کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 12, 1400

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی

در این پست قصد داریم راجب یک دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی کاملا گیاهی و طبیعی صبحت کنیم که مطمئن هستیم شما را متعجب میکند.

دمنوش های لاغری زیادی در بازار وجود دارد ولی همیشه آن چیزی که در تبلیغات میبینم نیستند و بعضا عوارض خطرناکی برای بدن دارند.

لاغری شکم و پهلو به روش خانگی یکی از مواردی بوده که همیشه جواب داده است و خاطرمان جمع است که عوارضی ندارد و ساخت خودمان آن دمنوش را تهیه کرده ایم.

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی منطور همان استفاده از گیاهان دارویی و پر خواص است که برای لاغری بسیار خواص دارند و تاثیر گذار هستند.

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی چیست؟

دمنوش لاغری خانگی همانطور که گفتیم باید یک نوع دمنوشی باشد که خودمان آن را تهیه کنیم و اماده کنیم تا میل کنیم و کاهش وزن طبیعی و بدون برگشت داشته باشیم.

شاید شما ندانید ولی در حال حاضر گیاهان بسیار زیادی وجود دارد که برای لاغری بسیار مفید است و با ترکیب کردن این گیاهان و مصرف آن میتوانیم کاهش وزن شکم و پهلو خوبی را تجربه کنیم.

گیاهانی مثل چی ترش، زالزالک و یا حتی جعفری تاثیرات بسیار خوبی برای لاغری شکم و پهلو دارد و میتوانید با مصرف کردن یک ماه از این دمنوش عدد قابل توجهی کاهش وزن را داشته باشید.

اما سوال اینجاست که دقیقا چه گیاهانی برای لاغری شکم و پهلو مناسب است تا بتوانیم با ترکیب کردن این گیاهان یک دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی را تهیه کنیم؟

گیاهان لاغری خانگی

همیشه دمنوش ها خواص بسیار زیادی را برای بدن دارند و خواهد داشت و هرکسی لازم است هفته ای 2 بار حداقل دمنوش های خانگی مثل دمنوش اویشن را مصرف کند تا از بیماری های مثل سرما خوردگی جلوگیری کند.

خب حالا اینجا هستیم تا لیست تمامی گیاهانی که ساده از انها میگذشتیم را به شما بدهیم و متوجه شوید که چه خواص شگفت انگیزی برای لاغری شکم و پهلو دارند.

  1. چای ترش،
  2. زیره،
  3. زالزالک،
  4. قره قوروت،
  5. تخم کرفس،
  6. چای سبز،
  7. ریشه جعفری
  8. میوه کرن بری

8 نوع گیاه داریم که تقریبا کم یاب هم هستند ولی تاثیرات بسیار خوبی برای لاغری دارند.

چای ترش: با مصرف کردن چای ترش به پاکسازی بدن خود کمک میکنید و حجم ادرار شما را بیشتر میکند و باعث بهبود دستگاه گوارش میشود و همینطور باعث کاهش وزن و لاغری میشود.

چای ترش میتواند متابولیسم و سوخت ساز بدن را افزایش دهد و لاعث لاغری شود.

زیره: مطالعات و تحقیقات دانشمندان نشان میدهد که زیره برای لاغری شکم و پهلو تاثیرات بسیار زیادی دارد و اغلب زیره را برای خوشمزگی غذا استفاده میکنیم ولی جالب است بدانید ترکیب کردن زیره با گیاهان دیگر برای لاغری معجزه میکند.

زالزالک: زالزالک توانایی این را دارد که کلسترول بد را از بدن نابود کند و به افزایش کلسترول خوب کمک میکند، زالزالک حاوی یک منبع عالی انتی اکسیدان است که برای لاغری و چروک پوست بسیار مفید است.

قره قروت: این منبع غذایی کم حجم اما مقوی،گرسنگی را کاهش و حجم معده را پر میکند که همین دو امر چنانچه به صورت منظم و روزانه به اندازه مصرف شود باعث لاغری و کم کردن وزن میشود.

تخم کرفس: کرفس یکی از غذاهای مغذی برای کاهش وزن است زیرا کالری کمی دارد.

چای سبز: چای سبز یکی از پر خواص ترین نوشیدنی ها در جهان است که در چین و ژاپن توجه بسیار خوبی به ان میشود، چای سبز سر شار از انتی اکسیدان است و انواع ترکیبات گیاهی گوناگون که برای لاغری شکم و پهلو یک نوع دمنوش خانگی عالی است.

ریشه جعفری: نوشیدنی سبزی جعفری کم کالری است و چربی بسیار کمی معادل 0/47 گرم دارد، مصرف جعفری در چند ماه باعث کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو میشود.

میوه کن بری: کرن بری یا همان زغال اخته یک نوع میوه ترش و لذیذ است که برای لاغری بسیار مفید است و پیشنهاد میشود روزانه 2 بار مصرف کنید.

در این بخش اسامی تمامی گیاهانی که برای لاغری مفید بودند را برای شما عزیزان لیست کردیم و توضیحات مختصری در باره هرکدام به شما دادیم.

حالا سوال اینجاست که این دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی که حاوی این گیاهان است را چگونه تهیه کنیم؟

تهیه دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی

با ترکیب کردن این گیاهان میتوانید یک دمنوش لاغری بسیار مفید خانگی برای خود تهیه کنید اما تهیه کردن این گیاهان کار دشواری است و زمان بر است، ولی خبر خوب این است که کمپانی دکتر بیز با همکاری متخصصین غذا و دارو توانسته است تمامی این گیاهان را ترکیب کند و یک دمنوش لاغری 100 درصد گیاهی تولید کنید.

در این بخش عکس این دمنوش لاغری دکتر بیز را برای شما میزاریم تا ترکیبات این دمنوش را با چشم ببینید:

این دمنوش لاغری دکتر بیز است که صورت تی بگ طراحی و تولید شده است، داخل هر تی بگ تمامی گیاهانی را که توضیح دادیم وجود دارد!

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز:

  1. چای ترش،
  2. زیره،
  3. زالزالک،
  4. قره قوروت،
  5. تخم کرفس،
  6. چای سبز،
  7. ریشه جعفری و
  8. میوه کرن بری.

دمنوش لاغری دکتر بیز در هر بسته 120 عدد تی بگ دارد که داخل هر تی بگ تمامی این گیاهان وجود دارد و هیچگونه مواد شیمایی در ان نیست!

با توجه به تعداد تی بگ های داخل بسته و قیمت آن بسیار به صرفه تر است خرید دمنوش لاغری دکتر بیز.

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز در هر بسته 120 عدد تی بگ وجود دارد که برای اشنایی بیشتر عکس هر تی بگ را برای شما گزاشته ایم:

هر عدد تی بگ را روزانه باید 3 مرتبه مصرف کنید و از خواص گیاهان این دمنوش لاغری خانگی برای شکم و پهلو خود نهایت استفاده را کنید.

خواص دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز جدا از لاغری شکم و پهلو شما خواش دیگری دارد که بسیار مهم است بدانید.

دمنوش لاغری باید تاثیر بر روی اشتها شما هم داشته باشد وگرنه وزن شما مجدد برمیگردد، این دمنوش لاغری با کمک از ترکیبات گیاهی و خوبی که دارد اشتها شما را در طور دوره روز به روز کاهش میدهد و دیگر شما نمیتوانید مثل قبل پرخوری کنید.

دمنوش لاغری گیاهی دکتر بیز خواص بسیار مفیدی برای بدن شما دارد چرا که این دمنوش همان گیاهان دارویی است که کار شما را بسیار ساده کرده است و در چند دقیقه اماده میشود.

خواص دیگر این دمنوش گیاهی لاغری دکتر بیز:

  1. ضد افسردگی بودن
  2. جلوگیری از جذب چربی های غذا
  3. جلوگیری یبوست و رفع آن
  4. پیشگیری از پیری سلول های پوست
  5. پیشگیری از نفخ
  6. اکسید کردن چربی ها
  7. کاهش دادن چربی خون
  8. کاهش کلسترول بدن
  9. از بین بردن چربی کبد

تمامی این خواص در آن گیاهانی است که دارید مصرف میکنید و این دمنوش لاغری ترکیب شده همان گیاهان دارویی و پر خواص است که مصرف آن بسیار توصیه میشود.

نحوه مصرف دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی دکتر بیز

نحوه مصرف این دمنوش خیلی ساده است، کافی است بعد از میل کردن هر وعده غذایی باید این دمنوش لاغری لذیذ را مصرف کنید و لذت ببرید.

برای مصرف این دمنوش لازم است هر تی بگ را بردارید و داخل ابجوش بزارید و 5 دقیقه صبر کنید تا رنگ لیوان کاملا صورتی شود و دم بکشد.

خرید دمنوش لاغری خانگی گیاهی دکتر بیز

برای خرید دمنوش لاغری دکتر بیز با تخفیف ویژه میتوانید همین الان اقدام کنید.

قیمت روی بسته بندی دمنوش لاغری دکتر بیز 300 هزار تومان است که میتوانید با تخفیف ویژه همین الان خرید کنید و خبر خوب این است که اگر نیاز به مشاوره دوره لاغری داشتید و یا سوالی داشتید میتوانید با ما در تماس باشید : 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان