کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 24, 1400

گانودرما و لوپوس

شاید شما هم دچار بیماری خود ایمنی لوپوس شده باشید و برایتان سوال است که ایا گانودرما و لوپوس چگونه میتواند خواص داشته باشد؟ ایا قهوه گانودرما برای لوپوس خواص خوبی دارد؟

بیماری لوپوس یکی از همان بیماری خود ایمنی است که در نتیجه حمله سیستم ایمنی بدن به بافت ها و اندام های خودی ایجاد میکند. در نتیجه این حملات باعث التهاب و اسیب به نقاط مختلف بدن مثل مفاصل، خون، قلب، پوست، کلیه و ریه میشود.

چه کسانی به بیماری لوپوس مبتلا میشوند؟

چه کسانی به بیماری لوپوس مبتلا میشوند؟
چه کسانی به بیماری لوپوس مبتلا میشوند؟

لوپوس برایش جنسیت فرقی ندارد و در هر دو جنس میتواند بروز دهد و ولی نکته جالبی که وجود دارد این است که این بیماری در زنان تقریبا 8 برابر نسبت به مردان بیشتر است.

و معمولا بین سنین 20 تا 40 سالگی رخ میدهد، لوپوس میتواند ارثی باشد و این یکی دیگر از عوامل مبتلا شدن به لوپوس است.

لوپوس چند نوع دارد؟

لوپوس اریتماتوزدیسکوئید: این نوع از لوپوس معمولا پوستی که در برابر آفتاب قرار گرفته را تحت تاثیر قرار داده و تاثیری برروی اندام های حیاتی نمی گذارد. ضایعات قرص مانند این بیماری معمولا بعد از بهبود باعث باقی ماندن جای آنها برروی پوست می شوند.اثرات لوپوس دیسکوئید محدود به پوست است. هر چند علائم لوپوس سیستمیک مانند درگیری کلیه و قلب در 10% از افراد واجد لوپوس دیسکوئید نیز مشاهده شده است.

لوپوس اریتماتوز سیستمیک: این نوع از لوپوس می تواند باعث ایجاد جوش ها و کهیر های پروانه شکل برروی پوست بینی و گونه ها شده و در صورت درمان نشدن برروی تمام پوست بدن گسترش یابد. بجز آسیب دیدن پوست بیماری لوپوس می تواند باعث ملتهب شدن و یا آسیب دیدن مفاصل، ماهیچه ها، غشاء درونی یا اطراف ریه، قلب کلیه و مغز شود.

قهوه گانودرما برای بیماری لوپوس

قهوه گانودرما برای بیماری لوپوس
قهوه گانودرما برای بیماری لوپوس

قهوه گانودرما همانطور که از اسمش پیداست حاوی گیاه درمانی گانودرما است و گانودرما از نظر طب سنتی بیش از 4 هزار سال است که مورد استفاده قرار گرفته است و همیشه از خواص آن برای مقابله و درمان بیماری ها استفاده میشود.

طبق تحقیقات انجام شده گانودرما برای درمان بیش از 30 نوع بیماری خواص بسیار خوبی دارد و میتواند درمان کند، بیماری لوپوس جزو خانواده بیماری های خود ایمنی است که همانند پیسی و پسوریازیس عمل میکند.

گانودرما برای بیماری های پیسی و پسوریازیس و به خصوص لوپوس بسیار خواص منحصر به فردی دارد و میتوانید حتی با مشورت پزشک دوره درمان خود را با قهوه گانودرما اغاز کنید.

برای بیماری لوپوس کدام قهوه گانودرما را مصرف کنم؟

برای بیماری لوپوس کدام قهوه گانودرما را مصرف کنم؟

قهوه گانودرما دکتر بیز همانطور که گفتیم به دلیل ترکیبات بسیار خوبی که دارد از جمله قارچ گانودرما لوسیدوم در کل کشور و حتی خاورمیانه مورد استقبال شدیدی قرار گرفته است و همه افراد کاملا از مصرف قهوه گانودرما راضی هستند.

اما قهوه های گانودرما توسط دکتر بیز در طعم های مختلفی تولید میشود و میشه گفت هرکدام خواص منحصر به فرد خود را دارند اما در تمامی قهوه های گانودرما، از گیاه گانودرما استفاده شده است و خواص درمانی را همه قهوه های گانودرما دارند.

اما مهم است که کدام قهوه گانودرما را برای بیماری لوپوس استفاده میکنید، چرا که مثلا قهوه لاته گانودرما برای بیماری های گوارشی مثل کبد چرب و سنگ کلیه بسیار مناسب است ولی برای بیماری لوپوس تاثیر بسیار خوبی ندارد.

بهترین قهوه گانودرما برای درمان بیماری لوپوس

بهترین قهوه گانودرما برای درمان بیماری لوپوس
بهترین قهوه گانودرما برای درمان بیماری لوپوس

برای شروع دوره درمان خود باید ابتدا قهوه موکا گانودرما استفاده کنید، قهوه موکا دکتر بیز خواص بسیار زیادی برای بیماری های پوستی دارد و به خصوص برای بیماری لوپوس بسیار موثر است.

اما یک سری نکات هست که باید به انها توجه کنید. چرا که هرکسی این اطلاعات دقیق را نمیداند!

طول درمان بیماری لوپوس حداقل 5 ماه است و این کاملا به نوع بیماری شما و پیشرفت ان بیماری در بدن شما دارد، برای شروع دوره درمان خود ابتدا قهوه موکا گانودرما باید استفاده کنید و اما قهوه موکا را فقط تا 3 ماه اول باید مصرف کنید.

و بعد از 3 ماه اول باید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز مصرف کنید.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز همانطور که میدانید در بین قهوه های گانودرما محبوب تر است و این فقط به خاطر ترکیبات بسیار خوبی که دارد است. ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما شامل :

  • جنسینگ
  • خرنوب
  • قارچ گانودرما لوسیدوم
  • قهوه عربیکا

ترکیبات قهوه سوپریم کامل و مقوی است و خواص بسیار زیادی برای سیستم ایمنی بدن شما دارد و میتواند به خوبی با بیماری لوپوس مبارزه کند.

چرا باید از هر دو قهوه استفاده کنم؟

قهوه موکا گانودرما همانطور که گفتیم برای بیماری های پوستی بسیار خواص شگفت انگیزی دارد و در همان 3 ماه اول تاثیرات قهوه موکا را مشاهده میکنید، و بعد از 3 ماه برای سرعت بخشیدن به روند بیماری خود قهوه سوپریم را جایگزین موکا باید کنید و روند پیشرفت درمان خود را مشاهده کنید.

نحوه مصرف قهوه گانودرما برای بیماری لوپوس

نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار مهم است! هر بسته قهوه گانودرما شامل 20 عدد ساشه است، و شما باید روزانه 2 ساشه مصرف کنید.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما صبح ناشتا است، بهتر است یک ساشه هر روز صبح ناشتا مصرف کنید و یک ساشه دیگر را بعد از ظهر بین ساعت های 4 تا 7 مصرف کنید.

خرید قهوه گانودرما برای بیماری لوپوس

شما هم اکنون میتوانید برای خرید قهوه گانودرما به صفحه فروشگاه سایت گانودرما بیز مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید، خرید از سایت ما به معنی خرید خرید قهوه گانودرما اصل است.

بیش از 3 سال است که نماینده دکتر بیز هستیم و میتوانید محصولات دکتر بیز را به خصوص قهوه گانودرما را با قیمت مناسب و اصل خرید کنید و در کمتر از 3 روز درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاوره درمورد خرید قهوه گانودرما و گانودرما و لوپوس میتوانید با ما در تماس باشید : 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان