کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 19, 1400

قهوه گانودرما و پروستات

در این مقاله قصد داریم در مورد موضوع قهوه گانودرما و پروستات صحبت کنیم و توضیحاتی را بدهیم.

بیماری پروستات یک نوع بیماری جدی است که اکثر مرد های مسن را درگیر کرده است در سراسر دنیا، بیش از 30 درصد مردان بین 50 تا 60 سال و بیش از 80 درصد از مردان بالای 80 سال به این بیماری مبتلا میشوند.

علت اصلی پروستات چیست؟

علت اصلی مبتلا شدن به بیماری پروستات، ناشی از آنزیم های استروئیدی از بستر تستسترون است.

متاسفانه بیماری پروستات با گذر زمان و افزایش سن گریبان بسیاری از مردان مسن را میگیرد، اما حالا میخواهیم در مورد قهوه گانودرما و پروستات صحبت کنیم.

گانودرما و پروستات

برای این که بخواهیم پروستات را درمان کنیم باید به ی سری نکات توجه کنیم!

اولین نکته: درمان غده بزرگ شده ی پروستات بستگی به شدت آن دارد.

دومین نکته که باید توجه کنید این است که همانطور که گفتیم اکثرا مرد های مسن درگیر این بیماری میشوند و برای مصرف گانودرما باید توجه کنید که فشار خون و تپش قلب نداشته باشید.

برای درمان پروستات و پیشگری از پروستات قهوه سوپریم مفید است و برای مصرف قهوه سوپریم بسیار مهم است که تپش قلب و فشار خون نداشته باشید، در غیر این صورت اگر شما فشار خون دارید و منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای پروستات شده اید نگران نباشید در ادامه به شما توضیح میدهیم و شما را راهنمایی میکنیم.

کدام قهوه گانودرما برای پروستات مناسب است؟

در ادامه موضوع قهوه گانودرما و پروستات و خرید قهوه گانودرما برای پروستات همانطور که گفته ایم باید به نکات منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما توجه داشته باشید.

منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما:

  • فشار خون
  • تپش قلب

افرادی که یکی از موارد بالا را داشته باشند منع مصرف قهوه گانودرما برای پروستات میشوند. اما حالا اگر کسی به بیماری پروستات مبتلا شده بود کدام قهوه گانودرما را باید مصرف کند؟

قهوه موکا گانودرما دومین گزینه برای درمان بیماری پروستات مناسب برای کسانی که فشار خون و یا تپش قلب دارند.

نحوه مصرف قهوه گانودرما برای پروستات:

روزانه دو ساشه قهوه گانودرما باید مصرف کنید، یک ساشه هر روز صبح به صورت ناشتا و یک ساشه دیگر ساعت 5 -6 عصر مصرف کنید.

اما حالا باید بدانید که در کنار قهوه گانودرما موارد دیگه ای هستند که برای درمان و پیشگیری از پروستات به سیستم ایمنی بدن شما بسیار زیاد کمک میکنند.

سیر سیاه برای پروستات

سیر سیاه که با یک سرچ کردن ساده در گوگل متوجه خواص شگفت انگیز آن نسبت به سیر سفید میشوید، بهترین گزینه برای پروستات است.

سیر سیاه طی یک فرایند 90 روزه در دستگاه های مخصوصی بین دمای 60 تا 90 درجه سانتی گراد از سیر سفید به سیر سیاه تبدیل میشود. طی این فرایند طعم و بوی سیر تغییر میکند!

طعم سیر سیاه دکتر بیز ترش و ملس است و بوی بدی هم ندارد پس نگران این موضوع نباشید.

نحوه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای پروستات:

روزانه یک حبه سیر نیم ساعت بعد از ناهار میل کنید.

در ادامه این مقاله باید بگوییم که قهوه گانودرما از نظر طب سنتی بسیار خواص شگفت انگیزی دارد و برای درمان و جلوگیری بیش از 30 نوع بیماری گانودرما موثر است و خواص دارد.

گانودرما بیش از 4 هزار سال است که در طب سنتی شرق مورد استفاده قرار گرفته است و نتیجه های مثبتی از ازمایش های انجام شده در سطح اینترنت و مقالات وجود داد، برای مشاهده مقاله علمی در رابطه با قهوه گانودرما و پروستات و همچنین گانودرما و مثانه اینجا کلیک کنید.

گانودرما و مثانه

یکی از مهمترین خواص قهوه گانودرما درمان عفونت های مجاری ادرار می باشد. در یک پژوهش انجام شده روی ۸۸ نفر که از عفونت مجاری ادرار مثانه رنج می بردند، برای ۲ هفته به آن ها قهوه گانودرما داده شد. محققین دریافتند که قهوه گانودرما به طور قابل توجهی برای تسکین و درمان عفونت مجاری ادرار مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیاه دارویی از رشد و پرورش آنزیم های ۵ آلفا پیشگیری می کند، این آنزیم می تواند تستسترون را به تستسترون دی هیدرات تبدیل می کند. این ۵ آنزیم آلفا می توانند باعث تورم پروستات و مشکلات سلامتی که با عفونت مجاری ادرار همراه هستند شوند. یکی از فواید قهوه گانودرما این است که جریان ادرار را در مردانی که به علایم مجاری ادرار خفیف تا حد می باشند بهبود می بخشد.

در انتها بهتر است بگوییم که میتوانید همین الان از مشاوره رایگان در رابطه با قهوه گانودرما و پروستات میتوانید با ما در تماس باشید : 09334438475

قطعا خرید قهوه گانودرما سوالاتی را برای شما عزیزان ایجاد میکند که ما میتوانیم پاسخ کامل به سوالات شما بدهیم، خوشحال میشویم با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان