کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
تیر 11, 1400

قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی

در عصری که زیبایی عنصر مهمی از زندگی است!قطعاً یک بیماری پوستی مشکلات روحی زیادی را برای بیمار به دنبال خواهد داشت.بیماری پیسی بیماری شناخته شده و به گونه ای رایج است که حدود یک یا دو درصد جمعیت جهان را درگیر کرده.
هنوز هیچ درمان صددرصدی برای این بیماری پیدا نشده است و در این حالت بهترین راه آن است که به جای درمان های سخت ، پرهزینه و پرخطر به سراغ روش طبیعی دوست داشتنی و در دسترس تر رفت.
در ادامه این مقاله اطلاعاتی راجع به بیماری پیسی یا ویتیلیگو ، قارچ گانودرما ،قهوه گانودرما و درمان پیسی با گانودرما خواهیم آموخت.
بیماری پیسی یا ویتیلیگو بیماری پوستی است که باعث از بین رفتن رنگدانه های پوست و در نتیجه ایجاد لکه های سفید می شود این بیماری مسری نیست و زندگی را تهدید نمی‌کند اما به دلیل ظاهر ناخوشایند بسیاری از بیمارن به دنبال راه درمان می روند. این روش های درمان معمولاً پرخطر و پرهزینه هستند اما روش های دیگری نیز وجود دارد مانند قارچ گانودرما که خواص فوق العاده ای روی پوست شما و درمان بیماری پیسی می گذارد.


بیماری پیسی


بیماری پیسی یا vitiligo بیماری پوستی است که باعث از دست رفتن رنگ پوست ، مو و حتی چشم و ایجاد لکه های سفید پوستی درنقاط مختلف بدن میشود. این بیماری حدود ۱ یا ۲ درصد جمعیت جهان را درگیر کرده است و بیشتر از دست،ساعد،پا و صورت شروع میشود اما می تواند در هر نقطه بدن از جمله غشاهای مخاطی (داخل دهان ، بینی و چشم ) نیز پیدا شود.
این بیماری زمانی اتفاق می‌افتد که ملانوسیت ها (سلول های تولید کننده رنگدانه در پوست) از کار بیفتند یا از بین بروند.
پیسی فارغ از جنسیت ، نژاد ، سن ، رنگ پوست و… میتواند هرکسی را درگیر کند اما بیشتر در افراد زیر ۳۰ سال دیده می شود و در کسانی که رنگ پوست تیره تری دارند بیشتر دیده می شود.


علل بیماری پیسی


عواملی که بروز بیماری پیسی می شوند عبارت اند از:
اختلال خود ایمنی: بدن آنتی بادی هایی تولید میکند که ملانوسیت هارا از بین میبرند.
وراثت:حدود سی درصد مبتلایان این بیماری را از والدین خود به ارث برده اند.
خودتخریبی: نقص در ملانوسیت ها باعث میشود که انها خودشان را از بین ببرند.
سایر موارد: در معرض نور خورشید بودن،تماس با مواد شیمیایی خطرناک و اضطراب و استرس میتواند باعث بروز ویتیلیگو شود.


روش های درمان


این بیماری زندگی را تهدید نمی کند و مسری نیست اما می‌تواند برای بیمار مشکلات اجتماعی و حس بد داشتن نسبت به خود را ایجاد کند که همین باعث می‌شود تا بیماران به دنبال روش های درمان باشند.
معمولا روش‌های درمانی عوارض جانبی جدی به دنبال دارند که این باعث می شود حتی خود دکتر معالج هم پیشنهاد کند به جای این درمان ها از روش‌های دیگر استفاده شود زیرا که آنها پرهزینه،پر خطر و بدون تضمین صددرصد بودن هستند.
اما ما در ادامه یکی از این روش های گیاهی کم هزینه ، بی خطر و کارآمد را به شما معرفی خواهیم کرد.


گانودرما


قارچ گانودرما را مردم شرق آسیا حدود دو هزار سال پیش کشف کرد این قارچ حاوی ۴۲۲ ترکیب زیستی فعال است که هرکدام خواص منحصر بفرد و ارزشمندی دارند. گانودرما از محدود گیاهان وحشی است که روی پوست اثر مناسبی دارد و این باعث شده است که در لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.
این گیاه در شرق آسیا و نقاط خاصی از جهان به صورت وحشی روی تنه درختان فرسوده رشد میکند اما در نقاط دیگر جهان به دلیل خواص معجزه آسای آن این گیاه را پرورش می دهند.


گانودرما و پیسی


این گیاه خاصیت آداپتوژن سازی دارد که باعث تعادل در بدن می شود و همان طور که در قبل گفتیم یکی از علل بروز بیماری پیسی حمله سیستم ایمنی بدن به ملانوسیت ها است که با مصرف گانودرما این اتفاق میفتد ودر نتیجه بیماری پیسی درمان میشود .
همچنین گانودرما شامل مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که باعث بازسازی، بهبود و ترمیم سلول ها، بافت ها و اعضای بدن می شود که این هم برای درمان بیماری پیسی مفید است.
همچنین باعث کاهش استرس و افزایش نشاط میشود که این هم علل دیگر بروز بیماری پیسی را خنثی می کند.
و همچنین باید توجه داشت که اضطراب و استرس و تنش های روحی می تواند بیماری را تشدید کند و تمام روش های درمان را بی نتیجه بگذارد.
لازم به ذکر است که بگوییم بهترین روش استفاده از گانودرما ترکیب آن با قهوه است زیرا که جذب گانودرما را سریعتر میکند و همچنین باعث اضافه شدن خواص مضاعفی به ان می‌شود. و از طرفی قارچ های گانودرما موجود در بازار تقلبی و تضمین نشده هستند و حتی اگر گانودرمای اصل پیدا کنیم مصرف تنها گانودرما (حتی به صورت کپسول)باعث آسیب های جدی به بدن و علی الخصوص کبد میشود.

زمان مصرف قهوه گانودرما


با توجه به آنچه که راجع به گانودرما و قهوه گانودرما گفته شد در میابیم که قهوه گانودرما روشی عالی برای بهبود بیماری پیسی و انواع بیماری های پوستی است.
بهترین زمان مصرف قهوه به صورت ناشتا و با معده خالی است چرا که جذب بهتری پیدا میکند و اثر پذیری را بالا میبرد.
به طور دقیق نیم ساعت قبل از صبحانه مناسب است اما کسانی که دچار معده درد میشوند میتوانند بعد از صبحانه از این قهوه استفاده کنند.


مدت زمان بهبود


با مصرف گانودرما طی چند ماه سلول های نو جایگزین سلول های تخریب شده می شوند و پوست یک رنگ و یکدست می شود.
(هر چند که این مدت بنابر شدت و پیش روی لکه ها متغیر است)
در آخر می توانیم قارچ گانودرما و فرآورده های آن را راه حل مناسب ، بی خطر ، دوست داشتنی و کم هزینه ای معرفی کنیم که خواص جالب توجه آن علل بروز بیماری پیسی را به سرعت و یک به یک خنثی و درمان می کند گویی که این دو را باهم آفریند و هرچه عیب اوست برتری آن است.

در نتیجه می توانیم قهوه گانودرما و فرآورده های آن را راه حل مناسب ، بی خطر ، دوست داشتنی و کم هزینه ای معرفی کنیم که خواص جالب توجه آن علل بروز بیماری پیسی را یک به یک خنثی و درمان می کند.

درمان پیسی با گانودرما
درمان پیسی با گانودرما نی نی سایت
درمان پيسي با گانودرما
درمان پیسی با قهوه گانودرما
درمان پیسی با قارچ گانودرما
درمان بیماری پیسی با گانودرما
درمان پیسی با قهوه های گانودرما
درمان قطعی پیسی با گانودرما
راه درمان پیسی با گانودرما
دوره درمان پیسی با گانودرما

گانودرما و پیسی
گانودرما و پیسی نی نی سایت
گانودرما و درمان پیسی
قارچ گانودرما و پیسی
گانودرما و بیماری پیسی
قهوه گانودرما و درمان پیسی
قهوه گانودرما و پیسی
گانودرما دکتر بیز و پیسی

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان