر روی خواص گانودرما مشخص شد که مصرف این قهوه میتواند به تعادل در میزان و مقدار هورمون های بدن کمک کرده و باعث تقویت سیستم قلبی عروقی شود.

مقدار مصرف قهوه گانودرما با توجه به سن، جنس و سلامتی بدن مشخص مي شود؛اگر از قارچ گانودرمای تازه اســـتفاده مي کنید تنها مجاز به مصرف 25 تا 100 گرم در روز هستید.برای اســـتفاده از قارچ خشک شده این مقدار 10 برابر کاهش یافته و تنها مي توانید 2.5 تا 10 گرم در روز اســـتفاده کنید.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

چرا قهوه گانودرما خوبه؟

گانودرما از کبد در برابر آسیب های ناشی از عوامل فیزیکی و بیولوژیکی محافظت می کند، همچنین در کاهش میزان تولید اکسید نیتریک به بدن کمک می کند.

قارچ گانودرما میتواند باعث پاک شدن کبد و همچنین خون از مواد مضر باشد. سلب مسئولیت: قارچ Psilocybin مواد بالقوه سایکودلیک هستند ، و ما استفاده از این ماده را در جایی که خلاف قانون باشد تشویق یا محکوم نمی کنیم. ما استفاده از این دارو را خارج از شرایط قانونی یا سنتی تشویق نمی کنیم.

زمینه و هدف: قارچ گانودرما لوسیدوم Ganoderma lucidum در طب سنتی جهت درمان بی خوابی، تنگی نفس، تقویت حافظه، بیماری های کبد و کلیه و آسم مورد استفاده قرار میگیرد.

اعتقادات گوناگون در مورد فواید سلامتی G. lucidum (شکل 9.2) عمدتاً بر شواهد حکایات حکایتی ، استفاده سنتی و موردهای فرهنگی بنا شده است.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

شما عزیزان می توانید در صورت نیاز قبل از خرید قهوه گانودرما برای جلوگیری از هرگونه عارضه با کارشناسان مربوط در این حوزه تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت نمایید تا از نحوه استفاده این قهوه و نوع مشخص آن به جهت عارضه داشته مطلع شوید .

در مطالعهای مشخص شد که مقادیر زیاد گانودریک اسید موجود در قارچ گانودرما میتواند باعث کاهش سطح تری گلیسیرید و کلسترول خون شده و به همین جهت مصرف قارچ گانودرما در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مانند سکته و آترواسکلروزیس نقش موثری دارد.

حتما بخوانید: درمان قطعی دیابت با قهوه گانودرما

چقد قهوه گانودرما مصرف کنیم؟

میزان دوز مصرفی گانودرما بستگی به نیاز بدن افراد مختلف و وضعیت سلامتی فعلی افراد بستگی دارد؛ این دوز معمولاً برای قارچ پودر شده حداکثر بین ۲ تا ۵ گرم روزانه برای هر نفر مناسب است.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

در این بین یکی از مواردی که اخیرا بسیار مشهور شده و روزانه به تعداد مصرف کنندگان آن افزوده می شود، قارچ دارویی گانودرما است که تاریخچه آن به چند هزار سال قبل و کشورهای شرق آسیا نظیر چین و ژاپن باز می گردد. خواص و ویژگی های ضد التهابی قارچ گانودرما نقش بسیار مهمی را در کاهش تورم و درد ناشی از روماتیسم و آرتروز دارد.

مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده اند که مصرف چای سبز ممکن است خطر ابتلا به انواع سرطان ها را کاهش دهد. می توانید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یا برخی از کره ها و یا در بهترین حالت خامه و یا شیر بادام هم به صورت اختیاری به مخلوط اضافه کنید. ۱-یک قاشق چای خوری از پودر قارچ گانودرما و ۳۲ اونس آب در یک ظرف بریزید و اجازه دهید تا بجوشد.

خواص قهوه گانودرما برای مبارزه با سرطان و آسم

علاوه بر ترکیبات پیچیده فراوان موجود در این قارچ، هنوز تلاش بیشتری برای کشف ترکیبات جدید باید صورت گیرد. عفونت بدن می تواند ناشی از بیماری های مختلف باشد، مصرف نوشیدنی گانودرما به همراه ترکیبات دیگر گیاهی، از بروز عفونت در بدن جلوگیری خواهد کرد.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

برخی از بیماری های رایج کلیوی شامل نفریت بینابینی مزمن و سندرم های کلیوی مستقیما با افزایش قند خون و میزان کلسترول بدن ارتباط دارد.

بهعلاوه، تحقیقات نشان داده که این گیاه قادر به کاهش فشارخون بالا، متعادل ساختن سطح کلسترول و کاهش علائم برونشیت، آسم و دیگر مشکلات ریوی است.

علاوه بر اينکه، این قارچ براي درمان بيماري هايی مانند آلزايمر و زوال عقل که سالمندان را تحت تاثير قرار مي دهد بسيار مفيد است.

حتما بخوانید: جینسینگ و خواص سحرآمیز آن را بشناسید

تاریخچه قارچ گانودرما

قارچ گانودرما لوسیدوم طی ۲۰۰۰ سال گذشته با اهداف دارویی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

سال 1997، در مطالعه آزمایشگاهی، اعلام شد که قارچ گانودرما لوسیدوم دارای قابلیت درمانی برای بهبود وضعیت ریه ها در بیمارانی است که از مشکلات تنفسی التهابی رنج می برند.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

با توجه به اینکه آسم نیز مانند هر نوع بیماری التهابی مزمن، ناشی از برهم کنش های عصبی و ایمونولوژیک است، تنش های ذهنی و روانی می تواند، محرک قوی برای بروز علائم التهابی آسم باشد؛ فلذا استفاده از عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم برای آرام سازی فعالیت های عصبی به ویژه رفع تنش های روحی و روانی، تا حد زیادی به کاهش تعداد حملات التهابی آسم کمک می کند.

شش نوع مختلف قارچ گانودرما به رنگ های قرمز، بنفش، سبز، سفید، زرد و سیاه در طبیعت یافت مي شود اما بیشتر تحقیقات علمي بر روی قارچ گانودرما قرمز صورت گرفته اســـت. تحقیقات علمی جدید، اعتقادات سنتی را تایید کرده است. تحقیقات نشان داده کـــه قارچ گانودرما حاوی مواد فعالی اســـت کـــه با افزایش متابولیسم و افزایش سوخت و ساز بدن به لاغری و کاهش وزن کمک مي کند.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

علاوه بر این مقادیر بالای پلی ساکارید های موجود در قارچ گانودرما باعث سم زدایی و پاک سازی بدن شده و با بهبود هضم غذا باعث لاغری و کاهش و وزن افراد مي شود. به این صورت که مصرف قارچ گانودرما اکسیژن خون را افزایش داده و همانطور که می دانید سطح بالای اکسیژن با افزایش متابولیسم بدن، منجر به کاهش وزن می شود.

خواص قهوه گانودرما

بعضی از فواید سلامتی قهوه گانودرما عبارتاند از تأثیرات آنتیاکسیدان روی بدن، تأثیرات مثبت روی سیستم گردش خون و سیستم تنفسی. مصرف قهوه گانودرما تولید خون و سلولهای سفید خون را در بدن افزایش می دهد و باعث افزایش ایمنی بدن می شود.

مطالعات اخیر نشان داده است که این قهوه از تخریب سلولهای عصبی محافظت میکند. این قهوه شامل صدها ترکیب فعال زیستی می باشد که زمانی که با یکدیگر همکاری داشته باشند، موجب تقویت اثرات آن بر سلامتی می شود.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

پلی ساکارید ها که با جلوگیری از تشکیل عروق خونی غیر طبیعی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی، اثرات ضد سرطانی خود را نشان می دهند.

حتما بخوانید: قهوه گانودرما بخور، لاغر شو!+ خرید گانودرما

واکنش های آلرژیک ناشی از هیستامین را برطرف کرده و فعالیت ضد سرطانی از خود بروز می دهد. یکی از مولفه های غذایی فعال موجود در قهوه گانودرما تری ترپن ها هستند که نوعی اسید گانودریک محسوب می شوند و مصرف آن جهت کاهش حساسیت ها و واکنش های هیستامین همراه با آسم توصیه می شود.

گانودرما تاثیراتی بر ایجاد انرژی، رفع استرس و آرامشبخشی میگذارد و به کاهش وزن کمک میکند و اثرات ضدالتهابی در درمان بیماریهای روماتیسمی و نقرس اثرات قابل توجهی دارد و به درمان آلرژی (دارویی و غذایی) و مهار واکنشهای آلرژیک از جمله آسم و التهابات پوستی است.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

عملکرد های ناشی از این قارچ با تغییرات مهمی که ایجاد می کند، موجب افزایش طول عمر می شود.

این دقیقا همان چیزی است که گانودرما لوسیدوم را قدرتمند کرده است. پپتید گانودرما لوسیدوم یک پروتئین خاص بوده که خواص آنتی اکسیدانی قوی داشته ولی مکانیسم آن هنوز مشخص نشده است.

حتما بخوانید: افزایش ایمنی بدن با قهوه سوپریم

مقالات دریافتی در ابتدا 24 مورد بود که با توجه به معیار های ورود و خروج از قبیل دسترسی به متن کامل مقاله درنهایت 16 مقاله مورد مطالعه نهایی قرارگرفت.

یافته ها: در مطالعات انجام شده مشخص گردید که پلی ساکارید های موجود در قارچ دارویی گانودرما خواص تقویت سیستم ایمنی، آنتی اکسیدانی، ضدباکتری و ضدویروسی دارند و تنظیم کننده عمل کبد، روده و کلیه هستند.

بهبود آسم با گانودرما

طی چند دهه اخیر تحقیقات فراوانی بر روی اثرات درمانی و شناسایی ترکیبات شیمیایی این قارچ دارویی ارزشمند در جهان صورت گرفته است.

نوشیدن روزانه این گیاه دارویی ارزشمند سیستم ایمنی افرادی که تحت پرتو درمانی قرار دارند را تقویت کرده و کمک می کند تا نتایج بهتری را از شیمی درمانی به دست آورند.

شما در حال خواندن مقاله گانودرما و آسم هستید.

با مصرف این گیاه دارویی و اضافه کردن آن به وعده های غذایی خود می توانید از فواید قارچ گانودرما به بهترین نحو بهره ببرید.

پژوهش هایی که بر روی قارچ گانودرما صورت گرفت، مشخص کرد که به دلیل وجود آنتی اکسیدان های زیاد در این قارچ مصرف آن میتواند سبب پاکسازی کبد شود و از احتمال ابتلا به بیماریهایی مانند کبد چرب، سیروز کبدی و هپاتیت B بکاهد.

مصرف دوزهای کم در طول روز برای مدت زمان طولانی بهتر از مصرف دوزهای زیاد برای دوره زمانی کوتاه است. سلول های سرطانی می توانند به سرعت رشد کنند و مواد غذایی را که وارد بدن می شوند را بخورند اما در مقایسه با مواد مغذی دیگر، مواد مغذی در قارچ گانودرما توسط سلول های سرطانی خورده نمی شوند و همچنین می توانند به جلوگیری از پیشرفت سلول های سرطانی از ریشه کمک کنند.

حتما بخوانید: خواص قهوه سوپریم گانودرما و جنسینگ دکتر بیز

قارچ گانودرما دارای انواع مواد معدنی و همچنین مواد مغذی است که می تواند به گردش خون کمک کند.

گانودرما دارای مواد فعال بیولوژیک مانند انواع استرولها، پروتیینها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین میباشد که پلی ساکاریدها و تری ترپنوئیدهای آن به علت دارا بودن خاصیت ضد سرطانی از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.

نه تنها مصرف خوراکی قارچ گانودرما مشکلی ندارد بلکه دارای تنوع مواد مغذی بوده و برای بدن خوب است.

بنابراین سلول های بدن همیشه به خاطر بازسازی سلولی که توسط مواد مغذی در قارچ گانودرما انجام می شود، تجدید خواهند شد.

قهوه گانودرما به چی کمک میکنه؟

علاوه بر کمک به ترمیم سلول های آسیب دیده، مواد مغذی در برگ های گانودرما می تواند به بازسازی سلول های آسیب دیده کمک کند. این گیاه در عین حال که می تواند استرس و مشکلات روحی ناشی از آن را از بین ببرد هیچ گونه تاثیری مشابه با مواد مخدر را نداشته و حتی منجر به وابستگی فرد نیز نمی شود.

حتما بخوانید: قهوه گانودرما دکر بیز برای زگیل تناسلی

به این ترتیب، جریان خون می تواند صاف باشد و از بیماری های ناشی از جریان خون ناپایدار جلوگیری کند. ترکیبات موجود در قهوه گانودرما برای کاهش علائم بیماری های کبدی الکلی بخصوص در افرادی که مراحل اولیه بیماری را می گذرانند موثر است و به درمان بیماری هپاتیت B کمک می کند.

به نظر محققان مصرف قهوه گانودرما برای دو هفته باعث کاهش میزان فشار خون افراد به میزان قابل توجهی می شود. استفاده منظم از گانودرما میزان فعالیت بدن را کاهش می دهد و خواب را بهبود می بخشد.

فواید درمانی و دارویی قهوه گانودرما برای سلامت قلب نشان داده است که مصرف قارچ گانودرما به دلیل مقادیر بالای گانودریک اسید موجود در آن به کاهش تری گلیسیرید و کلسترول بالای خون کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سکته قلبی و آترواسکلروزیس را کاهش می دهد .

گانودرما نام یک قارچ منحصر بفرد است , قرن هاست که برای معالجه انواع مختلفی از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین قارچ گانودرما می تواند از متاستاز سرطان که در مراحل پیشرفته سرطان ها ایجاد می شود جلوگیری کند.

حتما بخوانید: خواص عسل برای اعصاب و سلامتی روان (ترکیب های بی نظیر)

توصیه می شود با نوشیدن قهوه گانودرما به تقویت رشد سلول های سالم بدن خود کمک کنید. دیگر تنظیم کننده های سیستم ایمنی عبارتند از اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و سلول های لنفاوی.

این شرایط باعث واکنش شدید سیستم ایمنی بدن میشود. توصیه مي شود کـــه زنان در دوران بارداری و شیردهی بهتر اســـت از مصرف قارچ گانودرما اجتناب کنند چون هنوز مطالعات دقیقی از اثرات این قارچ بر روی جنین، زنان باردار و زنان شیرده صورت نگرفته اســـت.

قارچ گانودرما لوسیدوم به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی کـــه دارد برای پیشگیری و درمان آکنه و جوش صورت مفید مي باشد.

همچنین قارچ گانودرما به سم زدایی و پاک سازی بدن به سلامت پوست و درمان آکنه و جوش صورت کمک مي کند. یکی دیگر از فواید قارچ گانودرما و خواص معجزه گر آن می توان به مواردی همچون حفاظت از سیستم عصبی، ضد دیابت، ضد پوکی استخوان و ضد افسردگی اشاره کرد. گفتنی است کمبود اکسیژن نیز یکی از علل اصلی در پیدایش سرطان است.

این قارچ در طب سنتی جهت درمان بی خوابی، تنگی نفس، تقویت حافظه، بیماریهای کلیه و کبد، ورم مفاصل، آسم مورد استفاده قرار میگیرد.

قارچ گانودرما یک نوع قارچ است که می تواند با استفاده از مواد زائد، مانند ضایعات چوب و ضایعات کشاورزی، کشت شود این نوع قارچ که گفته می شود از چین آمده، مانعی برای سلامتی ندارد.

امروزه تعداد افرادی که از این ماده به عنوان یک مکمل درمان در درمان سرطان استفاده میکنند در حال افزایش است.

شما همین الان می توانید قهوه گانودرما را در سه سطح مختلف لاته، موکا و سوپریم تولید شده توسط کمپانی دکتر بیز است را همین الان با تخفیف ویژه خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان