کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 25, 1400

سالید مجیک برای چی خوبه؟

سالید مجیک برای چی خوبه؟ سوالی که شاید پس از آشنایی با این محصول به آن بر بخورید. خوب من از شما می پرسم؛ آیا شما هم خانه تان از شیشه پاک کن، شوینده چوب، تمیز کننده شیرآلات و انواع شوینده ها پر شده است؟ اگر می توانستید جای همه آنها را تنها با یک شوینده پر کنید چه می شد؟ سالید مجیک همان شوینده است! سالید مجیک حقیقتا یک شوینده است به جای تمام شوینده های دیگر. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا افزون بر رسیدن به پاسخ سالید مجیک برای چی خوبه؟ بر صحت ادعا ما نیز برسید.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

سالید مجیک برای رنگ ماشین

نمد داخل بسته سالید مجیک را خوب خیس کنید، بدنه خودرو را نیز خیس کنید حالا با حوصله خوب سالید مجیک را روی بدنه ماشین ماساژ دهید و تمام! این کار می تواند آفتاب سوختگی رنگ‌ ماشین را بهبود دهد و با استفاده از سالید مجیک دیگر نیازی به رنگ کردن خودرو تان نخواهید داشت. البته حتما توجه داشته باشید که قبل از این کار کمی سالید را مجیک روی تکه ای از رنگ خودرو امتحان کنید.

سالید مجیک برای شیر آلات

روی شیر آلات تان لک آب افتاده؟ کدری آنها با هیچ شوینده ای پاک نمی شود؟ پس الان وقت آن است که سالید مجیک وارد میدان شود! سالید مجیک را برای شیر آلات تان استفاده کنید و آنها را مثل آینه براق کنید!

سالید مجیک برای آینه

همه ما بعد از همت گذاشتن برای تمیز کردن آینه خیلی زود بعد از دیدن لکه های باقی مانده از دستمال از تلاش خود نا امید شدیم. روزنامه، دستمال نخی، دستمال بدون پرز… وقتش رسیده جای همه آنها را سالید مجیک بگیرد! با سالید مجیک خیلی ساده آینه را از واقعیت هم خوش رنگ و لعاب تر کنید.

سالید مجیک برای سرامیک و کاشی

حتما تا به اینجا فهمیدید که در جواب سالید مجیک برای چی خوبه؟ باید گفت: برای همه چیز! با سالید مجیک می توانید از شیرآلات و روشویی و سینک ظرفشویی گرفته تا کف زمین و وان حمام را تمیز کنید. سالید مجیک را روی زمین بریزید! آینه ها، پنجره ها… اصلا کل خانه را تمیز کنید!

سالید مجیک برای ظروف

قابلمه و ظروف فلزی و مسی خود را بدون هیچ نگرانی با سالید مجیک بشویید! سالید مجیک هیچ ماده اسیدی، شیمیایی یا حساسیت زایی ندارد که سلامت شما و خانواده تان را به مخاطره بیاندازد. سالید مجیک نه تنها به انسان ها بلکه به محیط زیست هم هیچ آسیبی وارد نمی کند.

سالید مجیک برای وان حمام

فکر نمی کنم شمار شوینده هایی که برای تمیز کردن وان حمام مناسب هستند زیاد باشد و مورد بعد آن است که یک شوینده اختصاصی تنها برای وان حمام؟ بهتر است کمی اقتصادی تر فکر کنید! چرا یک شوینده را برای همه جای خانه استفاده نکنید؟ با سالید مجیک وان حمام تان را مثل روز اول همواره نو و تمیز نگه دارید.

سالید مجیک برای قرنیز های مرمری

تا به حال به قرنیز های خانه تان دقت کرده اید؟ اگر خیلی خانه دار و‌ تمیز باشید حتما دقت کرده اید و برای تمیزی آن هم کارهایی کرده اید! اما چه چیزی می تواند سنگ را تمیز کند؟ برای اینکه معمولا لوازم خانه از جنس سنگ نیستند شوینده های زیادی برای این جنس وجود ندارد. بله درست حدس زدید! می خواهم بگویم شرکت تولید کننده سالید مجیک یعنی نانوسان حتی به فکر قرنیز های خانه شما هم بوده!

سالید مجیک برای صفحه گاز

تا به حال شیر روی اجاق گاز تان سر رفته؟ یا روغن از ماهیتابه تان بیرون ریخته؟ اگر این بلا ها سرتان آمده باشد می فهمید من چه می گویم! یک گاز کثیف واقعا ناخوشایند ترین صحنه ای است که می توان در یک آشپزخانه دید و از سوی دیگر تمیز کردن صفحه اجاق گاز نیز کاری طاقت فرساست! لکه های قدیمی و چند لایه چربی، غذاهای مانده و… پاک کردن آنها در یک سطح نا هموار واقعا سخت است!

سالید مجید برای شیشه

شیشه بخش قابل توجهی از لوازم خانه را تشکیل می دهد؛ عسلی ها و جلو‌ مبلی ها، پنجره ها، ظروف شیشه ای و… نکته  مهم درباره شیشه این است که کثیفی و کدری را خیلی زود نشان می دهد و اصلا نمی شود گذاشت کثیفی روی آن بماند. یک پنجره با کلی لک باران و رد دست چیزی است که با خرید یک شیشه پاک کن بد آن را قمار کرده و همیشه به آن می بازید. اما حالا وقتش رسیده این قمار را کنار بگذارید و فقط یکبار سالید مجیک بخرید!

سالید مجیک برای کروم و استیل

شاید آنهایی که خانه داری نمی دانند فکر کنند استیل و کروم اصلا لک نمی افتند یا اگر هم مشکلی برای شان پیش بیاید به راحتی قابل حل است اما مطمئنا شما می دانید که این گونه نیست! پاک کردن این دو جنس واقعا کار سختی است، البته بهتر است بگوییم کار سختی بود تا قبل از اینکه سالید مجیک وارد بازار شود!

در این مطلب سعی داشتیم جواب سوال سالید مجیک برای چی خوبه را به شما بدهیم، البته تلاش مان را هم کردیم اما همه آنچه خواندید تمام ماجرا نبود! این ها تنها برخی از خواص سالید مجیک هستند. می خواهید تمام کاربرد های سالید مجیک را به شما بگویم؟ سالید مجیک برای تمیز کردن دستگیره درب ها، ظروف استیل ، کروم ، مسی یا فلزی ، شیشه ها سنگ ها، کاشی و سرامیک، شیرآلات، وان حمام، سینک ظرفشویی، روشویی، صفحه گاز و… بس است دیگر! خسته شدید! برای همه این ها کاربرد دارد! می خواهید خیال تان را راحت کنم؟ یک بسته سالید مجیک بخرید، آن را دست تان بگیرید و هر چیز و هر جای کثیفی دیدید آن را با سالید مجیک برق بی اندازید! همه شوینده ها را دور بی اندازید و با یک نمد و یک ظرف سالید مجیک از کف خانه تا رنگ ماشین یا دستگیره های تان را برق بی اندازید! دستمال های جادویی، شوینده های مخصوص هرچیز کوچک و بزرگی و… دوران همه شان سر رسیده؛ حالا دوران سالید مجیک است! نسل جدید شوینده ها، شوینده ای از نسل نانو!

برای خرید سالید مجیک میتوانید از همین قیمت سفارش دهید:

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان