کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 15, 1400

قهوه گانودرما سوپریم برای بارداری

قارچ گانودرما در اسيا ،اروپا ، امريكاي شمالي و امازون يافت ميشود. همچنين أنواع مختلفي دارد . که یک نوع از ان به صورت قهوه گانودرما سوپريم که براي بارداري یا لاغری مورد استفاده قرار میگیرد در جهان وجود دارد .اما قبل از معرفي اين محصول و اشنايي بيشتر ،بهتر است پيش زمينه أي را در ذهنتان  به ثبت برسانیم.

قارچ گانودرما چیست؟

نوعی قارچ  که در مناطق گرم و مرطوب  اسیا می روید . عضو ثابت طب شرقی میباشد. مصرف این قارچ ها بیشتر به شکل تازه است ولی مصرف اشکال دیگر ان به شکل پودر  و یا عصارهٔ محتوی مولکول های خاص نیز رایج است. همچنین این قارچ به صورت دمنوش و یا قهوه در بازار موجود است.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

خواص قهوه گانودرما:

در طب شرقي از گياهان و قارچ  و دمنوش های مختلفي استفاده ميشود . جالب است بدانید امروزه از دمنوش و یا عرقیجات و نوشیدنی های مختلف مانند قهوه هم استفاده میکنند.

از جمله خواص قهوه گانودرما سوپریم ميتوان به تقويت سيستم ايمني و مبارزه با أنواع سرطان اشاره كرد .

برخي معتقدند اين براي سلامتي ضررهايي دارد .

اما تاثیرات مثبت ان خیلی بیشتر از ضررهای این نوشیدنی  است . همانطور که قبلا ذکر کرده ایم یکی از مهم ترین خواص قهوه گانودرما تقویت سیستم ایمنی است . گلبول های سفید خون نقش بسزایی در دستگاه ایمنی برعهده دارند . قهوه های  گانودرما مسیر التهاب را در گلبول های سفید خون تغییر می دهد .همچنین فعالیت یک نوع از گلبول های سفید به نام سلول های کشنده طبیعی را افزایش میدهد . این قهوه اهمیت فراوانی در پیشگیری و‌بهبود أنواع سرطان دارد مثل سرطان سینه یا سرطان پروستات .

مطالعات تعدادي از محققان نمايان اين است كه تعداد ٤٠ زن مبتلا به سرطان سينه با مصرف ٤ هفته أي  پک های قهوه  گانودرما  از خستگي و يا افسردگي ناشي از اين بيماری بهبود يافته اند .

از جمله خواص دیگر این  محصول می توان به کاهش خستگی و افسردگی و بهبود کیفیت زندگی اشاره کرد .

متاسفانه امروزه فشار خون بسياري از افراد بالا است . اين به اين معني است كه متاسفانه افراد سلامت قلبي قابل قبولي ندارند . با تحقيق و پژوهش بر روي بيماراني كه فشار خون بالايي دارند و مصرف اين محصول را شروع كرده اند متوجه شده اند اين قهوه كلسترول خون را افزايش و تري گليسريد را كاهش داده است .

مطالعات از تاثیر قهوه  گانودرما در کاهش التهابات بر روی بیماری های روماتیسم ، آسم  میگوید که بسیار تاثیر داشته است.

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما

بیشترین میزان مصرفی که فرد بخواهد مصرف کند بین ۲۵-۱۰۰ گرم است. که خوشبختانه طبق استاندارد در پک های مناسب بسته بندی و اندازه گیری شده است .

البته باید توجه داشته باشید که قهوه سوپریم گانودرما  برای خانم های باردار ممنوع است . زیرا مطالعات کافی بر روی انها انجام نشده است  .

استفاده بیش از حد این محصول باعث‌ سرگیجه و خارش پوست ، سردرد ،ناراحتی معده ، خون در مدفوع و خون دماغ  می شود .

همچنین مصرف مقدار بالای قهوه گانودرما در افرادی که پلاکت های خون بسیار پایینی دارند میتواند موجب بروز خونریزی شود . اما جاي نگراني براي افراد سالم ندارد .

ميزان مصرف ان به سن و شكل و سلامتي بدن شما بستگي دارد.

قهوه سوپریم گانودرما برای بارداری

هيچ مطالعه رسمي براي  درمان قطعي بارداري و نازايي وجود ندارد . اما اين محصول شانس باروري را بسيار افزايش ميدهد و تاثير مثبتي دارد .زيرا عملكرد جنسي را بهبود مي بخشد.

بسياري معتقدند اين قهوه جادويي ميتواند به بهبود سلامتي كلي بدن مانند سلامت كبد و تعادل هورموني كمك كند.

درمان نازايي با قهوه سوپريم گانودرما

بسياري از افراد به دنبال تقويت شانس باروري خود هستند. نگران نباشيد خوشبختانه اين گياه و يا قهوه به افزايش باروري در مردان و زنان كمك مي كند .همچنين نشان داده شده است كه اين محصول از سلامت كبد پشتيباني ميكند كه براي بازگرداندن هورمون ها به تعادل و باروري موفق بسيار اهميت دارد.

قهوه گانودرما براي بارداری

اگر براي درمان نازايي خود اقدامات لازم را ميخواهيد انجام دهيد و از اين محصول شگفت انگيز استفاده كنيد نكاتي را توجه داشته باشيد زيرا ممكن است براي بعضي از افراد خطرناك باشد و اين محصول به سه صورت مايع كپسول و پودر در بازار قابل خريد است. امروزه به صورت پك هاي بسته بندي شده كارخانه اي كه شامل قهوه و تركيبات قارچ و .. است ميتوان استفاده كرد.

-اگر فشار خون پايين داريد و براي بالا بردن ان اقدام به درمان كرده ايد بهتر است با پزشك خود براي مصرف اين محصول مشورت كنيد .ما به شما اطمينان كافي ميدهيم كه مشكلي نيست براي مصرف اين محصول كمياب شگفت انگيز.

-اگر از داروهايي مانند اسپرين و داروهاي ضد التهابي استفاده مي كنيد مراقب باشيد مصرف اين قهوه و يا قارچ باعث خونريزي ميشود.

-از داروهاي فشار خون استفاده ميكنيد احتياط كنيد.

البته اين نكات قابل ذكر فقط براي افراد خاص كه داراي بيماري پيش زمينه اي هستند ضروری است. براي افراد سالم هيچ ضرري ندارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان