کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 9, 1402

آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت؟

آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت جزء پرسش های رایج افرادی است که به سلامتی خود و طرف مقابل در رابطه جنسی اهمیت می دهند. زگیل تناسلی در واقع جزء عفونت های رایج آمیزشی است که به وسیله ویروسی خاص بوجود می آید. در این بیماری، توده های کوچک و زبری روی اندام جنسی، مقعد، واژن، مجرای ادرار و غیره ظاهر می شود.

امروزه درمان های متنوعی برای این بیماری موجود است که برخی از آنها نمی توانند احتمال عدم برگشت این بیماری را تضمین کنند. تهیه محصولات دکتر بیز به صورت کاملا اورجینال می تواند نگرانی شما را بابت این موضوع و برگشت دوباره بیماری را از بین ببرد. در این متن قصد داریم پیرامون امکان رابطه برقرار کردن پس از درمان این بیماری سخن بگوییم. در صورتی که شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید، پیشنهاد می کنم ما را تا انتهای متن همراهی کنید.

آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت؟

آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت یکی از سوالات رایج افرادی است که به سلامتی شریک جنسی خود اهمیت می دهند. در صورتی که پروسه درمان را به صورت کامل سپری کرده باشید، امکان برقرای رابطه جنسی را خواهید داشت. بعد از اینکه درمان را به طور کامل سپری کردید و زگیل تناسلی از اندام شما ناپدید شد، در حدود شش ماه زمان نیاز است تا خطر انتقال آن به فرد مقابل از بین برود. حتی اگر زگیل محو شده باشد این ویروس در بدن شما وجود دارد؛ لذا باید حتما در موقع برقراری رابطه جنسی از وسایل حفاظتی استفاده نمایید. در هنگام برقرار کردن رابطه زناشویی باید به نکات متنوعی دقت کنید که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

رابطه جنسی پس از درمان زگیل تناسلی

نکات مهم برای برقرار کردن رابطه جنسی پس از درمان زگیل تناسلی

پس از بررسی پاسخ پرسش آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت قصد داریم به بیان نکته های مهمی که برای برقرار کردن رابطه جنسی پس از درمان باید مدنظر قرار دهید، اشاره کنیم. پیشنهاد می شود پیش از شروع دوباره فعالیت جنسی حتما به احساس راحتی خود توجه داشته باشید.

  1. تکمیل پروسه درمانی: شیوه های متنوعی جهت درمان این بیماری وجود دارد که از آن می توان به لیزر، دارودرمانی و بکارگیری درمان با گانودرما اشاره کرد. پیش از شروع دوباره رابطه جنسی حتما پروسه درمان را توسط فرد ارائه دهنده پکیج درمانی به طور کامل دنبال کنید.
  2. محافظت: حتی پس از درمان، ویروسی که بوجود آورنده زگیل تناسلی است در سیستم بدن شما باقی می ماند؛ لذا امکان انتقال HPV به شریک جنسی وجود دارد. بکارگیری لوازم حفاظتی مثل کاندوم در موقع برقرار کردن رابطه، برای کاهش خطر انتقال ویروس ضروری به نظر میرسد.
  3. آگاه کردن شریک جنسی: قبل از شروع فعالیت جنسی، شریک جنسی خود را از وضعیت خود آگاه کنید. بحث در مورد وضعیت HPV و احتمال ظهور زگیل تناسلی جدید برای ارتباط آزاد و تصمیم گیری آگاهانه ضروری است.
  4. اطمینان از خرید محصولات اورجینال و پیگیری منظم: درمان گانودرما جزء بهترین درمان ها برای این بیماری است که متاسفانه نمونه تقلبی آن در بازار بسیار فراوان یافت می شود. بهتر است این محصول را از فروشگاه هایی که این محصول را به صورت اصل ارائه می دهند، خرید کنید. همچنین پیگیری های منظم باید به وسیله فروشنده کالا ارائه شود.

درمان زگیل تناسلی با محصولات دکتر اورجینال بیز

معرفی محصولات دکتر بیز برای درمان زگیل تناسلی

برای درمان زگیل تناسلی به شکل صحیح و برقراری دوباره رابطه زناشویی، باید حتما داروهای با کیفیت و اصل استفاده کنید. درمان های متفاوتی برای این بیماری وجود دارد که برخی از آنها مانند جراحی، احتمال بازگشت دوباره دارد. درمان این بیماری با پکیج اورجینال دکتر بیز که دارای محصولاتی با کیفیت است، علائم بیماری را به شکل صحیح و بدون بازگشت درمان می کند.

متاسفانه امروزه این دارو به صورت تقلبی با قیمت های بالا ارائه می شود که چندان موثر نیستند. خوشبختانه مجموعه ما افتخار نمایندگی محصولات دکتر بیز را دارد و برای رفاه حال شهروندان این محصول را به صورت کاملا اصل با قیمت به صرفه ارائه می دهد. در صورت که قصد تهیه این محصول بی همتا را به صورت اصل با نشان استاندارد دارید با کارشناسان تماس بگیرید.

کلام آخر

در پاسخ به پرسش آیا بعد از درمان زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت باید بیان کنیم، بله بعد از سپری کردن پروسه معالجه، شرایط برقراری رابطه مهیاست. بهتر است مدت شش ماه درمان و پیگیری های لازم را به عمل آورید تا رابطه ای امن بدون انتقال به شریک جنسی را تجربه کنید. نکاتی که باید در موقع برقراری رابطه جنسی مد نظر قرار دهید، شامل تکمیل پروسه درمانی، استفاده از لوازم محافظ، آگاه کردن شریک جنسی، اطمینان از خرید محصولات اورجینال و پیگیری منظم است. در صورتی که شما نیز تصمیم دارید بهترین محصولات را برای رفع این بیماری بکار ببرید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان