کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 27, 1400

کالری قهوه سوپریم

کالری قهوه سوپریم دکتر بیز ۱۰۰ کیلوکالری در هر ساشه است، اما کالری قهوه به کار رفته در آن چقدر است؟ آیا جینسینگ باعث چاقی ما نمی شود؟ گانودرما چگونه ما را لاغر می کند؟ این ها سوالاتی هستند که ما در ادامه این مطلب علاوه بر توضیح بیشتر راجب کالری قهوه سوپریم گانودرما به آن پرداختیم. باورتان می شود نوشیدنی وجود دارد که اصلا کالری ندارد؟ اصلا چرا خرید قهوه گانودرما ؟

تا به حال فکر کردید چرا همه ورزشکاران قهوه می نوشند؟ راستی چه می شد اگر خوراکی وجود داشت که علاوه بر خوشمزه بودن چربی های بدن ما و کالری های مصرفی مان را هم می سوزاند؟ اگر اشتهای مان را سرکوب و سلامتی مان را هم تضمین می کرد که دیگر عالی بود! فکرش را بکن که آن نوشیدنی باعث عضله سازی هم بشود! اگر همه این ها به نظر تان تنها خواب و خیال است و وجود این خوراکی هنوز برای تان یک آرزوست حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

کالری قهوه

قهوه کالری ندارد! این را می دانستید؟ قهوه به ما انرژی می دهد، مارا سرحال می کند و بیدار نگه می دارد اما هیچ کالری ندارد! انرژی که از قهوه می گیریم مربوط به کافئین درون آن است و نه هیچ چیز دیگر. البته کالری قهوه صفر مطلق هم نیست بلکه هر فنجان قهوه تنها ۲ کیلو کالری دارد؛ حالا دلیل این که قهوه انتخاب همه ورزشکاران است را فهمیدید؟ انرژی گرفتن بدون جذب کالری چیزی است که قهوه برای شما به ارمغان می آورد. جدا از قهوه موجود در کافه سوپریم گانودرما دیگر محتویات این قهوه نیز بسیار مناسب ورزشکاران هستند؛ قهوه سوپریم گانودرما اشتهای شما را کاهش می دهد، کالری زیادی ندارد و باعث عضله سازی هم می شود حالا من از شما می پرسم! چرا باید خود را از نوشیدن یک لیوان قهوه گرم در روز های سخت ورزشی که تلاش های شما را حتی چند برابر می کند و برای شما مفید هم هست محروم کنید؟ آخر نیمی از جذابیت های ورزش کردن و نصف راه خوش اندام شدن با همین مکمل های کنار ورزش شکل می گیرند! این شگفتانه را از خود جدا نکنید.

کالری جینسینگ

باز هم خوراکی کم کالری! جینسینگ در هر ۱۰۰ گرم تنها ۲۵ کیلو کالری دارد‌ البته خوراکی که می خواهد باری از دوش تان بردارد و کالری بسوزاند که خودش بار نمی شود روی دوش تان و کالری های مصرفی تان را زیاد نمی کند؛ جینسینگ  هم یک کالری سوز فوق العاده است! نه تنها کالری ها بلکه کربوهیدرات ها و آب بدن هم با مصرف جینسینگ به تعادل می رسند. حضور جینسینگ در قهوه سوپریم گانودرما بی علت نبوده است بلکه برای آن است که اشتهای شما را کم کند، آب بدن تان را متعادل سازد، انرژی شما را بالا ببرد، افسردگی را از شما دور کند و ضمن همه این خواص کالری زیادی نداشته باشد. جینسینگ متابولیسم بدن را نیز تقویت کرده و باعث می شود چربی ها زودتر بسوزند، وقتی سطح متابولیسم یا سوخت و ساز بدن بالا برود غذاها و نوشیدنی های مصرفی شما بیشتر به انرژی مفید تبدیل می  شوند و در بدن ذخیره نمی شوند.

کالری گانودرما

قارچ گانودرما در هر ۱۰۰ گرم ۲۲ کیلوکالری دارد. قارچ‌ گانودرما شامل ۴۰۰ جز فعال زیستی است که هر کدام خاصیت ویژه ای به آن بخشیده اند این یعنی قارچ گانودرما ۷ برابر پرتقال ویتامین c  دارد، ۳ برابر اسفناج آهن دارد، ۳ برابر شیر کلسیم دارد، ۱۵ برابر بروکلی منیزیم دارد، ۳ برابر کرن بری آنتی اکسیدان دارد و ۸ برابر ماهی تن امگا ۳ دارد. حالا به معجزه گانودرما ایمان آوردید؟ اگر ایمان نیاوردید بگذارید این مورد را هم برای تان توضیح دهم؛ سطح متابولیسم یعنی سطح سوخت و ساز بدن، سطح سوخت و ساز بدن که بالا برود مواد غذایی دریافتی بدن شما تبدیل به انرژی مفید برای استفاده می شوند نه تبدیل به چربی های اضافه، حالا نقش گانودرما این میان چیست؟ گانودرما سطح سوخت و ساز بدن را بالا می برد تا کالری ها بیشتر بسوزند. البته مورد دیگری هم از خواص ویژه گانودرما وجود دارد و آن هم تقویت سیستم ایمنی بدن است در این اوضاع نابسامان کرونا اینکه بدن خود را تقویت کنیم بسیار حائز اهمیت است اما چگونه؟ با مصرف قهوه گانودرما! شاید رژیم های غذایی و ورزش های سخت بدن شما را ضعیف کنند در این صورت نیازی نیست روند پیشرفت خود را قطع کنید! نه هرگز این کار را نکنید! بهتر است به جای آن به نامی آشنا اعتماد کنید و با استفاده از قهوه گانودرما سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید، مواد معدنی که به خاطر رژیم از آن ها محروم هستید را از این راه به بدن خود برسانید و ضمن آن به پیشرفت بدنی خود هم کمک کنید.

کالری قهوه سوپریم گانودرما

شرکت دکتر بیز طی اقدامی جالب تمام محصولات قهوه گانودرما خود را بسته بندی کرده تا دردسر های پیمانه کردن از شما دور باشند و به تمام ارزش های غذایی قهوه گانودرما سوپریم خود نیز آگاه باشید، این گونه برای رژیم های غذایی تان هم مشکلی پیش نمی آید و خیلی خوب می توانید حساب کالری های مصرفی خود را داشته باشید. کالری قهوه سوپریم گانودرما در هر ساشه برابر با ۱۰۰ کیلو کالری است که اگر این مقدار برای تان زیاد است می توانید هر بار نصف ساشه را مصرف کنید، یا اگر که رژیم غذایی تان برای کالری بیشتر جا دارد می توانید چند وعده قهوه سوپریم گانودرما را میل کنید.

مواد اصلی تشکیل دهنده قهوه سوپریم گانودرما همه کم کالری اند پس تعجبی هم ندارد اگر که کالری قهوه سوپریم گانودرما کم باشد! کالری قهوه سوپریم گانودرما نه تنها کم است بلکه این نوشیدنی به سوزاندن چربی ها و جذب نشدن بیش از حد کالری های مصرفی هم کمک ویژه ای می کند. قهوه سوپریم گانودرما کم کالری است و کالری می سوزاند، اشتها را سرکوب می کند، باعث عضله سازی می شود، سوخت و ساز بدن را بالا می برد، انرژی مضائف به شما می بخشد و هر چیز دیگری که برای یک ورزشکار لازم است. گانودرما برای هر کسی که رژیم گرفته یا هر کس که قصد رسیدن به تناسب اندام دارد یا حتی کسی که تنها می خواهد سلامتی اش تضمین شود لازم است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان