کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 13, 1400

ترکیبات دمنوش مصفی خون دکتر بیز

منظور از تصفيه، پاكسازي كامل خون از مواد مضر و خطرناك است.در اين مقاله سعي ميكنيم به شما بگوييم تركيبات دمنوش مصفي خون دكتر بيز چيست و براي پاكسازي پوست يا خون به چه صورت عمل ميكند همچنين بايد بدانيد تصفیه خون می تواند از بروز بیماری های خطرناکی مانند سکته جلوگیری کند و در داشتن پوستی زیبا و شفاف تاثیر مهمی دارد.

همه می دانند که یک سم زدایی معمولی چگونه می تواند برای بدن مفید باشد

خوشبختانه روش های طبیعی بی خطر برای تصفیه خون وجود دارد و میتوان از بیماری های مهم و با سکته قلبی پیشگیری کرد.

استفاده از این دمنوش ها برای چه افرادی الزامی است؟

فواید دمنوش دکتر بیز برای کبد چرب نیست؟

طعم دمنوش مصفی خون دکتر بیز به چه صورت است؟

ترکیبات مصفی خون دمنوش دکتر بیز چیست ؟

  در این مقاله سعی داریم به این سوال ها بپردازیم امیدوارم از خواندن این مطالب اطلاعات کافی را کسب کنید.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

چه موقع بدن ما به تصفیه خون نیاز دارد؟

كليه ها  خون را پاكسازي ميكنند و مواد زائد را با ادرار از بدن خارج ميكنند.

همچنين در حفظ سلامتي بدن نقش مهمي را ايفا ميكنند دستگاه تصفيه خون نقش كليه مصنوعي را إيفا ميكند مانند فرايند دياليز كردن و تصفيه خون از سلول ها در برابر پيري زود رس محافظت ميكند و باعث ميشود پوستي زيبا و شفاف و سالم و جوان داشته باشيم اگر داراي پوستي كدر و خشك هستيد بدون شك به تصفيه خون نياز داريد.

روش هاي گوناگوني وجود دارد براي تصفيه خون اما از ساده ترين و بي دردسر ترين روش ميتوان استفاده كرد كه ان استفاده از دمنوش هاي مصفي خون دكتر بيز است.

این مواد غذايي را براي تصفيه خون بخوريد

سير ،چغندر،گشنيز،زردچوبه،ليمو ….شايد باور نكردني باشد اما با خوردن دمنوش ميتوانيد خون خود را تصفيه كنيد و به پوستي شفاف برسيد. در حال حاضر و طبق جدیدترین تحقیقات مجلات پزشکی معتبر در دنیا، تنها 10 دمنوش گیاهی هستند که به تصفیه خون و سم زدایی بدن کمک می کنند که بدون استثنا يكي از انها دمنوش مصفي خون دكتر بيز است.

تركيبات مصفي خون دكتر بيز چيست ؟

تركيبات اين دمنوش همه گياهان و يا موادي هستند كه باعث تصفيه خون شده موادي شامل:چاي سبز كه داراي  كافيين است كه خستگي و اضطراب را از بدن دور ميكند و عرق كاسني كه كمك ميكند از شر جوش روي صورت خلاص شويد گياه شاه تره  را در آغاز زمان گلدهی آن جمع آوری می‌کنند و از داروی گیاهی کپسول، قرص، چای، لوسیون چشم و عصاره تهیه می‌شودو در درمان اكنه بسيار مفيد است و يا براي پاكسازي كبد و براي سلامت قلب مورد استفاده قرار ميگيرد.

همچنين گل قاصدك  كه مهمترین خواص گل قاصدک عبارت‌اند از: معرق (به همین دلیل در بهبود سرماخوردگیمؤثر است)، ادرارآور، محرک اشتها، کمک به هضم، به‌خصوص هضم چربی، حل‌کننده سنگ مثانه، محافظت و تقویت کبد (در اروپا برای بسیاری از مشکلات کبد به‌طور وسیع استفاده می‌شود)

در طب عوام جهت تصفیه خون، مسهل ضعیف، تسکین دردهای آرتریت و روماتیسم، درمان امراض پوستی، ازجمله اگزما استفاده می شود.

در این موارد بیشتر در فصل بهار و از گیاه تازه استفاده می‌شود و علف ليمو منبع غني انتي اكسيدان هاست و ضد سرطان و ضد ميكروب است و باعث لاغري هم ميشود يعني در كاهش وزن  اهميت دارد.

در دمنوش مصفي خون دكتر بيز گل هميشه بهار هم موجود است كه باعث بهبود عملكرد دستگاه گوارش و براي محافظت از بدن در برابر سرطان و درمان سوختگي و زخم هم استفاده ميشود.

و پر سياووش كه درمان كننده مشكلات ريوي است و همچنين خار مريم كه باعث پاكسازي و سم زدايي ميشود.

همچنین برای اینکه طعم دلنشین و دلچسبی داشته باشد به ان کمی شیرین بیان اضافه کرده اند که از تلخی ان کاسته شود  بسيار شگفت انگيز است كه دمنوشي باشد كه داراي همه اين موارد باشد اما نه  تعجب نكنيد و خيالتان راحت باشد غیر قابل باور نیست و وجود دارد.

که برای اولین بار در ایران با مجوز رسمی سازمان دارو و غذا و وزارت بهداشت به ثبت رسیده استو کمک های شایانی به سلامت اندام و‌پوست میکند همچنین مصرف این دمنوش ها برای افراد منعی ندارد به جز‌ مادران شیرده و بارادر که بهتر است با پزشک خود مشورت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان