کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
فروردین 5, 1401

چرا گانودرما با قهوه

چرا گانودرما را بهتر است با قهوه بخوریم؟ ترکیب کردن قهوه با گانودرما مفید است؟ اصلا چرا گانودرما با قهوه؟ شاید این سوالات ذهن شما را درگیر کرده است که تصمیم گرفته اید این مقاله را از سایت گانودرما بیز بخوانید و ما هم به سوالات شما مثل همیشه پاسخ کامل و شفاف میدهیم پس با ما همراه باشید.

گانودرما چیست؟

گانودرما چیست؟
گانودرما چیست؟

گانودرما اسم یک نوع گیاه دارویی یا بهتر است بگوییم بهترین قارچ درمانی در کل کره زمین است که به پادشاه گیاهان معروف است! گانودرما را از زمان های قدیم (4 هزار سال پیش) قسمت هایی از آن قارچ را که گیاهی است را به روش های دشوار و زمان بر استفاده میکردند و طبیب های آن زمان برای درمان بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن گانودرما را تجویز میکردند.

با گذشت زمان گانودرما را به روش های مختلف تولید و عرضه کردند مثل قرص گانودرما و دمنوش گانودرما و همچنین قهوه گانودرما که بسیار معروف تر و محبوب تر شد.

قهوه گانودرما را به دلیل این که اکثر مردم قهوه را دوست دارند و از آن لذت میبرند ترجیح دادند برای مصرف گانودرما از قهوه گانودرما استفاده کننده و برای این نوع انتخاب دلایل خوبی را دارند.

مزایا قهوه گانودرما:

  • قهوه گانودرما فوری است و در چند دقیقه درست میشود.
  • قهوه گانودرما طعم های مختلفی دارد.
  • قهوه گانودرما نسبت به قارچ گانودرما به صرفه است.
  • قهوه گانودرما را به دلیل ترکیبات قوی خواص بیشتری دارد.

قهوه گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما چیست؟
قهوه گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما در ایران فقط توسط کمپانی دکتر بیز تولید و عرضه میشود و یک نوع محصول انحصاری و همچنین درمانی شگفت انگیز است. قهوه های گانودرما در طعم های مختلف مثل: سوپریم، موکا، لاته و هات چاکلت تولید میشود که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند.

و البته در تمامی قهوه گانودرما همانطور که میدانیم از پادشاه گیاهان گانودرما استفاده شده است.

به عنوان مثال قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز در بین قهوه های گانودرما طرفداران بیشتری را دارد، چرا؟ چون قهوه سوپریم گانودرما ترکیبات بسیار خوبی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، لاغری، دیابت، زگیل تناسلی و بسیاری از بیماری های دیگر دارد که اثبات شده است.

ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما چیست؟

  • قارچ گانودرما لوسیدوم
  • خرنوب
  • جنسینگ
  • قهوه عربیکا

تمامی این ترکیبات از جمله جنسینگ و خرنوب که به گیاه جاوادانه معروف هستند در قهوه سوپریم گانودرما وجود دارد که خواص بسیار خوبی برای روماتیسم، عفونت زنان، زود انزالی، زگیل تناسلی، لاغری و دیابت و بسیاری از بیماری های دیگر که در بخش بلاگ سایت پست گزاشته ایم خواص موثری را دارد.(منبع)

چرا قهوه گانودرما باید مصرف کنیم؟

چرا قهوه گانودرما باید مصرف کنیم؟
چرا قهوه گانودرما باید مصرف کنیم؟

دلایل زیادی برای مصرف قهوه گانودرما وجود دارد، به عنوان مثال گانودرما را هر بار که بخواهید مصرف کنید باید طبق یک دوز استاندارد مصرف کنید و از آن مقدار نباید مصرف شود.

اگر بخواهید قارچ گانودرما را مصرف کنید در هر بار مصرف باید آن را اندازه گیری کنید و بعد به روش های دشوار آن مصرف کنید.

قهوه گانودرما در هر بسته 20 ساشه دارد که تمامی ساشه ها به اندازه دقیق و معین دوز بندی شده است و به صورت فوری است. یعنی این که در کمترین زمان تنها با یک لیوان آب جوش آماده میل کردن میشود و طعم بسیار لذیذی دارد.

کدام قهوه گانودرما مناسب است؟

تمامی قهوه های گانودرما برای بدن مناسب هستند و خواص بسیار خوبی برای بدن دارند ولی برای بیماری های مختلف فرق میکند که چه نوع قهوه گانودرما را مصرف کنید.

به عنوان مثال قهوه لاته گانودرما برای بیماری های گوارشی مثل: کبد چرب، سنگ کلیه، زخم معده و بیماری های دیگر خواص بسیار خوبی را دارد.

و یا قهوه موکا گانودرما دکتر بیز خواص بسیار خوبی برای بیماری های پوستی مثل: پسوریازیس، پیسی، زگیل تناسلی و بیماری های دیگر بیار مفید است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان