کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
اسفند 8, 1400

خرید قهوه گانودرما برای لاغری

برای لاغری و کاهش وزن کدام قهوه گانودرما را خریداری کنیم؟ خرید قهوه گانودرما برای لاغری پهلو و شکم خوب است؟

در این مقاله قصد داریم از اول تا اخر مسیر خرید قهوه گانودرما برای لاغری را برای شما عزیزان توضیح دهیم و راهنمایی کنیم.

قهوه گانودرما همانطور که میدانیم به دلیل خواص بسیار زیاد و شگفت انگیز آن، برای لاغری هم موثر است و خیلی ها جواب گرفتند و راضی هستند از مصرف قهوه گانودرما برای لاغری

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم که برای لاغری کدام قهوه گانودرما را مصرف کنید.

خرید قهوه گانودرما برای لاغری کدام بهتر است؟

در بین قهوه های گانودرما سوپریم، قهوه موکا گانودرما و قهوه لاته گانودرما بهترین گزینه برای لاغری قهوه سوپریم گانودرما است.

قهوه سوپریم گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات خوب و مفید برای لاغری مثل : جنسینگ، قارچ گانودرما لوسیدوم، خرنوب و قهوه عربیکا بهترین گزینه برای لاغری است.

اما میخواهیم به شما کمک کنیم تا با مصرف قهوه گانودرما بهترین نتیجه را بگیرید، کاهش وزن ماهانه بین 7 تا 15 کیلوگرم را میتوانید با قهوه گانودرما تجربه کنید و به استایل مورد علاقه خود برسید.

نحوه مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری چگونه است؟

نحوه مصرف قهوه سوپریم دکتر بیز برای لاغری مهم است که باید حتما توجه لازم را داشته باشید.

روزانه دو ساشه باید مصرف کنید، یک ساشه صبح کاملا ناشتا باید باشید و مصرف کنید و یک ساشه دیگر تایم عصر

بین ساعت های 4 تا 7 شب باید مصرف کنید.

در کنار قهوه گانودرما باید دمنوش لاغری دکتر بیز و سبوس برنج دکتر بیز هم مصرف کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید، با مصرف کردن این موارد که همه این محصولات گفته شده تولید دکتر بیز است میتوانید کاهش وزن طبیعی و بدون بازگشت داشته باشید.

دمنوش لاغری دکتر بیز برای لاغری

همانطور که گفتیم برای لاغری باید دمنوش لاغری دکتر بیز هم در کنار قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنید، و همانطور که میدانید تمامی محصولات دکتر بیز تشکیل شده از گیاهان دارویی است و هیچ گونه مواد شیمایی در این محصولات وجود ندارد پس خیالتان از بابت عوارض داشتن این محصولات راحت باشد!

در هر بسته دمنوش لاغری دکتر بیز 120 عدد تی بگ وجود دارد که باید روزانه 3 عدد مصرف کنید و هر بسته برای یک دوره 40 روزه میباشد.

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز تماما گیاهی است و این ترکیبات با چشم هم قابل دیدن است!

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز شامل چه گیاهانی است؟

  1. چای ترش،
  2. زیره،
  3. زالزالک،
  4. قره قوروت،
  5. تخم کرفس،
  6. چای سبز،
  7. ریشه جعفری و
  8. میوه کرن بری.

تمامی این گیاهان در دمنوش لاغری دکتر بیز وجود دارد و برای لاغری شما بسیار خواص دارد.

برای لاغری حتما باید این دمنوش را هم مصرف کنید تا بهترین نتایج را دریافت کنید، پس از شروع دوره لاغری پیشنهاد میکینم هر روز صبح ناشتا خود را وزن کنید و ان را در یک دفترچه ای یادداشت کنید. تا شاهد مسیر کاهش وزن خود در این دوره باشید.

نحوه مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز برای لاغری چگونه است؟

در هر بسته 120 عدد تی بگ وجود دارد که باید روزانه 3 تی بگ مصرف کنید، بعد از وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام این دمنوش لاغری را باید مصرف کنید و پیشنهاد میکنیم قبل از هر وعده غذایی دو لیوان آب هم میل کنید.

سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

سبوس برنج دکتر بیز همانطور که میدانیم تهیه شده از لایه دوم برنج سفید است و تمامی خواص برنج در سبوس آن است، مثل همیشه سبوس برنج دکتر بیز هم تماما گیاهی هست و فاقد هرگونه مواد شیمایی است پس با خیال راحت مصرف کنید.

سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری، یبوست، ریزش مو بسیار بسیار زیاد خواص دارد و امروزه جالب است بدانید برای ریزش مو، یبوست و حتی لاغری اکثر پزشک ها سبوس برنج دکتر بیز را تجویز میکنند.

اگر شما هم قصد لاغری و کاهش وزن دارید باید بدانید که سبوس برنج دکتر بیز باید مکمل غذایی شما شود.

نحوه مصرف سبوس برنج برای لاغری چگونه است؟

در هر بسته سبوس برنج دکتر بیز 25 عدد ساشه وجود دارد که روزانه یک ساشه را باید مصرف کنید. سبوس برنج دکتر بیز را به هر روشی که خواستید میتوانید مصرف کنید بستگی به ذائقه غذایی شما دارد اما برای لاغری بهتر است هر شب یک ساشه از سبوس برنج دکتر بیز را باز کنید و داخل یک ظرف ماست کم چرب بریزید و میل کنید.

پکیج لاغری دکتر بیز

برای شروع دوره لاغری هر دوره شما 40 روزه است، و در هر دوره 40 روزه باید یک بسته دمنوش لاغری دکتر بیز، دو بسته سبوس برنج دکتر بیز و 4 بسته قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنید.

به همین خاطر یک پکیج لاغری به صرفه برای شما عزیزان تهیه کردیم با تعداد 2 عدد قهوه گانودرما سوپریم به دلیل به صرفه بودن قیمت آن، میتوانید این پکیج لاغری را تهیه کنید و بعد از گذشت 20 روز میتوانید دوباره قهوه سوپریم گانودرما را جداگنه سفارش دهید.

با تهیه کردن این پکیج لاغری یک عدد برنامه غذایی متناسب با بدن شما، به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد 🙂

اگر نیاز به مشاوره رایگان یا سوالی دارید میتوانید با ما در تماس باشید : 09334438475

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان