کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 23, 1400

صابون گانودرما برای پسوريازيس

ممكن است تاکنون نام بیماری پسوریازیس را شنیده باشید .بیماری پوستی ای که چندان شایع نیست و با نام بیماری صدف پوستی و یا صدفک شناخته می شود .در این مقاله سعی داریم از محصول صابون گانودرما برای پسوریازیس صحبت کنیم .امیدوارم لذت ببرید و راه حلی برای درمان این بیماری پیدا کنید .

این بیماری پوستی خودایمنی است یعنی بدن علیه خودش عمل خواهد کرد . پسوریازیس یک ییماری مزمن در رفت و امد می باشد یعنی گاهی هست و‌گاهی نیست .
ممکن است بدانید که سلول های مرده و اسیب دیده پوست دائما درخال ریزش هستند و سلول های جدید جایگیزین انها می شوند .اما در این بیماری پوستی به دلیل فرمان و دستورات اشتباه که به سلول های پوست میرسد ،سلول ها با سرعت بسیار زیاد در مقایسه با ریزششان تولید می شوند .از این رو پسوریازیس سبب پوسته پوسته شدن پوست افراد میشود و ظاهری نا مناسب به پوست انسان ها میدهد .یا از سوی دیگر لکه های قرمز رنگ ایجاد شده در نقاط مختلف بدن که خارش و یا التهاب پوستی به همراه دارند و موجب بیخوابی افراد میشود نشانه های وجود پسوریازیس می باشند .
خوشبختانه این بیماری مسری و واگیردار نیست .برخلاف تصور این بیماری ژنتیکی می باشد یعنی به وراثت بر می گردد .یعنی از ابتدای تولد در ژن افراد نهفته است اما بروزش قطعی نیست .
برخی عوامل مانند عفونت ،داروهای خاص،اسیب های پوستی ،سیگار ،الکل ،تحریکات موضعی و استرس نمایان گر این بیماری می شوند .

بیماری پسوریازیس درمان دارد؟

متاسفانه این بیماری رابطه مستقیم با ظاهر افراد داشته و ممکن است در بین اطرافیان جو منفی ایجاد کند .تاثیرات این بیماری بر روی اعتماد به نفس و روحیه افراد و یا چالش هایی که یک فرد با ان روبرو است نباید بی اهمیت واقع شود .
اغلب افراد که با این بیماری درگیر هستند دارای هیجانات روحی و استرس های شدید می باشند که این خود سبب تشدید این بیماری می شود .
همچنین یکی از مهلک ترین چالش هایی که این افراد با ان روبرو‌هستند هزینه های زیاد درمان ان است و یا تامین داروهای با کیفیت که بسیاری از افراد متاسفانه از پس پرداخت ان هزینه ها بر نمی ایند .
اما خوشبختانه ما راه حلی برای ان داریم !

گانودرما و دکتر بیز

ايا تا به حال نام قارچ گانودرما را شنيده ايد ؟
اين قارچ زادگاه اصلي اش چين مي باشد و بر روي تنه درختان مي روييد .همچنين طول عمر اين قارچ به بيش از ٤٠٠٠ سال ميكشد و به دليل خواص درماني و دارويي و گياهي شگفت انگيز خود در جوامع و فرهنگ هاي مختلف مورد استفاده واقع شده است .
از خواص فوق العاده اين قارچ ميتوان به پيشگيري و درمان انواع بيماري ها اشاره كرد.
دكتر بيز يك كمپاني ايراني است كه بين المللي هم مي باشد .اين شركت در تلاش و ارتقاي توليد محصولات درماني-گياهي است كه خواص شايسته اي دارند و از خود طبيعت بهره گرفته شده اند .
محصولات مختلفي به بازار عرضه كرده است ،محصولاتي براي لاغري ،درمان ديابت ،ضد استرس و …
ابن محصولات به صورت صابون و شامپو ،پودر ،ماده هاي منجمد و يا خشك شده هستند .همچنين داراي خواص گوناگوني هم مي باشند .
يكي از موثرترين روش هاي درماني بيماري پسوريازيس استفاده از طب سنتي و يا محصولات گياهي مي باشد از جمله پر خواص ترين و بهترين درمان براي اين بيماري استفاده از محصولات قارچ گانودرما مي باشد .به صورت صابون گانودرما براي پسوريازيس در بازار عرضه شده است .

قارچ گانودرما دكتر بيز براي بيماری پسوريازيس

گانودرما با تنظيم و متعادل سازي عملكرد سيستم بدني و بهبود ان باعث كاهش و پيشگيري از گسترش پسوريازيس مي شود .
قارچ گانودرما باعث افزايش ترشح هورمون كورتيزول مي شود كه يعني در كاهش التهاب بسيار مهم واقع شده است .
محصولات گانودرما همه خواص ضد الرژي و ضد التهاب داشته كه به طرز چشم گيري باعث كاهش التهابات ناشي از حملات سيستم ايمني بدن شده است .
فراموش نكنيد محصولات گانودرما دارو نيستند بلكه يك مكمل غذايي و درماني مي باشند .
فقط بخش كوچكي از انها ميتواند باعث پيشگيري و كاهش انواع بيماري ها شود .

صابون گانودرما برای پسوريازيس

پوست دست و صورت به دليل اين كه در معرض نور خورشيد و اشعه هاي مختلفي هستند موجب مشكلات مختلف مانند خشكي پوست و يا التهابات گوناگون مي شود .
صابون گانودرما حاوي مقادير زيادي انتي اكسيدان مي باشد و مواد مغذي مختلف در قارچ گانودرما سبب بالا رفتن گردش خون در پوست مي شود و به جوانسازي پوست كمك شايسته اي ميكند .
مواد تشكيل دهنده اين صابون شامل :عصاره قارچ گانودرما با چيپس صابون كه از تركيباتي مانند روغن پالم ،تالو ،سديم كلريد ،اسيد چرب نارگيل ، اتيل دي امين تترا استيك اسيد مي باشد .علاوه بر اين وجود پارافين و روغن بادام و موم عسل در اين صابون به كار رفته است نبايد به دور از اهميت باشد .

اين صابون مخصوص شستشوي پوست مي باشد و باعث متعادل شدن ph پوست صورت و بدن شده و مانع از بروز خشكي بيش از حد مي شود .
خوشبختانه استفاده از اين دارو بسيار موثر در كاهش التهابات پوستي است .علاوه بر اين، اين محصول سبب نرم كردن پوست وابريشمي كردن ان مي شود .
كافي است صابون را با مقداري اب بر روي محل اسيب ديده بكشيد تا كف پديد ايد و بعد از چند دقيقه ان محل را با اب بشوييد .
صابون خاصيت درماني دارد و مختص به پاكيزگي و زدودن أنواع ميكروب ها نمي باشد .
براي بيماري هاي پوستي نظير اگزما ، پيسي و .. روزانه بايد بين يك تا دو مرتبه به مدت پنج دقيقه در محل اسيب ديده اعمال شود .
از جمله خواص پر شمار اين صابون ها ميتوان به رفع افتاب سوختگي ،روشن كننده پوست ،لايه بردار خفيف و بر طرف كننده جوش و زخم اشاره كرد .
مواردي بوده است كه فردي دو سال از أنواع محصولات شيميايي دارويي استفاده كرده و نه تنها اين اكنه ها درمان نشده است بلكه تشديد هم شده اند .اما محصولات گانودرما دكتر بيز هيچ عوارض و يا ضرري نخواهند داشت .به دليل اين كه از مرغوب ترين مواد اوليه در انها استفاده شده است .

شرايط نگهداري اين صابون بسيار راحت است فقط بايد در دماي همسان با محيط و در مكان خشك نگهداري شود .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت گانودرما بیز در سال 1399 با هدف بهبود اطلاعات مردم درمورد خواص گانودرما و محصولات درمانی دکتر بیز تاسیس شد، همچنین  مفتخر هستیم به عنوان بهترین نمایندگی دکتر بیز در زمینه فروش محصولات دکتر بیز و مشاوره رایگان خدمت رسانی میکنیم و همیشه سعی و تلاش ما برای کیفیت بهتر خدمات است.  

مشهد، بلوار الهیه، الهیه 40

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گانودرما بیز می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان