کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 18, 1400

قهوه گانودرما از نظر طب سنتی

امروز قصد داریم قهوه گانودرما از نظر طب سنتی را بررسی کنیم و کمی بیشتر با خواص قهوه گانودرما و تاریخچه طب سنتی آن اشنا شویم.

قهوه گانودرما حاوی پودر قارچ گانودرما لوسیدوم است که بیش از 4 هزار سال است در طب سنتی شرق مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه در سرتاسر جهان قارچ گانودرما را به شکل مختلف مصرف میکنند چرا که دانشمندان تحقیقات زیادی درباره گانودرما انجام داده اند و مقالات علمی زیادی در این باره منتشر کرده اند، و قصد داریم امروز در این پست قهوه گانودرما از نظر طب سنتی جهان بررسی کنیم.

گانودرما از نظر طب سنتی

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده قهوه گانودرما ماده ای به نام قارچ گانودرما است، و به همین دلیل اسم این قهوه را قهوه گانودرما ثبت کرده اند، گانودرما خواص زیادی برای بدن دارد، از جمله براس پاکسازی سموم بدن، سلامت قلب، افزایش هوشیاری، ضد بی حالی و خستگی، ضد استرس، مناسب برای دستگاه گوارش بدن، کنترل قند خون و موارد بسیار زیاد دیگر قهوه گانودرما خواص دارد.

حالا سوال میشود که چرا قهوه گانودرما سرشار از خواص است؟

همانطور که گفتیم ترکیب اصلی قهوه گانودرما، قارچ گانودرما است و این قارچ از نظر طب سنتی بسیار خواص شگفت انگیزی دارد.

طبع قهوه گانودرما از نظر طب سنتی

طبع قهوه گانودرما از نظر طب سنتی گرم است، ریشه اکثر بیماری ها غلبه خلط های سرد در بدن می باشد. و جالب است بدانید یکی از مهم ترین دلایل بروز بیماری ها غلبه سردی بر اندام های مختلف بدن میباشد.

به عنوان مثال اگر دستگاه گوارش بدن شما دچار سردی شود این امر میتواند به یبوست منجر شود.

و همچنین اگر خلط های سردی به کبد غلبه کند میتواند موجب کبد چرب و سیروز کبدی شود.

عملکرد قهوه گانودرما از نظر طب سنتی

همانطور که گفتیم طبع قهوه گانودرما گرم است و ریشه اصلی ترین بیماری ها سرد است، با مصرف قهوه گانودرما میتوانید به پاکسازی سموم بدن خود کمک کنید و همچنین قهوه گانودرما باعث تصفیه خون شما میشود و باعث افزایش سیستم ایمنی بدن میشود.

مصرف قهوه گانودرما باعث افزایش چشمگیر میزان عملکرد روحی و جسمی شما دچار تغییرات مثبتی خواهد شد.

و به همین خاطر است که قهوه گانودرما برای کبد چرب و همچنین قهوه گانودرما برای زخم معده بسیار موثر است و پیشنهاد میشود.

امروزه اکثر طرفداران قهوه گانودرما خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب را ترجیح میدهند به دارو های شیمایی و خوشبختانه با توجه به تاریخچه گانودرما برای بیماری های گوارشی از جمله کبد چرب توانسته اند نتایج مثبتی از مصرف قهوه گانودرما برای کبد چرب دریافت کنند.

قهوه گانودرما از نظر طب سنتی برای لاغری

خرید قهوه گانودرما برای لاغری موضوع ترند این روز ها!

قهوه گانودرما همچنین برای لاغری بسیار خواص خوبی دارد که این خواص سالهاست نتیجه های مثبت داده است و کسانی که مصرف کرده اند از قهوه گانودرما برای لاغری کاملا راضی هستند.

قهوه گانودرما سوخت و ساز بدن شما را بالا میبرد و در طول زمان باعث کم شدن اشتها شما میشود و همین امر باعث کاهش وزن و تناسب اندام میشود، البته ناگفته نماند که بهتر است قهوه گانودرما را برای لاغری در کنار دمنوش لاغری دکتر بیز مصرف کنید تا بهترین نتایج را مشاهده کنید.

کالری قهوه گانودرما از نظر طب سنتی

کالری قهوه گانودرما کم است و مصرف آن باعث سوزاندن کالری میشود! مصرف قهوه گانودما باعث لاغری و عضله سازی میشود و ترس کالری بالا این قهوه را نداشته باشید.

البته ناگفته نماند برای لاغری و عضله سازی باید قهوه سوپریم دکتر بیز را تهیه کنید که خواص بسیار زیادی را در خود دارد، ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما بسیار مقوی است که هر انسان به خواص آن نیاز دارد.

قهوه گانودرما از نظر طب سنتی باید کالری کمی داشته باشد و همینطور هم هست، کالری قارچ گانودرما تقریبا بالاست اما طی یک فرایندی قارچ گانودرما تبدیل به پودر میشود و با گیاهان دیگری مثل خرنوب، جنسینگ و قهوه عربیکا ترکیب میشود و نتجیه میشود قهوه سوپریم گانودرما.

خواص قهوه سوپریم گانودرما بسیار زیاد است و همچنین مقوی است، برای افرادی که تپش قلب دارند و یا فشار خون دارند اصلا پیشنهاد نمیشود که قهوه سوپریم مصرف کنند چرا که از نظر طب سنتی ممکن است باعث خطراتی برای آن فرد بشود.

طب سنتی همیشه برای مقابله با بیماری ها بهترین راهکار ها و گیاهان را داشته است در طول تاریخ و امروزه نام گانودرما بسیار زیاد میدرخشد، همچنین کمپانی دکتر بیز با بکار گیری از بهترین قارچ های گانودرما توانسه است قهوه گانودرما را تولید و عرضه کند که امروزه بسیاری از افراد به توصیه پزشک مصرف میکنند و از خواص آن استفاده میکنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان