کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
دی 2, 1400

صابون گانودرما برای زگیل تناسلی

امروزه دلیل 98% درصد طلاق در کشور ایران زگیل تناسلی است، زگیل تناسلی عامل اصلی جدایی زوجین و ناراضی بودن از رابطه جنسی است.

زگیل تناسلی از طریق رابطه جنسی انتقال میباید و به همین خاطر برای درمان زگیل تناسلی باید زوجین محصولات گانودرما را مصرف کنند تا درمان شوند.

صابون گانودرما دکتر بیز در کنار قهوه موکا گانودرما و دمنوش مصفی خون دکتر بیز پکیج زگیل تناسلی است.

قطعا برای اغلب افراد پوست در زیبایی و جذابیت بسیار اهمیت شایانی دارد و همه ما می دانیم که داشتن پوستی با نشاط و شاداب میتواند زیبایی هر فرد را چندین برابر کند .
شاید تصور کنید منظور از پوست فقط قسمت صورت و گونه ها هستند که حتما باید بدون جوش و اکنه باشند .اما نه اینطور نیست !
در این مقاله قصد داریم از صابون گانودرما برای زگیل تناسلی و داشتن پوستی شاداب صحبت کنیم.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

زگیل تناسلی در انسان ها

ممکن است شما از ان دسته افراد باشید که از مواد شوینده و ژل های مخصوص‌ دخول استفاده نکنید و حتی از وجود بیماری های مقاربتی اگاه نباشید .باید بدانید یکی از رایج ترین بیماری های جنسی در بین مردان و زنان در سنین مختلف که به طور شایع دیده می شود بیماری زگیل تناسلی می باشد.


عامل اصلی این بیماری ویروس HPV می باشد و عوارض بسیار خطرناکی برای بانوان خواهد داشت. شکل زگیل تناسلی مانند بافتی نرم و برجسته که بر روی نواحی خاص تناسلی پدید می اید و از طریق ارتباطات جنسی بدون چارچوب شرعی بوجود می اید .متاسفانه باعث خارش ،درد و ناراحتی می شود ،گاها در خانم ها منجر به ایجاد سرطان های مختلف مانند رحم یا دهانه واژن می شود .
شاید تا به حال به واگیردار بودن ان پی نبرده باشید اما زگیل تناسلی یک بیماری واگیردار پوستی است که بسیار راحت قابل انتقال است.
این بیماری از طریق روابط جنسی متعدد ،رابطه های دهانی ،واژن و مقعد منتقل شده و زمان انتقال ویروس تا ایجاد زگیل های مختلف از چندین هفته تا چندین روز به طول می انجامد .
ممکن است شما بخواهید اطراف ناحیه تناسلی خود را چک کنید تا متوجه بشوید که ایا زگیلی دارید یا نه !گاهی اوقات این زگیل ها بسیار کوچک هستند و معمولا به رنگ پوست یا کمی تیره تر از بدن می باشند پس این به ان معناست زگیل های تناسلی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نمی باشند .
روش های درمان مختلفی وجود دارد که همگی هزینه هنگفت و غیر قابل باور داشته اند .

پکیج کامل زگیل درمان تناسلی دکتر بیز

برای خرید پکیج کامل زگیل تناسلی مخصوص یک نفر برای یک ماه میتوانید از این قسمت سفارش دهید.

توجه داشته باشید که برای درمان زگیل تناسلی میبایست قهوه سوپریم دکتر بیز، سیر سیاه دکتر بیز و صابون گانودرما

صابون گانودرما برای زگیل تناسلی

روش هایی شامل کرایو‌تراپی ،الکتروکوتر با سوزاندن زائده های گوشتی و یا انجام جراحی های مختلف و درمان های خانگی و …همگی از روش های موجود برای درمان این بیماری می باشند .اگر زگیل تناسلی بسیار کوچک و حائز اهمیت باشد پزشک برای شما داروهای موضعی و‌ پماد تجویز میکند .بدون شک بسیاری از انسان ها همیشه ترس و‌مشکل از بیان کردن مشکلات ناحیه های خاص اندام خود دارند !


چاره چیست؟ما به شما میگوییم که صابون گانودرما برای زگیل تناسلی نه تنها پوستی شفاف و بدون زگیل و انواع جوش را برای شما به ارمغان می اورد بلکه باعث بوی خوشایند و پاکیزگی‌ بسیاری می شود .قیمت صابون گانودرما برای زگیل تناسلی نسبت به محصولات موجود در بازار و‌عمل های سخت و طاقت فرسا بسیار ناچیز و‌مناسب است ..

ابتدا باید بگوییم که قارچ گانودرما نام یک نوع قارچ کاملا گیاهی می باشد که به جوانسازی و سلامت پوست و‌طول عمر ،همچنین در درمان و‌پیشگیری از انواع بیماری ها کمک میکند .این قارچ‌ که زادگاه اصلی اش چین می باشد بسیار مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است .
شرکت دکتر بیز با استفاده از این قارچ و‌ترکیبات گیاهی دیگر توانسته محصولات متفاوتی ائم از انواع دمنوش ها ،انواع مکمل های غذایی ،انواع نوشیدنی ها ،انواع قهوه ها ،محصولات خوراکی وانواع محصولات بهداشتی مانند صابون ،شامپو و …را در بازار عرضه کند .
تمام محصولات دکتر بیز از طبیعت بهره گرفته شده اند و‌همگی کاملا ارگانیک و‌گیاهی می باشند .به هیچ عنوان در این محصولات از انواع داروهای شیمیایی که باعث خشکی پوست و یا مشکلات گوارشی و‌… میشوند به کار نرفته است.

دکتر بیز با داشتن گواهینامه های معتبر از سوی سازمان های مختلف مانند دارو و غذا و …توانسته به یکی از شرکت های بین المللی ایرانی برسد .این باعث افتخار برای همه ما ایرانی ها می باشد .با روش های طب سنتی و تحقیقات مختلف از اساتید برتر توانسته محصولات شایسته ای در بازار وارد کند .

ترکیبات صابون گانودرما برای زگیل تناسلی از شرکت دکتر بیز

در محصولات بهداشتی و‌شوینده معمولا از موادی استفاده می شود که اسیب بسیار کمی به پوست وارد کنند و‌حتی ضد حساسیت باشند.مواد موجود در صابون های گانودرما همگی پوست را کاملا ضد عفونی کرده و هرگونه جوش را از بین خواهند برد .
قسمت اعظم و‌عمده این صابون هارا قارچ گانودرما تشکیل می دهد پس باعث‌ نگرانی نمی باشد.

  • روغن بادام
  • چیپس صابون
  • پارافین
  • اسانس های مجاز ارایشی
  • موم زنبور عسل
  • لانولین
  • اب سخت گیری شده


این موارد همه در این صابون ها وجود دارند و باعث :

  • پاک کنندگی بسیار قوی و بالا که هر‌ نوع بیماری پوستی مانند زگیل تناسلی را از بین میبرد .
  • پروسه پیری پوست را به دلیل وجود انواع انتی اکسیدان به تاخیر می اندازد و باعث جوانسازی پوست می شود .
  • استفاده از صابون گانودرما در درمان بیماری های پوستی مختلف مانند درمان زخم ها و افتاب سوختگی و‌نیش حشرات و … نقش ویژه ای دارد .
  • نرم شدن و لطیف شدن پوست یکی دیگر از خواص استفاده از این صابون می باشد .

افرادی که همیشه قصد دارند خریدی مناسب اما با کیفیت و بی نظیر را داشته باشند تا بتوانند مشکلات پوستی خود را حل کنند بهتر است از سایت گانودرما بیز اقدام به خرید این بسته بهداشتی بکنند .
با خرید اینترنتی این محصول از شر الودگی های هوا و‌ ترافیک های سنگین خلاص خواهید شد همچنین اگر از طریق روش اینترنتی از سایت گانودرما بیز اقدام به خرید بکنید ،شامل تخفیف های ویژه ما خواهید شد .
قیمت صابون گانودرما برای زگیل تناسلی بر روی بسته اش درج شده است .

نحوه استفاده از این صابون بسیار ساده می باشد .فقط کافی است صابون را با مقداری اب بر روی قسمتی که بیماری یا زگیل و‌مشکلات دیگر دارد بکشید سپس پس از چند دقیقه ان نواحی را با اب ولرم بشویید .
بهتر است هر بار که حمام‌می‌کنید این کار را انجام‌دهید تا از شر زگیل تناسلی خلاص شوید .
این صابون ها عطر بسیار فوق العاده ای داشته که در از بین بردن بوهای بد و ترشح های مختلف بسیار موثر است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان