کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 26, 1400

آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است

سیر سیاه دکتر بیز را حتما تا الان اسم آن را شنیده اید و سوال شما اکنون این است که آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است؟

سیر سیاه طبق تحقیقات و ازمایش های انجام شده بهترین ورژن سیر است. سیر سیاه دکتر بیز در اصل همان سیر سفید است که طی یک مراحل خاص تبدیل به سیر سیاه میشود و خواص اون دو چندان میشود.

سیر سیاه امروزه در تمام بازار های جهانی به فروش میرسد و مورد استقبال تمام مردم دنیا قرار گرفته است چرا که این نوع از سیر خواص بسیار خوبی را برای بدن و گوارش و همچنین زود انزالی دارد.

سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه که در ایران فقط توسط دکتر بیز تولید و عرضه میشود طی فرایند خاص سیر سفید را تبدیل به سیر سیاه میکنند، حال این فرایند خاص چگونه است؟

در کمپانی دکتر بیز از تازه ترین سیر های سفید برای تولید سیر سیاه استفاده میشود و ابتدا سیر سفید را در دستگاه های مخصوصی به مدت 3 ماه در دمانی 60 الی 90 درجه سانتی گراد نگه داری میکنند.

و بعد از گذشت 3 ماه سیر سفید تبدیل به سیر سیاه میشود و تغییرات زیادی در ان ایجاد میشود.

سیر سیاه بر خلاف سیر سفید بوی بد و طعم تندی ندارد و همچنین جالب است بدانید طعم بسیار ملس و ترش دارد و اصلا بوی بدی هم ندارد!

سیر سفید در طی تخمیر شدن و تبدیل شدن به سیر سیاه تغییرات زیادی میکند و مهم ترین آن تغییرات از بین رفتن بوی بد و طعم تند آن است و همچنین خواص بسیار زیادی دارد سیر سیاه که در ادامه توضیح میدهیم.

در ادامه پاسخ به سوال آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است با ما همراه باشید.

خواص سیر سیاه چیست؟

خواص سیر سیاه چیست؟
خواص سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه در طی این فرایند خواص جدیدی پیدا میکند و بسیار شگفت انگیز میشود. مواد درمانی و ضدسرطانی سیر (آنتی اکسیدان ها) که پلی فنول ها و فلاونوئیدها هستند در سیر سیاه ۴ تا ۵ برابر بیشتر می شود! و این موضوع کاملا اثبات شده است و میتوانید مقاله علمی آن را مشاهده کنید : برای مطالعه مقاله علمی کلیک کنید.

اما چه اتفاقی برای این ماده مفید و بد بو در فرآیند تخمیر و تبدیل سیر تازه به سیر سیاه می افتد؟ آلیسین در فرآیند تخمیر به ترکیبات آنتی اکسیدان تبدیل می شود؛ ترکیباتی که خاصیت درمانی سیر را چند برابر می کنند! هر چند آلیسین کمتر می شود ولی به جای آن آنتی اکسیدان ها که خواص مفیدی در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها دارند در سیر سیاه ۴ تا ۵ برابر افزایش می یابد! طبق تحقیقات فرآیند تخمیر و تبدیل سیر تازه به سیر سیاه باعث بهبود خواص آن برای بدن انسان می شود. به علاوه تبدیل آلیسین به آنتی اکسیدان ها باعث می شود بوی بد سیر از بین برود.(منبع)

سیر سیاه برای زود انزالی

سیر سیاه برای زود انزالی
سیر سیاه برای زود انزالی

یکی از مهم ترین خواص سیر سیاه برای زود انزالی است، و سوال اکثر کاربران این است که آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است؟

با مصرف کردن منظم و دقیق سیر سیاه میتوانید در چند ماه زود انزالی خود را درمان کنید و شاهد بهبود روند پیشرفت آن باشید.

طبق تجربه افرادی که سیر سیاه را مصرف کردند نشان میدهد که این نوع سیر، تاثیر بسیار خوبی برای زود انزالی دارد.

البته سیر سیاه دکتر بیز به تنهایی تاثیرات معجزه کننده ای ممکن است نداشته باشد و پیشنهاد میکنیم در کنار سیر سیاه برای درمان زود انزالی قهوه سوپریم گانودرما هم مصرف کنید.

سیر سیاه و قهوه سوپریم برای زود انزالی

سیر سیاه و قهوه سوپریم برای زود انزالی
سیر سیاه و قهوه سوپریم برای زود انزالی

سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی بسیار مفید است و این نتایج طبث تحقیقات علمی و بازخورد مردم ثابت شده است، ولی پیشنهاد میکنیم در کنار سیر سیاه حتما قهوه سوپریم دکتر بیز مصرف کنید.

قهوه سوپریم گانودرما ترکیات بسیار معجزه کننده ای برای زود انزالی دارد و همچنین این دو محصول در کنار هم قدرت سیستم ایمنی بدن شما را افزایش میدهد و هزاران خواص دیگری دارد که در بخش بلاگ سایت مقالات زیادی را برای شما عزیزان گزاشته ایم.

ترکیبات قهوه سوپریم شامل: جنسینگ، خرنوب، قارچ گانودرما لوسدیوم و قهوه عربیکا میباشد که همه این ترکیبات برای زود انزالی بسیار مفید است مخصوصا گیاه خرنوب و جنسینگ که به گیاه جاودانه معروف است!

طول درمان زود انزالی با مصرف قهوه سوپریم و سیر سیاه حداقل 4 ماه تا 6 ماه است که باید به صورت منظم و مداوم مصرف شود و طی ماه های اول روند پیشرفت آن را مشاهده میکنید.

در پاسخ به سوال آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است، میتوانیم بگوییم بله! اما نحوه مصرف بسیار مهم است که باید توجه داشته باشید.

نحوه مصرف محصولات زود انزالی

نحوه مصرف محصولات زود انزالی
نحوه مصرف محصولات زود انزالی

اول از هرچیز باید بدانید که نحوه مصرف این محصولات بسیار مهم است که قصد داریم به صورت کامل و علمی به شما توضیح بدهیم.

سیر سیاه و قهوه سوپریم در کنار درمان زود انزالی خواص لاغری دارند و طی مصرف این دوره شاهد کاهش وزن خود هستید، پس اگر قصد کاهش وزن ندارید به نحوه مصرف کاملا توجه کنید.

نحوه مصرف اصلی قهوه سوپریم و سیر سیاه:

هر روز صبح به صورت ناشتا یک حبه سیر سیاه دکتر بیز مصرف کنید و بعد از 15 دقیقه یک ساشه قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنید و بعد از 15 دقیقه صبحانه میل کنید.

و یک ساشه قهوه سوپریم در تایم عصر بین ساعت 4 تا 7 شب مصرف کنید، روزانه یک حبه سیر سیاه و دو ساشه قهوه سوپریم.

نحوه مصرف قهوه سوپریم و سیر سیاه برای جلوگیری از کاهش وزن:

هر روز صبج یک حبه سیر سیاه را در یک ظرف مخصوص کوچک بکوبید و کاملا نرم کنید، سپس یک قاشق مربا خوری عسل به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید و میل کنید.

و بعد از آن صبحانه میل کنید، بعد از صرف صبحانه میتوانید یک ساشه سوپریم مصرف کنید و یک ساشه دیگر تایم عصر بین ساعت 4 تا 7 شب.

برای خرید سیر سیاه دکتر بیز و همچنین خرید قهوه گانودرما دکتر بیز از اول مسیر تا اخر همراه شما هستیم پس نگران نباشید.

 

 

برای هرگونه سوال و یا مشاوره رایگان در مورد محصولات درمان زود انزالی و همچنین سوالاتی درمورد آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است، میتوانید با ما در تماس باشید. 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان