کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
بهمن 23, 1400

قهوه موکا دکتر بیز جینسینگ

شاید برایتان سوال پیش آمده است که قهوه موکا دکتر بیز جینسینگ هم دارد؟ اگر قهوه موکا گانودرما مصرف کنیم از خواص جنسینگ هم بهره مند میشویم؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است تا انتها با ما همراه باشید.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز یکی از محصولات کمپانی پرطرفدار دکتر بیز است که امروزه خیلی ها دارند استفاده میکنند و تاثیرات مثبت این قهوه لذیذ را چشیده اند.

قهوه موکا گانودرما طعم بسیار لذیذی دارد و برای بیماری های پوستی و برای افزایش قد بسیار مفید است.

این قهوه موکا دکتر بیز شامل قارچ گانودرما، شکر، کافی میت است که به همین خاطر است که سالهاست افراد زیادی قهوه موکا گانودرما را مکمل غذایی خود کرده اند و از آن لذت میبرند.

حالا سوال این است که قهوه موکا دکتر بیز جنسینگ هم دارد؟ اگر کسی این قهوه لذیذ را مصرف کند از خواص جنسینگ هم برخوردار میشود؟

به طور کلی باید گفت اگر شما میخواهید همزمان هم قهوه گانودرما مصرف کنید که از خواص قارچ گانودرما برای سم زدایی بدن و خواص آن استفاده کنید و همزمان از خواص جنسینگ هم استفاده کنید باید گفت که قهوه موکا گانودرما مناسب شما نیست!!

چرا؟ چون قهوه موکا گانودرما جنسینگ ندارد و برای این که از خواص جنسینگ بی بهره نمانید باید قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنید!

جنسینگ چیست؟

یکی از معروف ترین گیاه در کل جهان که خواص جوانی و نوش دارو معروف است جنسینگ نام دارد.

این گیاه در ایران کم یاب است و جنسینگ اصلی را در بازار کمتر میشود پیدا کرد.

این گیاه شامل : پاراکیلون، پاناکیلوزید، آمیدون، رزین، اسانس، استرول، ویتامین های گروه B، ژینسه نوزیدها است که همین موارد اگر با قهوه گانودرما ترکیب شود بسیار بسیار زیاد میتواند خواص مفید و درمانی داشته باشد.پ

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز تنها قهوه گانودرما در ایران است که حاوی جنسینگ است و اگر میخواهید از خواص جنسینگ هم بی بهره نمانید شما باید قهوه سوپریم دکتر بیز مصرف کنید.

چه کسانی نباید قهوه سوپریم جنسینگ استفاده کنند؟

قهوه سوپریم گانودرما جنسینگ به دلیل خواص بسیار زیادی دارد و این که با جنسینگ ترکیب شده است چند مورد منع مصرف دارد که اکثر فروشنده های گانودرما بی خبر هستند از این موارد!

  • تپش قلب
  • بارداری
  • فشار خون

اگر حتی یکی از موارد بالا را دارید پیشنهاد میکنیم دور قهوه سوپریم گانودرما را خط بکشید!

و از قهوه موکا گانودرما استفاده کنید که خواص بسیار زیادی دارد.

به عنوان مثال کسانی که برای لاغری یا دیابت میخواهند قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنند ولی تپش قلب و یا فشار خون دارند ما قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز را توصیه نمیکنیم و قهوه موکا گانودرما را پیشنهاد میکنیم.

قهوه موکا بهتر است یا سوپریم؟

بدون شک جواب این سوال را میدانیم که قهوه سوپریم خواص بسیار بیشتری برای بدن دارد به دلیل جنسینگ، اما کسانی که موارد منع مصرف را دارند نگران نباشند.

قهوه موکا گانودرما خواص بسیار زیادی دارد که میتوانید از آن مصرف کنید.

قهوه موکا دکتر بیز جینسینگ نحوه مصرف؟

در ابتدا گفتیم که قهوه موکا فاقد جنسینگ است، و پیشنهاد هم نمیکنیم جنسینگ را به صورت جداگونه از قهوه موکا مصرف کنید چون برای بدن شما نتیجه عکس دارد.

نحوه مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز به این صورت است که بهتر است روزانه دو مرتبه مصرف کنید.

یک ساشه ناشتا هر روز صبح مصرف کنید، و یک ساشه دیگر تایم عصر مصرف کنید.

در کنار قهوه موکا گانودما چیز دیگری مصرف کنم؟

خیر، در کنار قهوه موکا گانودرما لزومی ندارد چیز دیگری مصرف کنید چرا که قهوه موکا گانودرما به اندازه کافی کامل و لذیذ است و نیاز به هیچ مواد اضافی ندارد که شما با پودر قهوه موکا ترکیب کنید.

کسانی که دارو مصرف میکنند میتوانند قهوه موکا گانودرما هم مصرف کنند؟

باید توجه داشته باشید که تداخل دارویی نداشته باشید به خصوص اگر دارو خاصی مصرف میکنید، به عنوان مثال اگر شما هر روز صبح باید دارو یا قرص خاصی مصرف کنید بهتر است قهوه موکا گانودرما را یکساعت بعد یا قبل دارو نوش جان کنید.

قهوه موکا دکتر بیز جینسینگ را کودکان میتوانند مصرف کنند؟

مصرف قهوه موکا گانودرما را کودکان میتوانند مصرف کنند و منع مصرفی ندارد، ولی اگر میخواهید فرزند خود از خواص جنسینگ بهره مند شود و سیستم ایمنی کودک خود را میخواهید ایمن تر کنید و قصد خرید قهوه سوپریم دارید، بهتر است در سه ماه اول قهوه موکا گانودرما برای فرزند خود تهیه کنید تا بدن فرزند شما با قهوه گانودرما سازگار شود و بعد از آن میتوانید قهوه سوپریم دکتر بیز هم به کودک خود بدهید.

برای مشاوره قبل و بعد از خرید میتوانید با ما در تماس باشید یا واتس آپ پیام بدید عزیزان: 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان