کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
مهر 4, 1401

تفاوت قهوه ماسالا با قهوه سوپریم دکتر بیز

تفاوت قهوه ماسالا با قهوه سوپریم دکتر بیز در ترکیبات این محصولات است. هرچند که اصول این دو قهوه به هم شبیه هستند اما تفاوت در برخی ترکیبات باعث ایجاد تفاوت در خواص و طعم این دو محصول شده است.

به عنوان مثال قهوه سوپریم گانودرما طعم خامه ای و ساده ای دارد اما قهوه ماسالا ترکیبی از چند نوع ادویه و گیاه با طعم و عطر های مختلف است. در این میان چیزی که مهم است این است که  با وجود این تفاوت های ظاهری چیزی که شما در باطن با نوشیدن هر دو این نوشیدنی ها به دست می آورید سلامتی است.

سلامتی آمیخته با طعم خوش. اصلا چه کسی می گوید که تمام چیز های مفید حتما باید به سختی خورده شوند؟


قهوه ماسالا گانودرما چیست؟

قهوه ماسالا گانودرما جدید ترین قهوه ساخت کمپانی دکتر بیز است. این محصول شگفت انگیز از عمق فرهنگ هند بر آمده و ترکیباتی چون قارچ گانودرما، چای سیاه، زنجبیل، دارچین، هل، قهوه عربیکا و… را نیز در دل خود دارد. خواص این نوشیدنی به حدی زیاد است که هزاران سال پیش و در زمان پیدایش ماسالا از آن نه تنها به عنوان یک نوشیدنی بلکه به عنوان یک دارو اساسی نیز استفاده می شده است.

در حال حاضر قهوه ماسالا گانودرما می تواند پیری زود رس را از شما دور کرده، به اعصاب تان آرامش بخشیده و سیستم ایمنی بدن تان را نیز تقویت کند. همچنین قهوه ماسالا گانودرما را می توان خوشمزه ترین محصول شرکت دکتر بیز نیز دانست. چرا که (بنا بر نظر مشتریان) ادویه های معطر، طعم شیرین و ترکیب بی نظیر چای و قهوه از این محصول یک نوشیدنی بهشتی و بی همتا را ساخته اند.

در پی این موضوع می توان گفت که در هیچ کدام از محصولات شرکت دکتر بیز تا این حد به خوشمزگی توجه نشده است. هدف ساخت اکثر محصولات شرکت دکتر بیز رسیدن به سلامتی است اما این محصول هر دو این ویژگی ها را یک جا دارد.

قهوه سوپریم دکتر بیز چیست؟

قهوه سوپریم دکتر بیز یک نوشیدنی شگفت انگیز بر پایه قهوه و ترکیب جینسینگ و قارچ گانودرما است. این قهوه معجزه آسا یکی از محبوب ترین محصولات شرکت دکتر بیز بوده و به خواص بی نظیر و طعم خوشش شهره است.

کمک به لاغری و افزایش سطح متابولیسم در بدن مهم ترین خاصیت  قهوه سوپریم گانودرما بیز است. هرچند که این نوشیدنی خواص بسیار دیگری چون افزایش انرژی، جوان سازی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن و… را نیز داراست.

راز برتری قهوه سوپریم گانودرما به دیگر نوشیدنی فقط در خواص این محصول نیست، بلکه در واقع طعم خامه ای و دل چسب این نوشیدنی نیز طرفداران زیادی را برایش به ارمغان آورده است.

بالعکس دیگر نوشیدنی های بر پایه قهوه، قهوه سوپریم دکتر بیز طعم خامه ای و ملایمی دارد‌ که هرگز از آن سیر یا خسته نخواهید شد.

سطح کافئین موجود در این محصول نیز چندان بالا نیست و این ویژگی استفاده روزانه از این محصول را ممکن می کند. خوشمزگی در کنار خاصیت تنها یکی از معجزه هایی است که با خرید قهوه سوپریم گانودرما به آن دست خواهید یافت. پس از این محصول ساده گذر نکنید!


تفاوت قهوه ماسالا با قهوه سوپریم دکتر بیز از لحاظ ترکیبات

شناخت ترکیبات قهوه ماسالا و قهوه سوپریم گانودرما به شما در فهم تفاوت این دو محصول کمک شایانی می کند. به همین دلیل ما در ادامه این مطلب لیست کاملی از ترکیبات قهوه سوپریم و قهوه ماسالا را برای تان آماده کرده ایم.

با معرفی ترکیبات قهوه سوپریم کارمان شروع می کنیم:

  • پودر قهوه عربیکا
  • پودر قارچ گانودرما
  • گیاه جینسینگ
  • و خامه غیر لبنی

چند مورد اصلی ترکیبات قهوه سوپریم هستند. همچنین حالا به توضیح ترکیبات قهوه ماسالا نیز خواهیم پرداخت:

  • (به تکرار) پودر قهوه عربیکا و قارچ گانودرما
  • دارچین
  • هل
  • زنجبیل
  • میخک
  • و شکر

طعم دهنده های قهوه ماسالا دکتر بیز هستند. حال همان طور که دیدید اصول این دو قهوه مشابه هم هستند اما تفاوت در ترکیبات دیگر باعث ایجاد تفاوت در خواص آنها شده است.

به عنوان مثال قهوه سوپریم طعم خامه ای دارد که قهوه ماسالا از آن بی نصیب است. همچنین تنوع عطر و طعم در قهوه ماسالا گانودرما خیلی بیشتر از محصول بررسی شده دیگر این مطلب است.

راجب طبع این دو محصول نیز باید گفت که هر دو آنها به دلیل وجود زنجبیل/جینسینگ طبع گرم داشته و به همین دلیل می توانند به خوبی مصلح طبع سرد رژیم غذایی امروزی باشند.



تفاوت قهوه ماسالا با قهوه سوپریم دکتر بیز از لحاظ خواص

پس از آنچه تا به اینجا گفته شد حتما با برخی از ویژگی ها و تفاوت قهوه ماسالا با قهوه سوپریم دکتر بیز آشنا شده اید. علاوه بر بررسی ترکیبات و توضیحات کلی که به شما ارائه شد شناخت خواص این دو محصول نیز می تواند برای شما بسیار مفید فایده واقع شود، پس با ما همراه باشید:

خواص قهوه سوپریم

قهوه‌ سوپریم باعث بالا رفتن نرخ باروری در مردان و کم شدن عوارض قاعدگی در بدن زنان می شود.

همچنین از دیگر خواص این نوشیدنی نیز می توان به مبارزه با رادیکال های آزاد و جوان سازی بدن اشاره کرد

(همان طور که می دانید رادیکال های آزاد سلول های مخربی هستند که باعث پیری صورت و اعضای بدن شده و این گونه به بدن آسیب شدیدی می رسانند اما با استفاده از قهوه های گانودرما دیگر جای نگرانی از این بابت نیست)

علاوه بر این ها به دلیل خواص افزایش متابولیسم، عضله سازی، پاکسازی کبد چرب و… قهوه سوپریم را می توان بهترین گزینه برای ورزشکاران نیز دانست.

خواص قهوه ماسالا

اغلب خواص قهوه ماسالا و قهوه سوپریم به دلیل اینکه از قارچ گانودرما نشات می گیرند مشابه همدیگر هستند. به عنوان مثال تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان دو نمونه از خواص مشترک این دو محصول هستند.

همچنین همانند قهوه سوپریم  قهوه ماسالا دکتر بیز نیز می تواند باعث تولید انسولین طبیعی در بدن شده و این گونه آثار دیابت نوع ۱ و ۲ را محدود کند.

علاوه بر این ها بهبود حافظه، افزایش کیفیت خواب، آرامش اعصاب و… نیز از دیگر خواص این نوشیدنی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان