کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
خرداد 19, 1400

درمان قطعی پسوریازیس با گانودرما

بیماری پسوریازیس آیا واقعا با قهوه گانودرما درمان میشود؟

قهوه گانودرما موکا برای درمان پسوریازیس کافی است؟

درمان صد درصدی پسوریازیس با گانودرما چقد زمان میبرد؟

در این مقاله باهم بررسی میکنیم…

اگر وقت خواندن این مقاله را ندارید میتوانید به راحتی پادکست این مقاله را گوش کنید:

گانودرما و پسوریازیس

فواید قهوه گانودرما و با مزایای آن بیشتر آشنا شویم:

  • قهوه گانودرما خلق و خوی مثبتی در شما ایجاد خواهد کرد
  • سیستم ایمنی قوی تر
  • احساس آرامش در خواب
  • افزایش تمرکز ذهنی
  • ظرفیت آنتی اکسیدانی بدن شما توسط قهوه گانودرما افزایش داده می شود.
  • به حفظ سلامت پوست ، ریه ها و دستگاه ادراری کمک می کند.
  • گفته شده است که از خون سالم و سطح کلسترول نیز پشتیبانی می کند.
  • عملکرد کبد سالم برای پاکسازی بدن ، و موارد دیگر…

پسوریازیس جهان را درگیر خود کرده است و این بیماری کاملا طبیعی و ممکن است موروثی باشد اما درمان های گیاهی و  طب سنتی برای آن تایید شده است.

آیا قهوه موکا گانودرما کافئین دارد؟

در اصل، تمام مزایای قهوه موکا گانودرما به علاوه خواص درمانی قارچ را فراهم می کند. به علت کم بودن کافئین ، بعید است گانودرما باعث بی خوابی شود.  این نوشیدنی تقریباً نیمی از کافئین یک فنجان معمولی را دارد.

نحوه انتخاب صحیح قهوه گانودرما  شامپو بدن گانودرما و پسوریازیس

اگر پسوریازیس در پوست سر شما یا بدنتان وجود دارد، یا دچار جوش پسوریازیس هستید برخی از شامپوهایی وجود دارند که برای پوست سر و بدن شما ساخته شده اند که می توانند به پوسته پوسته شدن ، قرمزی و خارش پوست سر شما بسیار کمک کنند. در بعضی موارد، ممکن است تنها نیاز شما برای دستیابی بهتر به درمان پسوریازیس به شامپو بدن گانودرما و مصرف قهوه گانودرما باشد.

برخی از این شامپوها همان ترکیباتی هستند که داروها و لوسیون هایی که ممکن است پزشک برای پسوریازیس در سایر قسمت های بدن به شما توصیه کند. شما می توانید مواردی را که پسوریازیس خفیف تا متوسط را درمان کند از جمله قهوه گانودرما را از سایت ما به راحتی خریداری کنید. دو ماده اصلی موجود در آن قیر ذغال سنگ و اسید سالیسیلیک است.

اگر به چیز قوی تری نیاز دارید نیز مشاوران فروش قهوه گانودرما شما را راهنمایی خواهند کرد.

این نسخه از شامپوها چه به صورت نسخه ای و چه بدون نسخه، باید فقط برای مدت زمان کوتاه استفاده شوند. و باید در مصرف آن ها محتاط باشید و همچنین بسیار مهم است که دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنید.

ولی مصرف قهوه گانودرما را می توانید روزانه مصرف کنید.

مصرف این نوع از شامپوها  به  کند کردن رشد سلول های پوستی به پوسته پوسته شدن ، سخت شدن و ضخیم شدن پوست سر و بدن شما بسیار کمک می کنند. آن ها همچنین می توانند خارش را کاهش دهند و باعث می شوند پوست سر شما در کل بهتر به نظر برسد.

برای استفاده از این نوع شامپو بدن گانودرما، آن را در پوست سر و بدن خود ماساژ دهید، بگذارید 5 تا 10 دقیقه روی آن بماند و سپس بشویید.

شامپوهای سالیسیلیک اسید

اسید سالیسیلیک برای بسیاری از مشکلات پوستی به خوبی عمل می کند زیرا به شما کمک می کند تا پوست مرده کاملا بریزید. مصرف این شامپو و قهوه گانودرما به درمان پسوریازیس، نرم شدن و خلاص شدن از پوسته های پوست سر کمک می کند.

برای استفاده از یکی از این شامپوها ، موهایتان را خیس کنید و شامپوها را به صورت کف به روی نقطه مورد نظر بزنید. بشویید و دوباره تکرار کنید. حداقل دو بار در هفته از آن استفاده کنید یا به توصیه های پزشک خود عمل کنید. سعی کنید آن را در دهان، چشم و بینی خود وارد نکنید و در صورت جوش و بریدگی از آن استفاده نکنید.

عکس پسوریازیس
عکس پسوریازیس

شامپوهایی با اسید سالیسیلیک می توانند پوست سر شما را خشک کنند و این منجر به پوسته پوسته شدن بیشتر می شود. در صورت استفاده بیش از حد و بدون نحوه مصرف می توانند باعث تحریک پوست، حالت تهوع یا مشکلات دیگری شوند. قبل از امتحان یکی از این موارد با پزشک خود حتما صحبت کنید.

برخی از شامپوهای سالیسیلیک اسید دارای گوگرد هستند که می توانند قارچ را متوقف کنند. اگر در پوست سر خود نیز دچار عفونت مخمر شده باشید، ممکن است این نوع شامپو برای شما مناسب باشد. ممکن است لازم باشد یک یا دو بار در هفته پس از رفع عفونت از آن استفاده کنید تا پوست سر شما سالم بماند.

فواید درمانی صابون گانودرما

  • از عفونت مکرر پوست جلوگیری می کند.
  • تعادل مناسب PH را در سطح پوست حفظ می کند.
  • از بروز آکنه و جوش جلوگیری می کند.
  • به کاهش خسارات ناشی از زخم کمک می کند.
  • آلرژی و حساسیت بیش از حد پوست را کاهش می دهد.
  • چین و چروک ها را کاهش می دهد
  • از سطح مناسب رطوبت محافظت می کند.
  • مناسب برای انواع پوست های خشک ، نرمال و چرب
  • دارای روغن غنی از ویتامین E ،
  • همراه با عصاره گانودرما که در آن از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است

صابون گانودرما دارای اثرات ضد باکتری و مغذی است ، همچنین دوش احیا کننده برای تمام خانواده شما فراهم می کند.

گانودرما و پسوریازیس
گانودرما و پسوریازیس

عصاره صابون گانودرما به لطافت و نرم شدن پوست شما بسیار کمک می کند، غنی شده با ویتامین E و گلیسیرین طبیعی است که رطوبت و محافظت از پوست را در برابر رادیکال های آزاد و فشارهای محیطی نیز حفظ می کند.

صابون گانودرما  ملایم و غنی شده با ویتامین E و مواد معدنی برای کمک به ترمیم پوست آسیب دیده و پیر است، در حالی که از جوش و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند. صابون گانودرما،  یک صابون حمام مجلل برای پاکسازی، درمان ، مرطوب سازی و زیبایی پوست شما است. جهت ارتباط و مشاوره می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی

راز صابون گانودرمای حمام، احیا کننده تغذیه ای کل بدن است که دارای مزایای زیبایی است که از هزاران سال پیش در شرق شناخته شده است.

بیش از 150 آنتی اکسیدان و عناصر گیاهی در آن به کار برده شده است( Ganoderma Lucidum).

البته قدرتمندترین ماده در Gano Soap گانودرما است که به Reishi یا lingzhi نیز معروف است. در اینجا برخی از عناصر زیستی وجود دارد که این صابون را به نوعی ،  Lanostan تبدیل می کند که برای تنظیم تولید آنتی بادی شناخته می شود ، متناسب با تقاضای بدن وجود این مواد دفع کننده آلرژن را در سیستم انسانی متعادل می کند. اساساً برای افراد با پوست حساس بسیار مهم است ، زیرا Lanostan به عنوان ضد حساسیت عمل می کند.

پلی ساکاریدها، این کربوهیدرات های پیچیده همچنین توانایی هایی را در ایجاد تعادل در عملکرد سیستم ایمنی بدن نشان داده و به عنوان یک جزء ضد التهاب عمل می کنند. مصرف کنندگان کاربردهای زیادی از  صابون گانودرما(Gano Soap) برای کمک به التهاب خارجی پوست به دلیل سوختگی های سبک و عفونت ها پیدا کرده اند.

مزایای صابون گانودرما:

  • برای پوست حساس و کودکان مناسب است
  • غنی شده با گانودرما ، ویتامین E و مواد معدنی برای احیای کل بدن
  • تعادل pH ایده آل
  • ملایم
  • پوست را کاملا تمیز و تغذیه می کند.
  • رفع مشکلات جوش نواحی قفسه سینه و کمر.
  • مناسب برای تمام سنین.
  • ترمیم پوست های آسیب دیده طبیعی ، پیر و حساس.
  • به شما در روند ضد پیری کمک می کند.
  • حتما به زیبایی پوست خود کمک کنید. شما تفاوت را در پوست خود احساس خواهید کرد

صابون گانودرما ما مثل قهوه گانودرما کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده است. رنگ های ظریف آن از ادویه جات طبیعی و گیاهان دارویی گرفته شده است. تمام محصولات ما در رنگ ها ، اندازه ها و رایحه های مختلف موجود هستند.

اندازه های موجود صابون های گانودرما: 10 گرم ، 25 گرم ، 25 گرم ، 30 گرم ، 35 گرم ، 50 گرم ، 75 گرم ، 100 گرم ، 110 گرم ، 125 گرم.

صابون گانودرما
صابون گانودرما

ما در حال تولید ، تهیه و صادرات از انواع صابون گانودرما و همین طور قهوه گانودرمای با کیفیت بالا هستیم. واحد تولید صابون گانودرما ، در فرضیه ما ، مجهز به انواع ماشین های هیتک و مدرن است که بهترین صابون حمام گانودرما را تولید می کند. ما در طول فرآیند تولید نهایت دقت را به عوامل بهداشتی اختصاص می دهیم.البته ناگفته نماند گانودرما دارو نیست.

به عنوان یک سازمان متعهد با کیفیت، هدف اصلی ما ارائه طیف وسیعی از کیفیت صابون گانودرما سفارشی / صابون خصوصی گانودرما با برچسب خصوصی هستیم. برای حفظ کیفیت منحصر به فرد و محصولات گانودرما ، ما یک آزمایشگاه جهت آزمایش با کیفیت داریم که توسط متخصصان صابون گانودرما مدیریت می شود.

ما بسته به مشخصات خود، بسته بندی سفارشی صابون گانودرما را به مشتریان خود ارائه می دهیم. مشتریان گرامی می توانند با قیمت های مقرون به صرفه این موارد را از ما خریداری کنند.

ما تخصص خود را در زمینه تهیه صابون گانودرما و قهوه گانودرما مطابق خواسته های مشتریان خود توسعه داده ایم. ما محدوده خود را در مقادیر مختلف متناسب با نیازهای مختلف رستوران ها، هتل ها ، بیمارستان ها و نیازهای خانگی ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما با دقت، طیف وسیعی از محصولات خود را بسته بندی می کنیم.

ما صابون گانودرما و قهوه گانودرما Ganoderma با کیفیت عالی را با قیمت بسیار رقابتی ارائه می دهیم.  صابون گانودرما و قهوه گانودرما Ganoderma را طبق مشخصات آن ها در بازه زمانی برنامه ریزی شده به مشتریان ارائه می دهیم.

ارتباط پسوریازیس و ازدواج و همین طور ارتباط پسوریازیس و طلاق

اگر به پسوریازیس مبتلا هستید و در هنگام آشنایی مقداری اضطراب دارید، می خواهم بدانید که در این افکار فقط شما درگیر نیستید و تنها هم نیستید. شاید تصور کنید که زندگی کردن و ازدواج و این که عشقی در زندگی پیدا نمی کنید یا این که با کسی صمیمی نخواهید شد. ولی باید بگویم که اصلا این طور نیست و البته ممکن است یک جنبه شرم آور پسوریازیس وجود داشته باشد که افرادی که این بیماری را نداشته باشند ممکن است آن را درک نکنند از قبیل: پوسته پوسته شدن ، خارش ، خونریزی ، افسردگی ، اضطراب ، قرار ملاقات با پزشکان و موارد دیگر.

به علاوه ، قرار ملاقات با فرد مورد علاقه می تواند بدون عارضه اضافی در مدیریت بیماری مانند پسوریازیس ، به اندازه کافی سخت باشد و همین طور شما از آنچه که می خواهید به طرف مورد علاقه تان بگویید و انجام دهید عصبی هستید. علاوه بر این، احساس خودآگاهی نسبت به این که قرار ملاقات شما بیشتر باعث جلب توجه فرد مقابلتان به پسوریازیس شما است کمی دردناک است..

البته جای تعجب ندارد چون  که بنیاد ملی پسوریازیس تایید کرده که 35 درصد از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی گفته اند “به دلیل پسوریازیس، روابط دوستانه یا صمیمانه  خود را محدود می کنند.” افرادی که مبتلا به پسوریازیس هستند ممکن است این کار را به دلیل ترس از رد یا عدم وجود انجام می دهند.

قارچ گانودرما
قارچ گانودرما

من اینجا هستم تا به شما بگویم که صمیمیت عاشقانه قطعاً برای شما امکان پذیر است. و با درمان و مصرف قهوه گانودرما قادر خواهید بود از شر این بیماری خلاص شوید.

این مقاله فقط برای مبتلایان به پسوریازیس در نظر گرفته نشده است، بلکه ممکن است به همسر یا شریک زندگی شخصی که به این بیماری مبتلا است نیز کمک کند.

بهترین هدیه شما به همسر مبتلا به پسوریازیس قهوه گانودرما ست.

پسوریازیس سر و رنگ مو و راه حل برای رنگ آمیزی موهای خود در هنگام ابتلا به پسوریازیس پوست سر

افراد مبتلا به پسوریازیس پوست سر ممکن است لازم باشد قبل از تغییر رنگ موهای خود ، برخی اقدامات احتیاطی را انجام دهند. این نکات را قبل از رفتن به سالن در ذهن داشته باشید.

هر رنگی را که انتخاب می کنید، اگر به پسوریازیس پوست سر مبتلا هستید، با احتیاط رنگ آمیزی کنید.

پوشاندن رنگ خاکستری یا تغییر رنگ مو در اثر هوس می تواند مسئله بزرگی باشد وقتی که به پسوریازیس پوست سر مبتلا هستید. در واقع ، این تجربه به دور از انتخاب درست ، می تواند یک مسئله دردناکی باشد.

طبق بنیاد ملی پسوریازیس، حدود نیمی از کسانی که به پسوریازیس مبتلا هستند، پسوریازیس پوست سر دارند. جای تعجب نیست که هر لکه ای روی پوست سر یا پوست اطراف آن می تواند توسط مواد شیمیایی در بسیاری از رنگ موها یا محصولات رنگ آمیزی بسیار ملتهب تر شود. البته رنگ مو در افراد مبتلا باعث می شود مواد شیمیایی باعث تحریک یا واکنش آلرژیک شوند.

رنگ مو

این بدان معنا نیست که شما باید برای همیشه از رنگ آمیزی موهای خود خداحافظی کنید. بسیاری از افراد مبتلا به پسوریازیس می توانند موهای خود را با کمی دردسر رنگ کنند. چند مرحله اضافی می تواند به حداقل رساندن  این خطر کمک کند و باعث ایجاد یک روش درمانی در رنگ کردن مو در اثر پسوریازیس پوست سر شود و در کاهش ایجاد سوزش نیز کمک کند. البته پسوریازیس و ریزش مو ارتباط مستقیمی با هم دارند پس سعی کنید قبل از هر موردی با پزشک خود مشاوره کنید.

البته برخی از بیماران مبتلا به پسوریازیس حنا نیز استفاده می کنند. پسوریازیس شوره سر را تشدید می کند.پس پیشنهاد می شود قهوه گانودرما را حتما امتحان کنید.

رنگ مو

برای مثال حتما به رنگ کار خود اجازه دهید تا از پسوریازیس و ریزش موی شما  مطلع شود

اگر قصد دارید موهای خود را توسط یک فرد متخصص رنگ آمیزی کنید ، بهتر است به آن ها در مورد پسوریازیس پوست سر خود اطلاع دهید ، حتی اگر در آن زمان فعال یا شعله ور نباشد.

اگر احساس ناراحتی یا خجالت هم می کنید، به خاطر داشته باشید که رنگ کار های حرفه ای و باتجربه احتمالاً همه این موارد را دیده اند، از جمله پسوریازیس پوست سر. همچنین ممکن است بخواهید مواردی را که در گذشته تجربه کرده اید از جمله آلرژی ، بثورات یا حساسیت به محصولات رنگ آمیزی مو و ریزش مو را به آن ها ذکر کنید.

پسوریازیس تناسلی: علائم و نشانه هایی که در پسوریازیس تناسلی مردان و پسوریازیس تناسلی زنان  باید به دنبال آن ها باشید

اگر در ناحیه تناسلی خود خارش، سوزش، قرمزی یا خونریزی دارید، حتما با پزشک خود صحبت کنید. این ها می تواند علائم پسوریازیس یا یک مشکل جدی پوستی باشد. بسیاری از مردم از طرح چنین موضوعاتی خجالت می کشند و پزشکان اغلب از آن ها سوال نمی کنند.

اما تشخیص و درمان مناسب می تواند واقعاً به پوست شما کمک کند مصرف کردن قهوه گانودرما در این موارد بسیار کارساز خواهد بود.

شکل ظاهری پسوریازیس در این موارد چگونه است؟

و اصلا پسوریازیس چیست و چگونه درمان میشود؟

پسوریازیس تناسلی مانند اکثر اشکال دیگر بیماری به نظر نمی رسد. وصله ها اغلب به رنگ قرمز روشن ، صاف و براق هستند. شما معمولاً میزان آن را نمی بینید زیرا هنگام حرکت ، ترشح می شوند. هنگامی که ناحیه تناسلی خیس می شود ، ممکن است لکه های کوچکی از خون روی پوست و لباس خود مشاهده کنید.

زنان ممکن است پلاک های خاکستری و پوسته پوسته شده در ناحیه تناسلی خود ، درست در بیرون واژن داشته باشند. اما لکه های موجود در چین های پوستی اغلب قرمز براق هستند.

مردان می توانند لکه های قرمز کوچکی روی نوک آلت تناسلی خود پیدا کنند. احتمالاً وصله های پوسته پوسته خواهید داشت.

پسوریازیس دستگاه تناسلی فقط در قسمت های خصوصی شما ظاهر نمی شود. همچنین ممکن است تکه هایی را در موارد زیر مشاهده کنید:

  • ناحیه شرمگاه (محلی درست بالای اندام تناسلی بدن)
  • ران های فوقانی
  • پوست بین ران و کشاله ران شما که چین دارد
  • ناحیه مقعد و باسن که دارای چین است

چگونه احساس می شود؟

علائم پسوریازیس دستگاه تناسلی ممکن است شدیدتر ، ناراحت کننده و شرم آورتر از سایر قسمت های بدن شما به نظر برسد. این بیماری همچنین احساس شما را در مورد رابطه جنسی و صمیمیت با شریک جنسی تان تغییر می دهد. پیشنهاد ما مصرف قهوه گانودرما ست با این کار به درمان خود بسیار کمک خواهید کرد.

همچنین ممکن است احساس کنید:

احساس خارش: اکثر مردم می گویند این یکی از بدترین قسمت های پسوریازیس دستگاه تناسلی است. از آنجا که منطقه بسیار حساس است، نیاز به خاراندن شدیدتر احساس می شود و بیشتر هم طول می کشد. ممکن است شب شما را بیدار نگه دارد. همچنین می تواند صمیمیت با شریک زندگی را دشوارتر کند. حتی ممکن است با خاراندن زخم هم  شوید که حتی گاهی باعث خونریزی هم خواهد شد.

پسوریازیس صورت
پسوریازیس صورت

احساس سوزش: پسوریازیس دستگاه تناسلی می تواند در شما این احساس را ایجاد کند که روی پوست شما یک کبریت گرم  قرار گرفته است. عرق ، گرما و اصطکاک نیز می تواند وضعیت را بدتر کند.

احساس درد: همه با پسوریازیس دستگاه تناسلی  احساس درد ندارند. اما بسیاری از افراد بیشتر اوقات احساس درد می کنند، به خصوص هنگامی که پوست نازک و دچار ترک خوردگی و باعث خونریزی می شود.

آنچه شما می توانید برای درمان پسوریازیس انجام دهید

اصطکاک و عرق می تواند علائم شما را بدتر کند یا شعله ورتر کند. برای این که آن را از خود دور نگه دارید:

لباس زیر از جنس پنبه یا سایر پارچه های طبیعی بپوشید زیرا به پوست شما نمی چسبد.

دوش بگیرید و به عرق بدن خود فرصت ندهید تا پوست شما را تحریک کند. بعد از کار سخت یا ورزش، سریعا دوش بگیرید. از آب گرم استفاده کنید و ناحیه مبتلا را زیر دوش بگیرید.

از  پاک کننده های ملایم مثل صابون گانودرما استفاده کنید زیرا بهترین گزینه برای شماست.

پسوریازیس چی هست؟

پسوریازیس یعنی چه؟ پسوریازیس پلاک ناشی از سیستم ایمنی بیش از حد فعال است و به صورت لکه های پوسته پوسته ، قرمز یا سفید بر روی پوست شما ظاهر می شود. هنوز هیچ کس نمی داند که چگونه آن را درمان کنند، اما چندین گزینه درمانی وجود دارد که ممکن است به کنترل آن کمک کند. با متخصص پوست خود صحبت کنید تا ببینید کدام گزینه درمانی ممکن است برای شما مناسب باشد.مصرف قهوه گانودرما و صابون گانودرما بسیار توصیه می شود.

پسوریازیس ارنج

دلایل ایجاد پسوریازیس و درباره ی پسوریازیس

وجود پسوریازیس علت دقیقی ندارد: علت دقیق ایجاد پسوریازیس پلاک مشخص نیست، با این حال، ما می دانیم که سیستم ایمنی بدن، عوامل محیطی و سابقه خانوادگی، همه می توانند نقش داشته باشند. سیستم ایمنی بدن در این بیماری سریع می شود، که باعث التهاب و رشد تعداد زیادی سلول پوستی می شود. سلول ها به جای ریزش، روی سطح پوست جمع می شوند و پلاک های پسوریازیس را تشکیل می دهند.

پسوریازیس علائم آن چیست؟

پسوریازیس پلاک به صورت لکه های برجسته و قرمز پوشیده شده با پوشش سفید و نقره ای سلول های مرده پوست یا پوسته پوسته پوشیده می شود. این تکه ها یا پلاک ها اغلب در پسوریازیس ناخن، پسوریازیس ابرو، پسوریازیس اطراف چشم، پسوریازیس بازو، پسوریازیس پشت گردن، پسوریازیس پشت گوش، پسوریازیس بدن، پسوریازیس بینی ، پسوریازیس پوست سر، پسوریازیس دست، پسوریازیس قرینه، پسوریازیس قوزک پا، پسوریازیس گوشه لب، پسوریازیس گلو، پسوریازیس لثه، پسوریازیس لبها، پسوریازیس ریش، پسوریازیس روی شکم، پسوریازیس زبان،  پسوریازیس پوست سر، پسوریازیس بیضه ظاهر می شوند. البته ذکر توضیحات هر کدام در این مقاله گنجانده نمی شود اما به ذکری از آن ها بسنده خواهیم کرد. پسوریازیس پلاک بسته به شدت آن در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. اما در اینجا برخی از علائم رایج پسوریازیس پلاک وجود دارد که ممکن است پسوریازیس روی پوست خود مشاهده کنید

پسوریازیس چیست با عکس آن در زیر:

عکس پسوریازیس
عکس پسوریازیس

پسوریازیس سرطان است؟ اصلا پسوریازیس بدن چیست؟

آیا ارتباطی بین پسوریازیس و سرطان وجود دارد؟

برخی از پزشکان معتقدند که داشتن پسوریازیس یا آرتریت پسوریازیس می تواند خطر ابتلا به برخی از سرطان ها را در افراد افزایش دهد، اگرچه تحقیقات بیشتری برای ایجاد ارتباط آن لازم است.

برخی مطالعات همچنین پسوریازیس را به عنوان یک عامل خطر برای بیماری های دیگر، از جمله آرتریت پسوریازیس، شناسایی کرده اند. با وجود این یافته ها، تحقیقات بیشتری برای تعیین ارتباط دقیق بین پسوریازیس و سرطان مورد نیاز است.

پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی مزمن است که باعث تولید سریع پوست بیش از حد معمول می شود. رشد غیر عادی باعث ایجاد لکه های قرمز و پوسته پوسته در سطح می شود.

در این مقاله، علاوه بر این که به بررسی پسوریازیس و ارتباط بالقوه آن با سرطان می پردازیم. به پسوریازیس درمان و پسوریازیس درمان گیاهی نیز خواهیم پرداخت.

آیا پسوریازیس با سرطان ارتباط دارد؟

اگر چه تحقیقات بیشتری لازم است، به نظر می رسد ارتباطی بین پسوریازیس و افزایش خطر سرطان در برخی از افراد وجود دارد.

محققان در حال بحث در مورد این هستند که این خود پسوریازیس است یا درمان های رایج پسوریازیس، مانند داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و درمان های UV ، که ممکن است خطر ابتلا به سرطان را در فرد افزایش دهد.

به عنوان مثال ، مطالعه منتشر شده در سال 2016 Trust Source به این نتیجه رسید که اگرچه اندک است، اما به دلیل ابتلا به پسوریازیس، احتمال ابتلا به سرطان نیز افزایش می یابد.

بر اساس این مطالعه ، افراد مبتلا به پسوریازیس در معرض خطر کمی بالاتر از خطر ابتلا به سرطان قرار گرفته اند. برای مثال سرطان لنفوم ، سرطان ریه و سرطان پوست غیر ملانوم.

اما محققان ارتباطی بین پسوریازیس و سرطان روده بزرگ، سرطان پروستات ، سرطان پستان یا سرطان خون پیدا نکرده اند.

پسوریازیس بدن

این مطالعه می گوید قرارگیری افراد در معرض درمان هایی مانند UV درمانی و استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند با بروز سرطان ارتباط نزدیکی داشته باشد.

متناوباً ، افزایش اندک خطر ابتلا به سرطان می تواند نتیجه اقدامات التهابی مزمن پسوریازیس باشد.

محققان برای ادامه کاوش در یافته های خود، تحقیقات بیشتری را توصیه می کنند. همچنین ، آن ها پیشنهاد می کنند که متخصصان پوست استفاده از دستورالعمل ها و مشاوره های فعلی غربالگری سرطان را در مورد افراد مبتلا به پسوریازیس که تحت درمان هستند، در نظر بگیرند.

در جای دیگر ، بنیاد ملی پسوریازیس می گوید که احتمال ابتلا به ملانوم و سرطان خون در فرد مبتلا به پسوریازیس افزایش می یابد، که این خود از سرطان های خاصی از خون است.

یک منبع معتبر دیگر در مجله Epidemiology and Health Services Research به این نتیجه رسید که درمان با فتوتراپی ممکن است دلیل بروز خطر بیشتر در افراد مبتلا به پسوریازیس باشد. اما مردم باید توجه داشته باشند که این مطالعه دارای تعارض منافع نیز ذکر شده است.

پسوریازیس ناخن چیست و چگونه می توانم درمان پسوریازیس ناخن را انجام دهم ؟

اگر به پسوریازیس ناخن مبتلا هستید ، مهم است که ناخن ها و انگشتان پا را از نظر علائم پسوریازیس ناخن بررسی کنید. علائم رایج عبارتند از:

  • فرو رفتگی های ناچیز در ناخن های شما
  • تغییر رنگ سفید ، زرد یا همان پسوریازیس قهوه ای
  • ناخن های خرد شده
  • ناخن (ها) از انگشت یا انگشت شما جدا می شود
  • خون زیر ناخن شما

اگر هر کدام از این علائم یا مشکل دیگری در رابطه با ناخن مشاهده کردید، این موضوع را به متخصص پوست خود اطلاع دهید. درمان می تواند به پاکسازی پسوریازیس ناخن و کاهش درد کمک کند. بدون درمان ، ممکن است پسوریازیس ناخن بدتر شود. برخی از افراد ناخن های خود را پنهان می کنند. این می تواند توانایی افراد در استفاده از دست یا راه رفتن را تحت تأثیر قرار دهد. ولی درمان به موقع می تواند از این امر جلوگیری کند.

تغییر ناخن همچنین می تواند نشانه آرتروز پسوریازیس باشد، بنابراین اگر می خواهید برای اطلاع از این موضوع حتما به متخصص پوست خود مراجعه کنید. درمان آرتروز پسوریازیس می تواند از بدتر شدن آن جلوگیری کند.

چه روش های درمانی برای پسوریازیس ناخن وجود دارد؟

ممکن است برای درمان از موارد بسیاری استفاده کنید البته برای پسوریازیس خفیف یا زودرس ناخن نیز کاملا مفید هستند و شاید پزشک به شما توصیه کند در ماه چندین مرتبه درمان خود را تکرار کنید.

  • استفاده و درمان پسوریازیس توسط  کورتیکواستروئید قوی
  • درمان و استفاده از  کلسی پوتریول
  • درمان توسط  تازاروتن

اگر به درمان قوی تری هم نیاز دارید، ممکن است متخصص پوست شما درمانی را که در مطب یا کلینیک متخصص پوست انجام می شود را توصیه کند. این روش درمانی ممکن است شامل یکی از موارد زیر باشد.

تزریق کورتیکواستروئیدها (یا داروی پسوریازیس دیگر): این شامل تزریق مستقیم یا ناخن های ناشی از پسوریازیس است. اگر در اولین درمان نتایج ضعیفی را نشان داد، ممکن است طی چند ماه یک مورد دیگر از درمان را دریافت کنید.

تزریق کورتیکواستروئید می تواند برای درمان تجمع زیر ناخن، برجستگی ناخن ، ضخیم شدن ناخن و جدا شدن ناخن از انگشتان دست و پا کاملا موثر باشد.

پسوریازیس ناخن

لیزر درمانی: برخی از پسوریازیس لیزرها می توانند موثر باشند.

PUVA : با این درمان ناخن های شما به دقت در معرض اشعه UVA قرار خواهند گرفت و همچنین این درمان لیزری باعث می شود  رنگ ناخن ها تغییر کند و به حالت اولیه باز گردد و همین طور ناخن هایی که از انگشتان دست و پای شما  هم جدا شده اند در رشد آن ها موثر خواهد بود. البته برای درمان حفره هایی که در  ناخن ایجاد شده است کار اندکی انجام می دهد.

از جمله داروهای پسوریازیسی ناخن می توان به موارد زیر اشاره نمود:  

  • سیکلوسپورین
  • یک بیولوژیک   
  • رتینوئید
  • آپرمیلاست
  • متوترکسات

همان طور که می دانید حتما عفونت ناخن در اثر پسوریازیس ایجاد خواهد شد و به درمان نیاز خواهد داشت.

اگر به پسوریازیس ناخن مبتلا باشید، عفونت ناخن هم ایجاد می شود. از آنجا که عفونت ناخن می تواند شباهت زیادی به پسوریازیس ناخن داشته باشد، مهم است که بفهمید آیا عفونت دارید یا خیر . آزمایش، که معمولاً شامل تراشیدن ناخن است، می تواند باعث تشخیص عفونت شود. پس اگر به عفونت ناخن مبتلا هستید ، درمان زود هنگام می تواند آن را از بین ببرد.

درمان پسوریازیس ناخن می تواند یک چالش باشد. درمان آن اغلب زمان می برد. برای نتیجه گیری بهتر، باید ناخن های خود را طبق دستورالعمل و تا زمانی که نیاز است ادامه دهید. برخی از بیماران برای یافتن روش موثر باید چند روش درمانی را امتحان کنند.مراقبت مناسب از ناخن می تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را از درمان بگیرید.

رعایت نکات ساده برای مراقبت از ناخن می توانند پسوریازیس ناخن را بسیار کاهش دهند.

حساسیت پسوریازیس و پسوریازیس پوست سر یک اختلال شایع پوستی است که باعث ایجاد تکه های برجسته، مایل به قرمز و اغلب پوسته پوسته می شود. این می تواند به صورت یک وصله یا چند تکه ظاهر شود و حتی می تواند کل پوست سر شما را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین می تواند به پیشانی، پشت گردن یا پشت و داخل گوش گسترش یابد.

پسوریازیس قابل انتقال است ؟

نمی توانید پسوریازیس پوست سر را از شخص دیگری بگیرید. همانند انواع دیگر ، ما نمی دانیم که چه عواملی باعث آن شده است. پزشکان معتقدند این مسئله از سیستم ایمنی بدن شما ناشی شده است که باعث رشد سریع سلول های پوستی و ایجاد لکه های پوستی می شود. اگر در خانواده شما یک نفر مبتلا باشد احتمال ابتلا به پسوریازیس پوست سر در شما نیز بیشتر خواهد بود.

پسوریازیس ارنج
پسوریازیس ارنج

پسوریازیس بدن چیست  ؟

پسوریازیس بدن می تواند روی هر سطح پوست تأثیر بگذارد برخی  آن را روی پوست سر خود دارند. گاهی اوقات پوست سر تنها مکانی است که در آن وجود دارد ، اما این غیر معمول است.

پسوریازیس پوست سر می تواند از دسته پسوریازیس ضعیف و تقریباً غیر قابل مشاهده هم  باشد. اما همچنین می تواند از طرفی شدید باشد، مدت طولانی طول بکشد و باعث ایجاد زخم های ضخیم و پوسته ای شود. خارش شدید می تواند خواب و زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار دهد و خاراندن زیاد منجر به عفونت های پوستی و همچنین پسوریازیس باعث ریزش مو میشود.

پسوریازیس ژنتیکی است؟ پسوریازیس ژنتیکی و  آزمایش ژنتیک پسوریازیس چگونه است؟

بله ممکن است این امر کاملا ژنتیکی و ارثی هم باشد. پزشک متخصص با انجام آزمایشاتی تشخیص خواهد داد که این بیماری ژنتیکی است یا خیر.

به این بیماران پسوریازیس ژنتیکی قهوه گانودرما پیشنهاد می شود.

پسوریازیس اریترودرمیک: آنچه باید درباره آن بدانید

پسوریازیس اریترودرمیک نوعی پسوریازیس غیر معمول، تهاجمی و التهابی است. علائم شامل بثورات پوستی در کل سطح بدن است. بثورات می توانند خارش یا سوختگی شدیدی داشته باشند و به سرعت گسترش می یابند. این پسوریازیس بدون خارش  نخواهد بود و بسیار آزار دهنده است.

پسوریازیس بیماری خاص اریترودرمیک یکی از شدیدترین انواع پسوریازیس است. اگر عوارض ایجاد شود، می تواند زندگی فرد را تهدید کند به عبارتی این پسوریازیس کشنده است و از نوع پسوریازیس خطرناک است.

این وضعیت اغلب در افرادی که قبلاً به پسوریازیس پلاک ناپایدار و پسوریازیس لکه ای مبتلا شده اند، مشاهده می شود.

این بیماری همچنین می تواند در ابتدای یک دوره پسوریازیس پلاکی یا در کنار نوع نادر دیگری از پسوریازیس به نام پسوریازیس پوسچولر von Zumbusch نیز ایجاد شود.

تفاوت بین اگزما و پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس اگزما:  پسوریازیس باعث ایجاد لکه های کاملاً مشخص ، ضخیم ، قرمز و پوسته پوسته ای می شود که معمولاً در مناطقی مانند آرنج و زانو وجود دارد. مشاهده پسوریازیس در صورت ، باسن و پوست سر کودک  معمولی است. همچنین معمولاً لکه های ضخیم پوست با قرمزی بیش از حد را مشاهده خواهید کرد. اگزما بیشتر تمایل دارد که در شیارهای زانو و آرنج ظاهر شود.

عکس حجامت پسوریازیس
عکس حجامت پسوریازیس

آیا پسوریازیس بیماری خاص یا اختلال است؟

آیا پسوریازیس جزء بیماری خاص است؟ در واقع یک نوعی بیماری خود ایمنی در پوستی افراد می باشد که بسیار مزمن است که البته سرعت رشد سلول های پوستی را تسریع می بخشد.

نوع پسوریازیس تاولی را چگونه درمان می کنید؟

اغلب، یکی از موارد زیر برای درمان این نوع پسوریازیس پوسچولار استفاده می شود:

  • فتوتراپی (درمان های سبک)
  • کورتیکواستروئید (به پوست بمالید)
  • کورتیکواستروئید و اسید سالیسیلیک (به پوست بمالید)
  • ویتامین D مصنوعی (به پوست بمالید)

پسوریازیس تاولی – پسوریازیس تا چه سنی است را در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

افراد چند ساله به پسوریازیس مبتلا می شوند؟ و پسوریازیس تا چه سنی است؟

اگرچه این بیماری در هر سنی ممکن است شروع شود حتی پسوریازیس در کودکان نیز شایع است، اما به طور کلی پسوریازیس 2 مرحله ی شروع دارد ، اولی در سنین 20 تا 30 سال و دومی در سن 50 تا 60 سالگی. این بیماری به طور مساوی بر مردان و زنان تأثیر می گذارد اما در سفید پوستان غیر اسپانیایی تبار بیشتر دیده می شود. برخی از بیماران بیشتر در معرض ابتلا به پسوریازیس هستند ، به خصوص اگر عضوی از خانواده مبتلا به پسوریازیس باشد یعنی وراثتی و ژنتیکی باشد.

پسوریازیس چگونه درمان میشود و موثرترین درمان آن چیست؟

معمولاً برای درمان کردن انواع پسوریازیس خفیف تا متوسط کرم ها یا پمادهای استروئیدی (کورتیکواستروئیدهای موضعی) تجویز می شود که برای اکثر نقاط بدن استفاده می شود. پسوریازیس پماد های متنوعی دارد که با  استفاده از آن ها در درمان باعث می شود التهابات پوستی بیمار کاهش داده شود. از طرفی هم در تولید سلول های پوستی و  خارش پوست روند کندی ایجاد می کند. قدرت این نوع دارو های موضعی از خفیف تا بسیار قوی می باشد. البته پسوریازیس از نظر طب سنتی کاملا مهار شده خواهد بود تا جایی که درمان قطعی پسوریازیس با گانودرما به بیماران، بسیار توصیه می شود محصولاتی چون قهوه گانودرما، شامپو بدن گانودرما و همین طور صابون گانودرما از جمله این موارد است.

پسوریازیس پوست سر یا همان پسوریازیس اسکالپ چگونه است؟

پسوریازیس پوست سر به صورت نواحی قرمز و خارش دار با پوسته های سفید و نقره ای ظاهر می شود. پسوریازیس در کودکان اغلب اولین بار در پوست سر ظاهر می شود. به خصوص پس از خاراندن پوست سر ، ممکن است متوجه پوسته پوستی مرده در موها یا شانه های خود شوید. تکه های پوسته پوسته ، که ممکن است هنگام برداشتن خونریزی هم داشته باشند که حتی ممکن است فراتر از خط موی شما باشند.

آیا ویتامین ث پسوریازیس را درمان  می کند؟

بله ویتامین ث و آنتی اکسیدان ها باعث می شوند روند بیماری کاهش داده شود البته ناگفته نماند مصرف قهوه گانودرما نیز بی تاثیر نخواهد بود. و از پیشرفت بی رویه پسوریازیس جلوگیری می کند.

چه زمانی جراحی پسوریازیس تشخیص داده می شود؟

به طور خلاصه می توان گفت که گزینه جراحی تظاهرات چشمی مانند تریکیازیس و اکتروپیون سیکاتریال معمولاً نیاز به درمان جراحی دارند. پیشرفت ذوب قرنیه، التهاب و واسکولاریزاسیون ممکن است به کراتوپلاستی لایه ای یا نافذ نیاز داشته باشد.

جدیدترین پسوریازیس هم با مصرف قهوه گانودرما از بین می رود.

پسوریازیس چه نوع بیماری است؟

همان طور که اشاره کردیم این بیماری پوستی است و به شکل پسوریازیس جلدی در افراد مختلف هم در نواحی مختلف بدن ظاهر می شود و ایجاد احساس خارش و قرمزی می کند. حساسیت پسوریازیس نیز برای اکثر بیماران دردناک است از آنجایی که بیماران سعی در در درمان دارند می توانند در کنار داروهای موضعی به مصرف قهوه گانودرما بپردازند.

پسوریازیس خالدار چیست؟

همان طور که در بخش های بالا ذکر کردیم این بیماری به صورت تکه ها و خال های قرمز رنگ روی پوست ظاهر می شوند.

درمان گیاهی و طب سنتی پسوریازیس خیراندیش بسیار به بیماران توصیه می شود و استاد در استفاده مکرر از محصولات گانودرما توصیه می کند که شما می توانید قهوه گانودرما را از سایت ما تهیه کنید و روزانه مصرف داشته باشید و شاهد تغییرات شگرف در خود باشید.

پسوریازیس در بارداری

پسوریازیس و حاملگی: اطلاعات موجود در مورد اثرات بارداری بر پسوریازیس و پسوریازیس در بارداری، علی رغم فراوانی زیاد بیماری در جمعیت عمومی و همچنین در زنان در سال های باروری ، تقریباً محدود است. با توجه به شواهد موجود ، بارداری تأثیر منفی بر پسوریازیس ندارد، زیرا در بیشتر زنانی که در طول بارداری تغییر در شدت و روند پسوریازیس خود را تجربه می کنند ، احتمالاً این تغییر به عنوان یک بهبود گزارش می شود.

 این فرض می تواند به طور متقاعدکننده تری در پسوریازیس نوع پلاک اعمال شود ، در حالی که یک استثنا ممکن است با پسوریازیس عمومی پوسچولار نشان داده شود، که به نوعی با impetigo herpetiformis مرتبط است. از چند مطالعه موجود که به بررسی اثر پسوریازیس بر نتایج حاملگی می پردازند ، یافته های متناقضی به دست آمده است. مطالعات اخیر ارتباطی را بین پسوریازیس متوسط ​​تا شدید و برخی از عوارض حاملگی ، از جمله بیماری های فشار خون ناشی از بارداری نشان داده است و بر روند متولد شدن یک نوزاد با وزن کم هنگام تولد در بیماران مبتلا به پسوریازیس ، به ویژه در افرادی که از اشکال شدید رنج می برند ، تأکید شده است.

مشخصات ایمنی در دوران بارداری برای بسیاری از داروهایی که برای درمان پسوریازیس استفاده می شوند کاملاً شناخته شده نیست. مرطوب کننده ها و استروئیدهای موضعی کرم پسوریازیس با قدرت کم تا متوسط ​​یا فتوتراپی B ماوراء بنفش نشان دهنده خط اول درمان برای بیماران باردار و دارای پسوریازیس صدفی است.

قهوه گانودرما و پسوریازیس
قهوه گانودرما و درمان پسوریازیس
قهوه گانودرما برای پسوریازیس
قهوه گانودرما درمان پسوریازیس

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان