کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
دی 1, 1400

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا آنقدری هستند که در این مطلب کوتاه و در این چند دقیقه نگنجند. با این حال ما ۴ مورد از خواص برجسته گانودرما موکا را برای شما در این مطلب گردآوری کرده ایم. لاغری و تناسب اندام ، درمان منشا بیماری پیسی و رفع اثرات آن، پاکسازی بدن و در آخر تقویت سیستم ایمنی بدن از جمله این خواص هستند.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا برای چاقی


چاقی تنها ظاهر بدن را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه چاقی یک بیماری است. چاقی قند و چربی خون شما را افزایش می دهد و خطر ابتلا به دیابت و چربی خون نیز به دنبال آن بالا می روند. حالا به نظر خودتان دیگر وقت آن نرسیده که برای سلامت خود قدمی بردارید؟ این بدن تنها جایی است که ما تا آخر عمر در آن خواهیم زیست پس چرا به مرتب بودن خانه ای که ممکن نیست تا یک سال ‌دیگر برای مان بماند یا نه بیشتر از زیبایی و سلامت بدن مان اهمیت می دهیم؟ گاهی ما در اوج خستگی سخت کار می کنیم تا محیط پیرامون خود را در بهترین حالت ممکن نگه داریم اما دیگر این کار ها بس است! وقتش رسیده که سلامت بدن هم در لیست اولویت های مان جا باز کند. راستی در این مدت که چشم از خود برداشته بودید چقدر اضافه وزن پیدا کردید؟ شکم تان چه شده است؟ آیا هنوز مثل کودکی هایتان چست و چابک اید؟ اگر جواب های ناخوشایندی به ذهن تان هجوم آوردند نگران نباشید ما اینجاییم تا جای آنها را با اعتماد به نفس عوض کنیم. بله؟ نه نه! خبری از رژیم غذایی روزانه یک شاخه کرفس و یک بشقاب سالاد برای تمام روز نیست. نه! این فکر را هم نکنید ما از شما نمی خواهیم به اندازه ده تا مرد جنگی سخت ورزش کنید! پس ما چه پیشنهادی برای لاغری داریم؟ شاید جواب کمی دور از ذهن باشد اما ما از شما می خواهیم که قهوه بنوشید، بله! همین و بس.

قهوه موکا گانودرما چگونه ما را لاغر می کند؟


1_ گانودرما سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد!


گفتیم که قارچ گانودرما موجود در قهوه موکا سطح متابولیسم بدن را افزاش می دهد. اما این به چه معناست؟ این یعنی گانودرما در بدن ما کاری می کند که مواد غذایی مصرفی ما بیشتر به انرژی قابل مصرف تبدیل شوند و تبدیل به چربی های اضافه نشوند. به عنوان مثال وقتی شما یک عدد شیرینی می خورید به همان مقدار انرژی از آن می گیرید، نه اینکه فقط قند و چربی آن را دریافت کنید. از این به بعد ارمغان مواد غذایی برای شما تنها چربی های اضافه نیست.

2_ قهوه موکا گانودرما انرژی تان را افزایش خواهد داد!


باورتان می شود تنها یک فنجان قهوه بتواند باعث افزایش عملکرد عضله ها و انرژی شما بشود؟ آنتی اکسیدان های موجود در گانودرما این کار را می کنند! پلی ساکارید ها نیز با افزایش سوخت و ساز بدن خستگی را از شما دور کرده و انرژی را رفیق همیشگی عضلات شما می کنند.

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا


قارچ گانودرما موجود در این قهوه ۱۵ برابر بروکلی منیزیم دارد🥦 ۸ برابر ماهی تن امگا ۳ دارد 🐟 ۷ برابر پرتقال ویتامین c دارد🍊 ۳ برابر اسفناج آهن دارد🥬 ۳ برابر شیر کلسیم دارد🥛 و ۳ برابر کرن بری نیز آنتی اکسیدان دارد🍒 حالا این مواد معدنی و ۴۰۰ جز فعال زیستی دیگر چه تاثیری روی بدن می گذارند؟ می خواهید بدانید؟ پس ادامه این مطلب را نیز مطالعه کنید.

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا برای پیسی


خاصیت آنتی اکسیدانی گانودرما باعث می شود تا این ماده در بهبود و ترمیم اعضا، بافت ها و سلول های بدن نقش اساسی داشته باشد. پوست، چشم و حتی موهای درگیر شده با بیماری ویتیلیگو یا پیسی که رنگ خود را از دست دادند با گانودرما ترمیم می شوند و به حالت عادی بر می گردند. همچنین می دانیم که عامل بروز بیماری پیسی حمله سیستم ایمنی بدن به سلول های خودی و در پی آن نقص در ملانوسیت هاست. این سلول های رنگ دانه ساز با مصرف گانودرما سلامت خود را باز می یابند و به تدریج با ایجاد تعادل در بدن و رفع مشکل سیستم ایمنی بیماری پیسی به تدریج درمان خواهد شد و طی دوره ای نسبتا کوتاه شما دیگر اثری از این بیماری روی پوست خود نمی بینید.

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا برای پاکسازی بدن


بعد از مصرف قهوه های گانودرما شما شاهد تعرق، ادرار، اسهال یا دیگر صورت های بیرون ریزی در بدن تان خواهید بود. اما چه چیزی دارد از بدن شما بیرون می رود؟ جواب ساده است؛ چیزهای بد! تمام سمومی که از هوای آلوده، غذاهای ناسالم و… در این سال ها وارد بدن تان شده است درحال ترک کردن شما هستند، این دیدار که از همان اول نحس بوده حالا بدرودی که خیلی وقت پیش باید به شما می گفته است را نثارتان می کند و این قطع رابطه خوش یمن همش از برکت حضور گانودرماست!

با خرید قهوه گانودرما یک قدم مثبت برای سلامت زندگی خود بردارید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان