کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 14, 1400

قهوه موکا گانودرما چیست

در این مقاله قصد داریم بگوییم قهوه موکا گانودرما چیست!

همچنین راجب ترکیبات ان و‌ تاثیرات ان بر روی سلامت اندام صحبت خواهیم کرد.

گونه ای نوشیدنی رایج که از دانه های بو داده و اسیاب شده گیاه ان به دست می اید.قهوه کمی اسیدی است و به علت داشتن کافئین بالا یک ماده محرک است.همچنین نوشیدنی هایی که پایه انها قهوه است انواع مختلفی دارد.

اما سوال این است ایا قهوه گانودرما موکا مشابه قهوه اسپرسو یا قهوه فوری است؟جواب بدون شک تا حدودی خیر است.در ادامه به این سوال میپردازیم.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

گانودرما چیست؟

نوعی قارچ است که سلامت فراوانی برای بدن انسان ها دارد و چینی ها معتقدند نماد شادی و‌خوش شانسی و سلامت و شادی و طول عمر میشود.همچنین در جهت خواب الودگی و‌بیماری های کلیه و‌کبد حائز اهمیت است.

همچنین از مهم ترین خواص ان میتوان به تقویت سیستم ایمنی و‌مبارزه با سرطان ها اشاره کرد.

موکا چیست ؟

قهوه موکا از ترکیب قهوه دم شده با شکلات به دست می اید .نوشیدنی است که عمدتا ترکیب ان شکلات و اسپرسو است.

همچنین این قهوه محبوب دوست داران شکلات است.

این محصول برای درمان انواع بیماری های مفصلی مانند روماتیسم و یا پوکی استخوان و کمبود ویتامین های بدن و یا مسمومیت های غذایی یا بیماری های پوستی مورده استفاده قرار میگیرد.

بیماری هایی که درمانی ندارند مانند پارکینسون ،ناراحتی های اعصاب ،سرطان و غیره بیماران میتوانند از این قهوه استفاده کنند تا بدن خود را در برابر انواع بیماری های دیگر ایمن کنند.

قهوه موکا گانودرما چیست؟

قهوه موکا گانودرما که به ان موکاچینو هم بسیاری از افراد میگویند نوعی قهوه شکلاتی مانند لاته است.

پایه اصلی ان قهوه اسپرسو و شیر داغ غلیظ و مقداری پودر کاکائو است که باعث ایجاد حس ارامش و دوری از اضطراب و خستگی میشود.

گانودرما موکا شکلات و قهوه گانودرما باهم تشکیل شده اند و طعم شیرینی به قهوه میدهند که باعث تنظیم فشار خون و جلوگیری از بیماری هایی مانند دیابت و یا پوکی استخوان میشود.

نمیشود از تاثیر شگفت انگیز ان بر روی صورت غافل شد.این قهوه با ساخت کلاژن باعث جوانسازی پوست میشود و بر روی اعصاب مغز هم تاثیر گراشته و به شما ارامش منتقل میکند که این سبب داشتن خوابی راحت میشود.

همچنین یک تنظیم کننده طبیعی است و سعی میکند مواد مضر را از بدن دفع کند.

فواید خوردن قهوه موکا گانودرما چیست؟

متاسفانه در جوامع امروزی داشتن اضطراب و یا مشکلات قلبی بسیار شایع است .همچنین عوامل دیگری مانند اب و هوا و خوراک نادرست باعث کندی ذهن میشود .

اما قهوه و‌کا گانودرما باعث هوشیاری ذهن شده و همچنین در کاهش بیماری های قلبی-عروقی و بالا بردن انرژی و از بین بردن حس خستگی و خواب الودگی تاثیر بسزایی دارد .ترکیب قهوه با شکلات بسیاری از اوقات ارامش بخش است.

ترکیبات قهوه موکا گانودرما چیست؟

قهوه عربیکا با قارچ گانودرمای فراوان است. با داشتن طعم‌ دلنشین و خاص خود توجه هر کسی را به خود جلب میکند.

خوشبختانه رنج سنی به خصوصی ندارد و همه افراد میتوانند از ان استفاده کنند.

بهتر است مادران شیرده و یا باردار به دلیل کافئین موجود در این قهوه با پزشک خود مشورت کنند.

افراد نوجوان هم زیاده روی نباید بکنند در مصرف این قهوه.ضرب المثل معروفی وجود دارد که میگوید هرچیزی کم ان کیمیا و زیاد ان سم است .پس باید حواستان باشد در مصرف این قهوه زیاده روی نکنید.

قهوه موکا گانودرما بر روی کاهش وزن تاثیر دارد؟

متاسفانه یکی از مشکلات امروزه بشر کاهش وزن است .بسیاری افراد با خوردن انواع دمنوش و قرص سعی میکنند به وزن ایده ال خود برسند . افرادی هستند که با رفتن به باشگاه های ورزشی سعی در کاهش وزن خود دارند.

اما بهترین روش که بسیار بی خطر است و راحت برای همه افراد مصرف این قهوه ها است.به دلیل اینکه باعث کاهش اشتها میشود .با تنظیم غدد موجب تنظیم سیستم ایمنی بدن میشود.

متاسفانه کم خونی در خانم ها رایج است بهتر است هنگام‌مصرف این نوشیدنی کمی عسل هم به ان اضافه کنند.

خیالشان راحت باشد پس از مصرف مداوم این قهوه کم خونیشان بر طرف خواهد شد.

شاید کمی خنده دار به نظر برسد اما عده ای از این قهوه به عنوان قرص ارامش بخش استفاده میکنند .البته عوارض شیمیایی ندارد این قهوه .که این یکی از دلایلی است که باعث‌ محبوبیت ان بین جوامع مختلف شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان