کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 17, 1400

قهوه گانودرما برای زخم معده

بهترین روش درمان زخم معده چیست؟ کدام قهوه گانودرما برای زخم معده بهتر است؟

زخم معده وجود زخم های دردناکی است در مخاط معده، زخم معده هنگامی اتفاق می افتد که ضخامت لایه مخاطی که از معده در برابر مایعات گوارشی محافظت می کند.

زخم معده اسید های گوارشی بافت را پوششی معده را از بین میبرد، زخم معده ممکن است به راحتی درمان شود اما اگر روش درمان مناسب نباشد.

روش های شیمایی تقریبا میشه گفت مناسب نیست و درمان کامل به حساب نمی آید، بعضی از مردم که درگیر زخم معده شده اند از دارو های گیاهی عطاری ها استفاده میکنند ولی اصلا معلوم نیست که ان گیاه واقعی باشد اصل باشد یا نه، برای شروع دوره درمان زخم معده میتوانید از طب سنتی استفاده کنید ولی نه هر گیاهی!

گانودرما و طب سنتی

گانودرما از نظر طب سنتی یک نوع قارچ گیاهی درمانی است که بیش از 4 هزار سال است برای انواع بیماری ها استفاده میشود از جمله برای زخم معده، قهوه گانودرما برای زخم معده خواص بسیار زیادی دارد و میتواند از مبتلا شدن به زخم معده جلوگیری کند و همچنین میتواند با این بیماری دردناک مبارزه کند.

گانودرما به دلیل خواص زیادی که دارد طبق تحقیقات انجام شده میتواند برای بیش از 30 نوع بیماری مفید باشد!

زخم معده یکی از دردناک ترین بیماری های گوارشی است که علائم آن گرفتنی شکم و پایین شکم است و معمولا ان قسمت از بدن با درد زیادی رو به رو میشود.

طبق تحقیقات انجام شده گانودرما برای زخم معده بسیار موثر و خواص دارد، و میتواند زخم های داخل معده را بهبود دهد و مداوا کند.

قهوه گانودرما برای زخم معده خواص دارد؟

ترکیبات اصلی قهوه های گانودرما قارچ گانودرما است، و طبق تحقیقات قارچ گانودرما بهترین قارچ گیاهی برای بیماری های گوارشی است.

در قهوه های گانودرما از قارچ گانودرما پودر شده استفاده شده است و با گیاهان دیگری ترکیب شده است، در حال حاضر کمپانی دکتر بیز4 طعم مختلف قهوه گانودرما را ساخته و تولیده کرده است، و هر کدام خواص منحصر به فردی را برای بدن دارد.

ما اسوال اصلی اینجاست که کدام قهوه گانودرما برای زخم معده موثر است؟

قهوه گانودرما برای زخم معده کدام را مصرف کنیم؟

همانطور که گفتیم 4 طعم مختلف قهوه گانودرما وجود دارد، و بهتر است اول با اسم انها اشنا شویم.

قهوه سوپریم دکتر بیز، قهوه موکا دکتر بیز، قهوه لاته دکتر بیز و قهوه هات چاکلت دکتر بیز خب حالا برای زخم معده بهتر است کدام قهوه گانودرما را مصرف کنیم؟

به طور کلی برای بیماری های گوارشی بهتر است قهوه لاته گانودرما دکتر بیز مصرف کنید، قهوه لاته گانودرما خواص بسیار زیادی برای بیماری های گوارشی مثل کبد چرب، سنگ کلیه و زخم معده دارد.

برای درمان سنگ کلیه بهتر است در 3 ماه اول قهوه لاته دکتر بیز مصرف کنید، و بعد از اتمام 3 ماه اول دوره درمان قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز مصرف کنید و از خواص قهوه سوپریم برای زخم معده استفاده کنید.

ترکیبات قهوه سوپریم شامل : جنسینگ، خرنوب، قارچ گانودرما و قهوه عربیکا است.

قهوه سوپریم به دلیل داشتن ترکیبات شگفت انگیزی مثل خرنوب و جنسینگ بسیار جایگاه ویژه ای دارد و خواص بسیار زیادی داد.

وظیفه اصلی قهوه گانودرما پاکسازی سموم بدن است و قهوه سوپریم بسیار قوی تر عمل میکند! اما همانطور که گفتیم برای زخم معده بهتر است قهوه لاته گانودرما و قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنید.

اما در ادامه مبحث قهوه گانودرما برای زخم معده باید بگوییم که در کنار قهوه گانودرما باید سیر سیاه هم مصرف کنید.

سیر سیاه دکتر بیز برای زخم معده

سیر سیاه دکتربیز خواص بسیار زیادی برای گوارش بدن دارد، سیر سیاه در اصل همان سیر سفید است و طی یک فرایند خاص تبدیل به سیر سیاه میشود.

سیر سیاه در تمام دنیا استفاده میشود و برای سلامت گوارش بدن پزشک ها مصرف سیر سیاه را توصیه میکنند.

در ایران کمپانی دکتر بیز سیر سیاه را تولید و عرضه میکند که بسیار خواص شگفت انگیزی برای بدن دارد همچنین برای زخم معده بهتر است در کنار قهوه گانودرما حتما مصرف شود.

در انتها باید بگوییم که بهترین قهوه گانودرما برای زخم معده قهوه گانودرما لاته و قهوه گانودرما سوپریم میباشد و البته در کنار قهوه گانودرما سیر سیاه دکتر بیز هم مصرف کنید.

برای هرگونه سوال و یا مشاوره میتوانید با ما در تماس باشید : 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان