کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آبان 6, 1402

درمان زود انزالی

امروزه سوالات زیادی درباره بهترین درمان زود انزالی از پزشکان پرسیده می شود. برای رفع این بیماری روش‌های زیادی وجود دارد. برخی از این روش ها به صورت کاملا علمی و برخی از روش‌های دیگر به صورت غیر‌علمی می باشند. امروزه افراد زیادی در زمینه درمان زود انزالی بدون دارو فعالیت می کنند. آیا می توان به تمامی این روش‌ها اعتماد کرد؟ قطعا جواب خیر است. درمان این بیماری باید توسط یک فرد با تجربه و متخصص انجام شود. در این مقاله می خواهم شما را با بهترین راه درمان زود انزالی بدون دارو آشنا کنم. دکتر بیز با تولید محصولات با کیفیت و کاملا طبیعی به شما کمک می کند تا این بیماری را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت خانگی درمان کنید. امروزه انزال زودرس یکی از رایج‌ترین مشکلات جنسی به شمار می‌رود. زود انزالی ممکن است هم برای پسران مجرد و هم آقایان متاهل اتفاق بیفتد. راه حل چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

راه های درمان انزال زودرس چیست؟

استفاده از قهوه سوپریم و محصول سیر سیاه دکتر بیز یکی از راه های درمان زود انزالی در مدت زمان کوتاه می باشد. این محصولات به صورت کاملا طبیعی و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر می باشند. برخی از افراد فکر می کنند که انزال زودرس یک بیماری یا مشکلی است که نمی توان آن را برطرف کرد. برخی دیگر فکر می کنند مردان خاصی با کنترل بهتری نسبت به دیگران متولد می شوند. این ایده ها درست نمی‌باشند. زود انزالی زمانی است که مرد حین رابطه جنسی زودتر از آنچه که می خواهد به اوج می رسد. این موضوع یک مشکل رایج جنسی می باشد. در ایالات متحده از هر 3 مرد 18 تا 59 ساله، 1 نفر با مشکل زود انزالی رو به رو می باشد. محصولات دکتر بیز به شما کمک می کند تا درمان زود انزالی خانگی را شروع کنید. این محصولات هم برای درمان زود انزالی آقایان و هم برای درمان زود انزالی پسران مجرد مفید می باشد.

 

برای درمان انزال زودرس چی بخوریم

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که چه غذاهایی برای درمان زود انزالی خوب است؟ یا برای درمان زود انزالی چی بخوریم؟ در حقیقت تغذیه رابطه مستقیمی با زود انزالی دارد. به عبارت دیگر اگر تغذیه مناسب نباشد زود انزالی به وجود خواهد آمد. طبق گفته انجمن اورولوژی آمریکا اکثر مردان زمانی که به مشکل زود انزالی مواجه می‌شوند، دچار استرس نیز می باشند. استرس و اضطراب می تواند ناشی از عواملی مانند فشار نحوه عملکرد و ترس از عدم رضایت همسر یا شریک زندگی وی باشد. در حقیقت این استرس بر رابطه و عزت نفس مرد تاثیر منفی خواهد گذاشت. تغذیه مناسب می‌تواند جریان خون، استقامت جنسی و تعادل هورمونی را افزایش دهد و به درمان زود انزالی کمک کند. از مهمترین مواد غذایی برای بهبود زود انزالی می‌توان به پیاز سبز، هویج، موز، زنجبیل، عسل، سیر، هندوانه، شکلات تلخ، مارچوبه، قارچ گردو، آووکادو، قهوه و … اشاره کرد. محصولات شگفت انگیز دکتر بیز شما را از این مواد خوراکی بی‌نیاز خواهد کرد.

چه قرصی برای درمان زود انزالی مفید است

بسیاری از افراد به دنبال قرص درمان زودانزالی یا آمپول درمان زود انزالی می‌باشند. درباره این موضوع می توان گفت که تاکنون هیچ قرص درمان زودانزالی در ایالات متحده برای رفع زود انزالی تایید نشده است. با این حال تعداد داروی بی حس کنند و اسپری‌های بی حس کننده وجود دارند. این دارو ها سبب می‌شوند که انزال در مردان مبتلا به PE کاهش داده شود.

نکته جالبی که وجود دارد، استفاده از مواد‌های مخدر است. پزشکان متوجه شدند که مردان و زنانی که از دارو های ضد افسردگی استفاده می‌کنند، ارگاسم آنها با تاخیر انجام می‌شود. برخی از دارو‌های کلومیپرامین، فلوکستین، پاروکستین، سرترالین و ترامادول نیز بر ارگاسم افراد اثر گذار می‌باشند. برخی از پزشکان این دارو ها را برای درمان موقت زود انزالی تجویز می‌کنند. توصیه می شود که از این دارو‌ها برای بهبود زود انزالی استفاده نکنید. کارشناسان و متخصصان گانودرما بیز با مشاوره‌های رایگان به شما کمک می‌کنند تا راه حل مناسب و طبیعی را برای درمان دائمی زود انزالی خود پیدا کنید.

 

 

چه ورزشی برای درمان زود انزالی خوب است

تحقیقات جدید نشان می‌دهدکه فعالیت بدنی می تواند در بهبود زود انزالی موثر باشد. از آنجا که اغلب دارو‌های شیمیایی عوارض جانبی ناخواسته ای دارند، برخی از تمرینات ورزشی مانند دویدن، یوگا و … می‌توانند در بهبود یا جلوگیری از انزال زودرس مفید باشند. پزشکان و متخصصان با مطالعه بر روی 3400 مرد با متوسط سن 50 سال دریافتند که فعالیت بدنی نه تنها یک درمان امیدوارکننده است، بلکه فاقد هر گونه عوارض جانبی نیز می‌باشد. باتوجه به اینکه دویدن تمامی عضلات را درگیر می کند، این تمرین به عنوان بهترین ورزش جهت بهبود انزال زودرس معرفی می شود.

گانودرما بیز نماینده اصلی دکتر بیز در زمینه فروش و مشاوره های تخصصی رایگان فعالیت می‌کند. گانودرما بیز با ارائه محصولات با کیفیت به شما کمک می‌کند تا درمان زود انزالی خود را به صورت دائمی شروع کنید. محصولات دکتر بیز فاقد هر گونه مواد شیمیایی می‌باشند و تمام محصولات از مواد طبیعی و گیاهی تولید می‌شوند. در ادامه شما را با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم کرد.

نظرات کاربران

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان