کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 24, 1400

سبوس برنج دکتربیز برای یبوست

برنج بدون شک یکی از مهم ترین مواد غذایی در کل دنیا خصوصا برای ما ایرانی ها می باشد .ایرانی ها بیشترین مصرف برنج‌ را در خاور میانه دارند .اما یکی از مواد مغذی و اصلی که عموما بی اهمیت تلقی می شود و به دلیل شناخته نشدن مصرف بسیار پایینی دارد سبوس برنج می باشد .در این مقاله تلاش میکنیم درباره سبوس برنج دکتر بیز برای یبوست و تاثیر این محصول بر روی انواع بیماری ها صحبت کنیم.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

سبوس برنج دکتر بیز چیست ؟

سبوس برنج لایه سخت خارجی غلات می باشد و به نام علمی Bran مشهور است .
این محصول به دلیل خواص فراوان و منحصر به فرد که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع شده است .
باید بدانید ویتامین های مختلف ،مواد معدنی مانند اهن ،فسفر ،مس سلنیوم ، انتی اکسیدان ها و اسید های چرب همه در سبوس برنج وجود دارد .از این رو سبوس برنج در درمان فشار خون بالا ، کلسترول بالا و جلوگیری از بیماری های قلبی -عروقی و همچنین درمان یبوست مورد استفاده قرار می گیرد .
لازم به ذکر است که در طب سنتی سبوس برنج را به عنوان یکی از بهترین مواد غذایی برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها ذکر می کنند .
عده ای طبع ان را گرم و عده ای سرد در نظر می گیرند .باید بدانید طبع ان معتدل و بر تمامی مزاج های ممکن خواص بی نظیری دارد .همان طور که بیان کردیم از سبوس برنج در درمان مواردی مانند مرطوب کردن پوست ،کاهش اضافه وزن ، جلوگیری از سرطان ، درمان دیابت موثر است .
شرکت دکتر بیز دارای نماد رسمی و‌منحصر به فرد و دارای انواع گواهینامه معتبر از سوی سازمان غذا و دارو …توانساه محصولاتی تولید و به بازار عرضه کند که علاوه بر خاصیت های شگفت انگیز گیاهی ،کم هزینه و استاندارد هم می باشند .
این شرکت محصول سبوس برنج دکتر بیز برای یبوست را تولید کرده است که خوشبختانه اهمیت فراوانی به ان داده شده است .
تفاوت سبوس برنج دکتر بیز با دیگر محصولات در بازار،این است که بدون شک این سبوس جهت استفاده بهینه از تمام ویتامین های موجود در ان به پایداری رسیده است و انها به صورت ساشه کاملا بهداشتی عرضه می شوند .همچنین سبوس برنج دکتر بیز پس از جداسازی از برنج سریع فراوری و بسته بندی می شود .این محصولات مفید در ساسه های ۱۵ گرمی بسته بندی شده اند .
متاسفانه اگر از سبوس برنج در مدت زمان کوتاهی استفاده نشود تمام خواص خود را از دست میدهد و ضررهای جبران ناپذیری هم به همراه می اورد .اما دکتر بیز علاوه بر این که از لایه دوم برنج قهوه ای تشکیل شده است تمام ویتامین های ان به پایداری رسیده و با کیفیت صادراتی در ایران به ثبت رسیده است .
تنها دو کارخانه در دنیا دست به تولید این محصول زده اند اولی در امریکا می باشد و دومی کشور عزیزمان ایران است .

یبوست چیست ؟

یبوست به معنای ساده یعنی داشتن شکم سفت که به سختی کار می کند .یعنی حرکات طبیعی روده کمتر از حالت طبیعی می باشد .شاید مسئله خیلی جدی ای نباشد اما مطمئنا در حال طبیعی فرد احساس بهتری دارد .
فاصله زمانی طبیعی حرکات روده در افراد بسیار متفاوت است .ممکن است گاهی فرد حدود سه بار و در برخی اوقات فقط چند بار مدفوع تولید و خارج کند .اگر از سه روز بیشتر هضم نشد غذا و یا از دستشویی استفاده نکردید بدون شک خارج شدن از بسیار سخت خواهد بود .
دلایلی مختلفی دارد ممکن است از استرس ،بارداری ،مصرف مقادیر لبنی ،تغییر در غذا و فعالیت ، اختلالات اشتها ، سرطان کولین ، کم کاری تیرو ئید،سندروم روده تحریک پذیر ،مشکل در اعصاب باشد .

راه های درمان و رفع یبوست چیست ؟

یبوست مشکل جدی ای نمی باشد اما درصورت بی اهمیت شمردن ان میتواند مشکلات متعددی برای شما به وجود بیاورد .
شما میتوانید مایعات مختلف میل کنید و یا از نیوه های شل کننده مانند گلابی استفاده کنید .ممکن است نتیجه ای نگیرید ،نگران نباشید !
طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز بسیار راحت است ،مافی است هرروز صبح به صورت ناشتا یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون لیوان بریزید و با شیر مخلوط کنید این کار علاوه بر ایجاد شور و نشاط در شما کمک به بهبود بیماری های مختلف میکند .
شما میتوانید یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را داخل یک کاسه ماست ریخته و در کنار غذای خود میل بفرمایید یا برای تاثیر بهتر کافی است ده دقیقه قبل از صرف ناهار و شام میل کنید .علاوه بر تاثیر بر روی چربی سوزی و رسیدن به اندام دلخواه باعث هضم بهتر غذا میشود .
فراموش نکنید که در صورت استفاده در روز باید بین ۳ تا ۶ لیوان اب میل کنید .

مزایای سبوس برنج دکتر بیز :

  • تقویت و پیشگیری از سفیدی مو
  • درمان بیماری های عصبی
  • جلوگیری و درمان بواسیر
  • تقویت کننده اعصاب
  • خاصیت چربی سوزی
  • تقویت و شادابی پوست صورت و بدن
  • کاهنده کلسترول خون
  • بهبود سیستم تنفسی
  • خاصیت انتی اکسیدانی قوی
  • خاصیت ضد چروکیدگی پوست
  • تقویت عملکرد کبد و قلب
  • تقویت قوای جنسی

لازم به ذکر است بگوییم یبوست منجر به بواسیر شده پ مشکلات زیادی به همراه دارد و باید هر چه سریع تر درمانی برای اسن بیماری چاره اندیشی شود .همان طور که بازگو کردیم سبوس برنج غنی از منابع غذایی بسیار و الیاف گیاهی می باشد که موجب افزایش حجم مدفوع می شود .
همان طور که خواندید طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز بسیار راحت و بی دردسر می باشد .
سایت ما با ارائه با کیفیت ترین محصولات همیشه سعی در جلب نظر مشتری داشته است .
متاسفانه به دلیل بازار های سیاه و برخی افراد سودجو و یا بی علم محصولات تقلبی بسیاری در بازار به فروش میرسند !اما این مورد درباره سایت ما صدق نمیکند .
سایت گانودرما بیز از شرکت دکتر بیز همیشه تلاش داشته بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه را در ساخت محصولات خود به کار ببرد .از همین رو مشتریان فراوانی جذب خود کرده است .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان